Ik ken die serie niet eigenlijkquote:Op maandag 26 februari 2007 12:54 schreef n00cL30n het volgende:
Iets te veel naar Ong Bak gekeken jogy?
Ong Bak is naar mijn weten een filmpje?quote:
Een aanwinst voor de priceless collectie?quote:Op maandag 26 februari 2007 13:02 schreef UIO_AMS het volgende:
De rij voor de SOA-kliniek is weer lang. Ongeveer 30 man staat buiten te wachten. Een typische maandag. Erg leuk werken tegenover de GGD.
Ah.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:02 schreef Ripley het volgende:
Het kabeltje is terecht. Ik herhaal het kabeltje is terecht.
Mijn zusje heeft hem en neemt 'm vanavond mee
Ik krijg er ook nog een hoop toegemaild, daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:
Texel is ook best tof. En een eiland!quote:Op maandag 26 februari 2007 14:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nou ja, misschien is het ook maar goed dat ik die plaatjes niet zie.
Dan word ik alleen maar jaloers.
Maar ik ga mooi nog naar Teksel deze week!
Ha!
How you like thém apples!
Het was de avond dat we terug waren gekomen gelukkig.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dronken zeilen?.
Met hoeveel mensen minder kwam je terug?
Ik kan me er iets bij voorstellen.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:23 schreef Ripley het volgende:
Het was de avond dat we terug waren gekomen gelukkig.
3 dagen zeilen + weinig slaap + veel ingewikkelde shotjes = een groep van 25 man die stomdronken op de tafels staat. Dat was best gezellig
Waardeer ik zeer.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:35 schreef Paxlie het volgende:
* Paxlie zet ook nog een kannetje thee dan maar
Ik ken nog een leuk experiment met de senseo.quote:
Neahquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:43 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik ken nog een leuk experiment met de senseo.
Speciaal voor jou heb ik hem weer even opgezocht: Koffie Pet, net even andersquote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:43 schreef Joene het volgende:
Oh hier zijn we.
quote:
Doen ze goed, zeg waar is je msn de laatste tijd?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:21 schreef just me het volgende:
Kreeg gisterenavond heel enthousiast telefoontje van Katja dat ze het zo ontzettend naar hun zin hebben!! Woensdag gaan ze naar walvissen kijken en vrijdag zwemmen met de dolfijnen.
Relaxedquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:23 schreef just me het volgende:
Die krijg ik weer eens niet aan de praat !!
Zal vanmiddag weer eens kijken maar nu ga ik heerlijk op de bank hangen, filmpje kijken want ik heb tenslotte vakantie deze week
Leuk! Fijn dat te horenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:21 schreef just me het volgende:
Kreeg gisterenavond heel enthousiast telefoontje van Katja dat ze het zo ontzettend naar hun zin hebben!! Woensdag gaan ze naar walvissen kijken en vrijdag zwemmen met de dolfijnen.
Kijk een picserver plaatjequote:
Komt omdat je slechte karma hebt, sjeekaa.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het ploatje dut najt, R.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Komt omdat je slechte karma hebt, sjeekaa.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik loop al de hele dag rond met het wijsje 'Hello my baby, hello my darling, hello my ragtime gal.'
Wat wel fijn is.
Dat denkt iedereen, maar onder dat teddybeer-achtige uiterlijk schuilt een klein eng monstertje wiens grootste hobby het stalken en in stukjes snijden van kittens is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |