Doen ze goed, zeg waar is je msn de laatste tijd?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:21 schreef just me het volgende:
Kreeg gisterenavond heel enthousiast telefoontje van Katja dat ze het zo ontzettend naar hun zin hebben!! Woensdag gaan ze naar walvissen kijken en vrijdag zwemmen met de dolfijnen.
Relaxedquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:23 schreef just me het volgende:
Die krijg ik weer eens niet aan de praat !!
Zal vanmiddag weer eens kijken maar nu ga ik heerlijk op de bank hangen, filmpje kijken want ik heb tenslotte vakantie deze week
Leuk! Fijn dat te horenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:21 schreef just me het volgende:
Kreeg gisterenavond heel enthousiast telefoontje van Katja dat ze het zo ontzettend naar hun zin hebben!! Woensdag gaan ze naar walvissen kijken en vrijdag zwemmen met de dolfijnen.
Kijk een picserver plaatjequote:
Komt omdat je slechte karma hebt, sjeekaa.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het ploatje dut najt, R.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Komt omdat je slechte karma hebt, sjeekaa.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik loop al de hele dag rond met het wijsje 'Hello my baby, hello my darling, hello my ragtime gal.'
Wat wel fijn is.
Dat denkt iedereen, maar onder dat teddybeer-achtige uiterlijk schuilt een klein eng monstertje wiens grootste hobby het stalken en in stukjes snijden van kittens is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |