Idd goedquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:14 schreef admiraal_anaal het volgende:jij bent echt super goed hier in zeg.... is het je beroep ofzo?
Dudequote:Op woensdag 21 februari 2007 23:18 schreef Hbjr het volgende:
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07083/guitar.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:14 schreef admiraal_anaal het volgende:jij bent echt super goed hier in zeg.... is het je beroep ofzo?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:22 schreef Hbjr het volgende:
hobby... morgen ga ik verder..
Skiczukie gaat als eerst morgen
Edit: je fotoboek... your doomed![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:29 schreef Maisnon het volgende:
Skiczukie, geen nood, ik ben er
ik had je ook nog getekend, vergeet je dta zomaarquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kan jij hier nog wat van maken? Niet dat ik mezelf zo bijzonder vind maar vind het leuk om verschillende stijlen te zien hoe er getekend word.....
Dribbel_ en Hbjr zijn je voorgegaan, was benieuwd wat jij ervan kon maken![]()
[afbeelding]
Ja dat heeft die lapswans van een relmof gedaan, ik wou gewoon een baggertopicquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:55 schreef cerror het volgende:
Haal paint maar weg uit de TT.
Marvellous trouwens MN.
ow dus ik had em gewoon meteen op slot moeten gooien?quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat heeft die lapswans van een relmof gedaan, ik wou gewoon een baggertopic![]()
Nee je hoort mijn bagger open te latenquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:03 schreef remlof het volgende:
[..]
ow dus ik had em gewoon meteen op slot moeten gooien?
wat kijkt ie sipjesquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:21 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding]
Hmm scorry skiczu dat admiraal er wel mooi uitzietIk redo je nog wel als je wil, met iets betere looks
je moet een leukstatus wel verdienen hequote:Op donderdag 22 februari 2007 00:28 schreef Maisnon het volgende:
nu pasNiet al die andere keren dat we al gesproken hebben
... ga je nou nog Industrial Design doen ofniet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |