Hij durft nietquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:26 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wanneer gaan we naar de flevopolder?
Tenminste, die indruk kreeg ik van hem. Iedere keer dat ik erover begin veranderd hij van onderwerp.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:31 schreef UIO_AMS het volgende:
De Multiplahoer!
Rond mijdrechtquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:32 schreef miss_bleu het volgende:
hoeren? polder? WAAR!
Net als die zomerbbq bij jou bedoel je?quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:32 schreef GI het volgende:
Tenminste, die indruk kreeg ik van hem. Iedere keer dat ik erover begin veranderd hij van onderwerp.
JA HALLO J, WELKOM TERUG!quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:35 schreef Jarno het volgende:
Tvp.
Ik woon pas in een huis met bbq sinds afgelopen maart. Die BBQ bij mij komt zeker welquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:35 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Net als die zomerbbq bij jou bedoel je?
We moesten maar weer eens een keer een filmavond houden.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:44 schreef GI het volgende:
Ik woon pas in een huis met bbq sinds afgelopen maart. Die BBQ bij mij komt zeker wel
Goed plan. Niet al te snel. Vrouwlief mag nog een week of drie niet per auto/fiets/trein/bus vervoerd raken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:45 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
We moesten maar weer eens een keer een filmavond houden.
Dude, dat is al bijna een jaar en een zomer geleden!quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:44 schreef GI het volgende:
[..]
Ik woon pas in een huis met bbq sinds afgelopen maart. Die BBQ bij mij komt zeker wel
Een zomer wel, niet een jaarquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:50 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Dude, dat is al bijna een jaar en een zomer geleden!
http://forum.fok.nl/forum/90quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:51 schreef Jarno het volgende:
Waar zijn de olbies gebleven?
Feesten?!?!? Ik was voornamelijk bezig de fotografe te ontlopen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:51 schreef GI het volgende:
En jullie hebben in mei al een avond kunnen feesten op mijn kosten.
quote:
quote:Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Ah, een oldbie!quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:53 schreef Armageddon het volgende:
TVP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |