Als het nou een aantrekkelijke man was met een goed lijf...quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:46 schreef pronkjewail het volgende:
En? Ze moeten toch oook denken om de vrouwelijke en homo-kijkers????![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als het nou een aantrekkelijke man was met een goed lijf...
Nee rabarber!quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:47 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
komkommertaart is dat toch dan of zit ik nu mis??
Vandaag wilde ik een keertje extra gaan, omdat ik vorige week gesmokkeld heb...... Is de sportschool dicht in verband met carnval.quote:
TANDEN POETSEN TANDEN POETSEN TANDEN POETSEN TANDEN POETSEN !!!!!!!! GA MAAR NAAR HUIS STOM KIND............quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:48 schreef raggende_annie het volgende:
ik ga maar alvast s m'n tanden poetsen. roep maar ff als er wat gebeurd
Toevallig zit ik daar jaquote:Op woensdag 21 februari 2007 02:49 schreef soylent het volgende:
Veulen [excuses voor slowchat] zat jij toevallig ook in de metro?
Iddquote:Op woensdag 21 februari 2007 02:52 schreef scanman01 het volgende:
Ik zie allemaal interessante TTs, dus het lijkt dat er heel wat gaande is. Maar is zet net de streams aan, maar....
juistquote:Op woensdag 21 februari 2007 02:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als het nou een aantrekkelijke man was met een goed lijf...
Rustig maar, Erik komt zo weer poedelnaakt voorbijhuppelen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:52 schreef scanman01 het volgende:
Ik zie allemaal interessante TTs, dus het lijkt dat er heel wat gaande is. Maar is zet net de streams aan, maar....
Niet supergoed, jij was een beetje van de nieuwe gardequote:Op woensdag 21 februari 2007 02:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Toevallig zit ik daar ja
Hoezo ken ik jou? Of jij mij?
Boeiendquote:Op woensdag 21 februari 2007 02:53 schreef soylent het volgende:
[..]
Niet supergoed, jij was een beetje van de nieuwe gardeVeulen is een nick die je niet vaak tegenkomt dus staat me nog bij. Ik was er bekend als skydancer.
![]()
genoeg maar erik enhuub kakken inquote:Op woensdag 21 februari 2007 02:52 schreef scanman01 het volgende:
Nou ik wel, hij MOET groot en sportief zijn andersquote:Op woensdag 21 februari 2007 02:50 schreef pronkjewail het volgende:
Ik ben niet kieskeurig hoor...![]()
[..]
Oh please ..quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:56 schreef Carlaa het volgende:
Pissen met zender en deur open.. zucht, dat gaat zelfs mij wat te ver hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |