Der zit een bug in de intel driver van xorg die bij 8.10 zit waardoor mijn X enorm buggy is en de overgang naar kde4 is minder (al had ik inmiddels kde3 via een alternatieve repo geinstalled).quote:Op donderdag 6 november 2008 22:39 schreef Devolution het volgende:
[..]
Wat vind je eraan zuigen vergeleken met 8.04?
Gewoon installeren wat je lekker vind werken. Als je bij voorbaat een hekel heb aan vista gewoon niet doen en anders kan je het altijd uitproberen of het iets voor jouw isquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:18 schreef rulerofdeath het volgende:
wie kan mij (in het kort) overtuigen om Vista te installeren ipv XP
ik wil hier geen oorlog creeren maar alleen kort de voor en nadelen weten, dus de vistaof XP
reacties mogen weg
mijn (geringe) ervaringen met vista zijn niet zo best. en dat vooral omdat ik bepaalde dingen niet kon vinden (voor het instellen van een draadloos netwerk).quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:30 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gewoon installeren wat je lekker vind werken. Als je bij voorbaat een hekel heb aan vista gewoon niet doen en anders kan je het altijd uitproberen of het iets voor jouw is. Als je door 'rare' dingen van vista heen durft te kijken en het een kans geeft is het een prima (iet wat geheugen slurpend) OS waar gewoon mee te werken valt.
32bits windows kan maar 3.3GB intern geheugen aan maar, 64bits windows kan veel meer aan. (Geld voor zowel XP als vista.) Draadloos netwerk is afaik niet van plaats veranderd al hoewel ik geen idee heb hoe dat bij standaard handmatige installs is aangezien de mijne preinstalled wasquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mijn (geringe) ervaringen met vista zijn niet zo best. en dat vooral omdat ik bepaalde dingen niet kon vinden (voor het instellen van een draadloos netwerk).
wat ik trouwens gehoord had, was dat XP maximaal 3Gb aan intern geheugen kan gebruiken
64 bits XP gaat net zo goed om met programma's zoals solidworks (3d cad) als de 32 bits versie?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:59 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
32bits windows kan maar 3.3GB intern geheugen aan maar, 64bits windows kan veel meer aan. (Geld voor zowel XP als vista.) Draadloos netwerk is afaik niet van plaats veranderd al hoewel ik geen idee heb hoe dat bij standaard handmatige installs is aangezien de mijne preinstalled was. En misschien komt het daardoor dat ik eigenlijk geen problemen heb met vista.
Geen ervaring mee, draai nog steeds 32bits omdat het een jaar geleden nog steeds niet echt super was met de 32bits support onder 64bits geen idee in hoeverre dat nu veranderd itquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
64 bits XP gaat net zo goed om met programma's zoals solidworks (3d cad) als de 32 bits versie?
ik moest bij m'n tante en m'n vriendin de laptop instellen voor draadloos netwerk. en in dat netwerkcentrum raakte ik de weg helemaal kwijt
Daarvoor zit je in het verkeerde topic. Dit topic is er juist voor om dat soort onzinnig en vaak ongefundeerd geflame te huisvesten...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:18 schreef rulerofdeath het volgende:
dus de vistaof XP
reacties mogen weg
Linuxquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:35 schreef whoops het volgende:
[..]
Daarvoor zit je in het verkeerde topic. Dit topic is er juist voor om dat soort onzinnig en vaak ongefundeerd geflame te huisvesten...
Dus vandaar:
Vista
XP
Linux
Mac OS X
Windows...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:41 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Linux![]()
![]()
![]()
OS X
Windows proude and happy fanboi* WyriHaximus doet gay dansje
[/windowsfanboi]
Yeah man ze zouden een undo knopje moeten maken in die uberdope .Pret omgevingquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:43 schreef whoops het volgende:
[..]
Windows...![]()
Dan ben je zeker ook zo'n echte Dot Net coder, zolang je het in de GUI kan aanklikken snap je het, maar op het moment dat er ergens een comma teveel staat moet je je project opnieuw beginnen...![]()
Geen enkel 64-bits gerelateerde ongein meegemaakt met XP x64 hier.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:12 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, draai nog steeds 32bits omdat het een jaar geleden nog steeds niet echt super was met de 32bits support onder 64bits geen idee in hoeverre dat nu veranderd it.
quote:Whehe dat is idd wel ff wennen, ze hebben dat wel verbeterd, je hoeft nu vaak nog maar 2 schermpjes door ipv de 5 van daarvoor 0 in Windows 2000 om filesharing aan te zetten.
...
npquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:02 schreef rulerofdeath het volgende:
WyriHaximus, bedankt voor je antwoorden
Whehe ok tofquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:30 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Geen enkel 64-bits gerelateerde ongein meegemaakt met XP x64 hier.
[..]
ok, goed om te wetenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:30 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Geen enkel 64-bits gerelateerde ongein meegemaakt met XP x64 hier.
[..]
Huuuuuu.. heb na een aantal jaar ook weer een apple macbook pro met Leopard, en deze heeft na een aantal weken nog niet de problemen welke ik hiervoor met de Win98,2000,Xp,vista heb gehadquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:35 schreef whoops het volgende:
[..]
Daarvoor zit je in het verkeerde topic. Dit topic is er juist voor om dat soort onzinnig en vaak ongefundeerd geflame te huisvesten...
Dus vandaar:
Vista
XP
Linux
Mac OS X
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:43 schreef whoops het volgende:
[..]
Windows...![]()
Dan ben je zeker ook zo'n echte Dot Net coder, zolang je het in de GUI kan aanklikken snap je het, maar op het moment dat er ergens een comma teveel staat moet je je project opnieuw beginnen...![]()
want? nieuwe GUI is te lastig voor jou?quote:Op maandag 26 januari 2009 23:07 schreef slacker_nl het volgende:
Ik draai inmiddels Vista, m'n game ziet er geil uit
Verder is het kut. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik echt niet snap waarom mensen problemen hebben met UAC. Ik heb nergens last van...
het idee v/h programma an sich oogt wel goed.. de vraag is: is er wel intresse in.?quote:Op maandag 26 januari 2009 23:16 schreef Tijn het volgende:
Windows heeft z'n nut wel. Je hebt het bijvoorbeeld nodig om muziek te maken
Het probleem is niet zo zeer hoe het oogt, maar hoe het klinkt.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:26 schreef mschol het volgende:
[..]
het idee v/h programma an sich oogt wel goed
Ja, snap er niks van. Als ik Vista opstart wordt ik deze smiley:quote:Op maandag 26 januari 2009 23:15 schreef mschol het volgende:
[..]
want? nieuwe GUI is te lastig voor jou?
Dat jij een vrouw bent, daar kan vista niets aan doenquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:52 schreef slacker_nl het volgende:
Een reden waarom Vista zuigt, Fallout 3 kent hetzelfde probleem:
http://opperschaap.net/~wesleys/why_vista_sux.png
De directory is er wel/niet/wel/niet. Zelfs als admin krijg ik die hidden dir niet te zien..
Iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |