Ja als ze in haar eerste slaapje zit gaan ze weer knallen. Hoop ik.quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:39 schreef neferhone het volgende:
ze willen uitslapen; denk het niet
ok ff voor de duidelijkheid, ik ga geen kabels kopen, een wireless kaart kopen voor in mn modem bij de 24uurs, niet helemaal zuivere, dealer om de hoek, ik ga al zeker niet met mn pc door de kamer sjouwen met als gevolg dat ik dalijk bedolven onder monitor, muis, toetsenbord, tv, grasmaaier en weet ik wat voor troep allemaal in slaap val, laat staan dat ik om kwart voor 3 's nachts mijn hele kamer overhoop ga gooien om mijn bureau naast m'n bed te krijgen. dus....quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:37 schreef pronkjewail het volgende:
Voordat ik een laptop had. gooide ik gewoon het bureau naast mijn bed.
[..]
Nu ben je vet.quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik ben vandaag niet naar de sportschool geweest en voel me nu rot daarover...wat nu![]()
Is wel fijn om dat met iedereen te delen tochquote:Op woensdag 21 februari 2007 02:42 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ok ff voor de duidelijkheid, ik ga geen kabels kopen, een wireless kaart kopen voor in mn modem bij de 24uurs, niet helemaal zuivere, dealer om de hoek, ik ga al zeker niet met mn pc door de kamer sjouwen met als gevolg dat ik dalijk bedolven onder monitor, muis, toetsenbord, tv, grasmaaier en weet ik wat voor troep allemaal in slaap val, laat staan dat ik om kwart voor 3 's nachts mijn hele kamer overhoop ga gooien om mijn bureau naast m'n bed te krijgen. dus....
ik ben echter inmiddels een half uur verder en nog steeds zit ik hier dus dat zal ook nog wel ff zo blijven
ja ik voel me meteen een stuk beterquote:Op woensdag 21 februari 2007 02:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Is wel fijn om dat met iedereen te delen toch![]()
dat heeft er alles mee te maken dat er waarschijnlijk alleen mannen achter de desbetreffende knopjes zittenquote:Op woensdag 21 februari 2007 02:44 schreef pronkjewail het volgende:
Ik vind het trouwens wel discriminatie dat er aldoor wordt ingezoomd op de tieten van amanda, maar nog geen een keer op de lul van eric!!
okquote:Op woensdag 21 februari 2007 02:42 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ok ff voor de duidelijkheid, ik ga geen kabels kopen, een wireless kaart kopen voor in mn modem bij de 24uurs, niet helemaal zuivere, dealer om de hoek, ik ga al zeker niet met mn pc door de kamer sjouwen met als gevolg dat ik dalijk bedolven onder monitor, muis, toetsenbord, tv, grasmaaier en weet ik wat voor troep allemaal in slaap val, laat staan dat ik om kwart voor 3 's nachts mijn hele kamer overhoop ga gooien om mijn bureau naast m'n bed te krijgen. dus....
ik ben echter inmiddels een half uur verder en nog steeds zit ik hier dus dat zal ook nog wel ff zo blijven
Echt welquote:Op woensdag 21 februari 2007 02:44 schreef pronkjewail het volgende:
Ik vind het trouwens wel discriminatie dat er aldoor wordt ingezoomd op de tieten van amanda, maar nog geen een keer op de lul van eric!!
KIJK!!!quote:
hmm logisch toch..quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:44 schreef pronkjewail het volgende:
hoeft ook niet !!quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:44 schreef pronkjewail het volgende:
komkommertaart is dat toch dan of zit ik nu mis??quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ow ja en ik ga morgen appeltaart bakken met peren i.p.v met appels, eigenlijk dus perentaart
quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ow ja en ik ga morgen appeltaart bakken met peren i.p.v met appels, eigenlijk dus perentaart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |