ik kies optie 2quote:Op woensdag 21 februari 2007 03:19 schreef pronkjewail het volgende:
nasty is volgens mij in coma. Kunnen dus nog 2 dingen gebeuren:
1. ze blijft pitten en er gebeurt niks
2. ze wordt wakker terwijl ze diep slaapt en gaat dan HEEL ERG boos worden
het enige complot wat aan de gang is draagt de titel De Gouden Kooi en wordt dagelijks meerdere malen uitgezonden op TIEN en is tevens te volgen via verschillende streamsquote:Op woensdag 21 februari 2007 03:19 schreef F04 het volgende:
Ik heb een tidje DGK niet gevolgd, wil iemand me eventjes bijpraten over complotten enz... die aan de gang zijn?
me tooquote:Op woensdag 21 februari 2007 03:21 schreef pronkjewail het volgende:
*gaap*
Als er om 3.30 nog geen actie is ga ik pittten
zullen we dat uit protest dan maar allemaal doen. misschien dat DGK_REDACTIE dan nog wat kolen op t vuur gooitquote:Op woensdag 21 februari 2007 03:21 schreef pronkjewail het volgende:
*gaap*
Als er om 3.30 nog geen actie is ga ik pittten
Er is een salamander vermoord, waarschijnlijk 2 zelfs, en er zijn geen beelden van, dat is zo'n beetje wat er nu speelt en wat de gemoederen ernstig bezig houdt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 03:19 schreef F04 het volgende:
Ik heb een tidje DGK niet gevolgd, wil iemand me eventjes bijpraten over complotten enz... die aan de gang zijn?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 03:25 schreef raggende_annie het volgende:
het is ook niet eerlijk. sasquatch ligt fijn te slapen nu en is de eerste die wakker wordt gemaakt als huub en eric besluiten iets te ondernemen. wij daarentegen moeten gewoon wakker blijven en zelf opletten. en dan maar klagen dat ze het zo slecht heeft daar
quote:Op woensdag 21 februari 2007 03:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Er is een salamander vermoord, waarschijnlijk 2 zelfs, en er zijn geen beelden van, dat is zo'n beetje wat er nu speelt en wat de gemoederen ernstig bezig houdt.
Er wordt gesproken over een natuurlijke dood, maar Peter R de Vries vindt ook dat het zaakje rammelt dus wellicht heeft DGK een bewoner die zich niet aan de 7 geboden heeft gehouden, het gebod Gij zult niet doden is met voeten getreden, nu de vraag wie zit hier achter?
Ik zou in jouw plaats vanaf nu 24/7 kijken want de spanning stijgt ten top![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 03:24 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Die aap blijft maar in coma.........
zak hooiquote:Op woensdag 21 februari 2007 03:27 schreef logout het volgende:
Bart is alweer naar bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |