abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46519860
Ik zoek software waarmee ik door middel van een webcam een (open) kamer kan monitoren in het geval er niemand is.

Vriend van me woont in een gezamelijk appartement zonder sloten op de deur en vermoedt dat er regelmatig iemand op zijn kamer komt neuzen.

Weet iemand een tooltje hiervoor?
pi_46519911
hmm theeveepeej
Tis wat als je niks anders kunt...
Op donderdag 22 juni 2006 20:10 schreef milagro het volgende:
he who dares wins, so go go gadget arms, legs, and leutert.
pi_46519949
Trouwens kan dat niet gewoon met Capture Software? Vaak zit dat bij de webcamsoftware...

Proggie om de webcam te laten draaien en Proggie om hetgeen dat de webcam ziet op te slaan op de harde schijf...
Tis wat als je niks anders kunt...
Op donderdag 22 juni 2006 20:10 schreef milagro het volgende:
he who dares wins, so go go gadget arms, legs, and leutert.
pi_46520007
Heb ik wel eens gehad ja
Werkte perfect, had mijn broertje op video terwijl hij snoep uit mijn kamer pikte
pi_46520025
Ja.. zou kunnen.. maar ik las ooit eens iets over bewegingsdetectie enzo.. en misschien nog meer handige opties.. ?
pi_46520048
Was inderdaad met beweging En het werkte met een 6 jaar oude kutcam.
Weet zo niet meer hoe het programma heet
pi_46520136
Crime catcher of digi watcher..? Die vond ik net op google.
pi_46520188
Wat voor cam heeft ie?
pi_46520195
Ok. en welke is de beste..?
pi_46520209
Heeft KPN niet een reclame over zoiets op het moment?

Edit: Niet echt wat je zoekt denk ik.

http://www.channelweb.nl/nieuws.jsp?id=1785316
There is no love sincerer than the love of food.
pi_46520217
Volgens mij was het Webcam Surveyor
Je kon er in elk geval ook een live stream op het internet mee zetten
pi_46520254
Philips cam.. was een dure toendertijd, geeft een goed beeld.. weet zo ff niet het type nummer.
pi_46520289
Prowlercam kon dat, maar dat is een programma wat ik ruim 10 jaar geleden ooit heb gebruikt dus geen idee of dat eht is wat je zoekt en of het uberhaubt nog bestaat. Zoek anders eens op 'motion detection' webcam programma's.
Bij Prowlercam kon je de gevoeligheid instellen en dan begon ie foto's te maken elke paar seconde zolang er beweging te zien was zeg maar, werkte best leuk.
Alleen volgens mij waren het .bmp files van 500kb per stuk ofzo, dus zorg dat je een gig of wat vrij hebt.
-
pi_46520407
Ok. heb er nu een paar gezien.. daaruit maak ik wel een keuze voor de trial download. Webcam surveyor lijk me erg goed.
pi_46520430
Yep, dat staat tegenwoordig bij bijna iedere webcam in de installatie.

Ik heb een heel gewoon simpel dingetje, zo een USB webcam van Sweex, zo een ronde, zeg maar.
En op die cd heet het dan "Smartcam".

En als er iets beweegt, dan neemt hij dat op en stopt 10 sec na de laatste beweging weer.

Best leuk, vooral als je een stalker heb, die steeds voor je deur staat en die maar blijft ontkennen dat ze je stalkt.
Ze schrok wel een beetje van de beelden.

Maar voor nog geen 15 Euro ben je klaar, bij de handyman (als ze die nog steeds verkopen).
pi_46600973
ff een tvp-tje.. sorry voor het kickje
Op zaterdag 27 januari 2007 23:12 schreef Broekpaling het volgende:
Jij moet vaker drank nuttigen, bij elke slok word je leuker. :D
pi_46605445
Gebruik nu weer Webcam Surveyor Werkt echt goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')