ik weet zeker dat ik niet vroeg op ga staan morgen. let wel, ik ben raggende annie, niet gekke henkiequote:Op woensdag 21 februari 2007 02:30 schreef pronkjewail het volgende:
annie: ik zpu gaan slapen,dan kan je morgen enigszins op tijd opstaan en zien hoe nasty reageert!
dat is zo'n gedoe met die kabels enzoquote:Op woensdag 21 februari 2007 02:30 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
in je nest gaan liggen met je computertje?![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:32 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ik weet zeker dat ik niet vroeg op ga staan morgen. let wel, ik ben raggende annie, niet gekke henkie
[..]
dat is zo'n gedoe met die kabels enzo
Wireless een ideetje ?quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:32 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ik weet zeker dat ik niet vroeg op ga staan morgen. let wel, ik ben raggende annie, niet gekke henkie
[..]
hehe..draadloos internetquote:Op woensdag 21 februari 2007 02:32 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
[..]
ja maar dat ga ik nu niet meer geregeld krijgen ben ik bang. daarbij komt nog dat mijn balans niet van dien aard is dat ik de daarvoor benodigde goederen in huis kan halenquote:
Ik vind het storend zo'n ding zo dichtbij als ie niet van je vriendje isquote:Op woensdag 21 februari 2007 02:34 schreef MeerZienDanAnders het volgende:
Die Huub probeert zo duidelijk neit naar die lul van Eric te kijken dat het bijna zielig is
draadloos internet lost nog niet het probleem van de desktop, waar allemaal kabels uitkomen die hem verbindt met oa muis, toetsenbord, monitor en ander gespuis, opquote:
Inderdaad, anders slaap ik straks ook te vastquote:Op woensdag 21 februari 2007 02:34 schreef pronkjewail het volgende:
het wordt nu wel even tijd voor actie, anders slaapt ze straks te vast
Het kost niet meer dan een tientje, als je al wireless op je computer hebt...quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:35 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ja maar dat ga ik nu niet meer geregeld krijgen ben ik bang. daarbij komt nog dat mijn balans niet van dien aard is dat ik de daarvoor benodigde goederen in huis kan halen
Gniffel (Zie je icoon nu pas)quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:36 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
draadloos internet lost nog niet het probleem van de desktop, waar allemaal kabels uitkomen die hem verbindt met oa muis, toetsenbord, monitor en ander gespuis, op
zoals ik eerder al zei, ik ga niet met m'n hele pc door de kamer lopen sjouwen. die internetkabel die kan ik nog wel n stukje uit de muur trekken, das t probleem nietquote:Op woensdag 21 februari 2007 02:37 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Het kost niet meer dan een tientje, als je al wireless op je computer hebt...
Tijd om over persoonlijke problemen, slaapritmes, de huisdieren etc. te posten.quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:37 schreef Poepoog het volgende:
Het kakt nu echt in.
Ik ben vandaag niet naar de sportschool geweest en voel me nu rot daarover...wat nuquote:Op woensdag 21 februari 2007 02:40 schreef APK het volgende:
[..]
Tijd om over persoonlijke problemen, slaapritmes, de huisdieren etc. te posten.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |