ik wacht nog evenquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:33 schreef FJD het volgende:
Zolang je dan ook maar een screenshot maakt van degene die je een mailtje hebben gestuurd om te vragen om de foto. Ben wel benieuwd welke rukker als eerste gaat mailen
http://wolfland.wolfpackclan.com/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=1684&start=20quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:22 schreef Mr_Baus het volgende:
FF offtopic; Die Dev's van Dice hebben wel humor.. Eerst dacht ik nog ff dat ik gek was, maar ik hoor toch echt als ik commander ben zo af en toe een raar lachje..
dat had je nou net niet moeten zeggenquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:33 schreef FJD het volgende:
Zolang je dan ook maar een screenshot maakt van degene die je een mailtje hebben gestuurd om te vragen om de foto. Ben wel benieuwd welke rukker als eerste gaat mailen
Je hebt al gemaild?quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:39 schreef IJsmuts het volgende:
dat had je nou net niet moeten zeggen![]()
ja die hoor ik ook pas sinds kort...quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:22 schreef Mr_Baus het volgende:
FF offtopic; Die Dev's van Dice hebben wel humor.. Eerst dacht ik nog ff dat ik gek was, maar ik hoor toch echt als ik commander ben zo af en toe een raar lachje..
jepquote:
quote:IJsmuts aan dragonder1
details weergeven 13:39 (3 minuten geleden)
Hi Ducky Esther
Graag een (geplastificeerde) foto van uzelf in ondergoed!!! (zonder mag ook)
Krijg je er daarna een van mij!!!!
Avast bedankt, groetjes IJsmuts Pascal
Moet nu hard m'n best doen m'n lach in te houdenquote:
Ik heb ze gevonden, het zijn 3 verschillende lachjesquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
http://wolfland.wolfpackclan.com/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=1684&start=20
Hier een bevestiging!
op zoek naar de mp3
C7prix zei tegen me dat ze gebruikt worden bij de hacksquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:45 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik heb ze gevonden, het zijn 3 verschillende lachjesIk maak er wel ff een mp3 file van
maar de nieuwe TT staat iig vastquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Moet nu hard m'n best doen m'n lach in te houden
quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:47 schreef staticdata het volgende:
[..]
C7prix zei tegen me dat ze gebruikt worden bij de hacks
Heb het gedaan hoor!! Ze zei miaaaauwww mia-a-a-uwwwquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:57 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
doe de groeten aan de poes van je collega![]()
Die waren al een tijdje bekend jah... We hebben nog geen APC song.. Wel een APC met Escape Inside logoquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:47 schreef Godlike02 het volgende:
En hebben wij al een apc song?![]()
http://video.google.com/videoplay?docid=8931767410112425097
http://video.google.nl/videosearch?q=apc+song
quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:47 schreef staticdata het volgende:
C7prix zei tegen me dat ze gebruikt worden bij de hacks
quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:47 schreef IJsmuts het volgende:
maar de nieuwe TT staat iig vastWaar Inco & Duckie in SL-i Gaan
![]()
Stond niet meer op m'n server helaas maar was niet zo moeilijk om te maken alhoewel Niels tegenwoordig wat minder in z'n natuurlijke habitat te vinden is.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:49 schreef Mr_Baus het volgende:
Die waren al een tijdje bekend jah... We hebben nog geen APC song.. Wel een APC met Escape Inside logo![]()
Wie kan er hier een virusje kweken????quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:50 schreef FJD het volgende:
Maar die mp3s zitten in de BF2 map?Dan zou je ze ook aan kunnen vervangen door een ander mp3tje. Vervolgens een virus schrijven wat de mp3s vervang voor de custom mp3s en dan horen een heleboel mensen opeens keihard the Ateam door de speakers blazen ofzo
![]()
iedereen kan toch wel een scriptje schrijvenquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:54 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Wie kan er hier een virusje kweken????ta ta ta ta tatataaaa
![]()
@Puni; hij is er![]()
Nee er kwam in principe niemand in de plaats voor mij, alleen het geld wat ik heb betaald is voor 23 Martijn - Broer van Dr. Bravo Bank. That's all!quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:18 schreef RudyCarell het volgende:
1 Jasper/Rudy - Betaald Contant
2 Ashrin - Maat Rudy - Betaald Contant
3 Vriend 3 zwager Jedi - Betaald Bank
4 Postman - BoF - Betaald Bank
5 Vriend 2 zwager Jedi - Betaald Bank
6 Sickert - BoF - Betaald Bank
7 Veer - Vriendin Sickert - Betaald Bank
8 Ziggy - Maat Rudy - Betaald Contant
9 Gert Jan - Maat Rudy Contant
10 Egg-Bird – Bob
11 Jedi - BoF - Betaald Bank
12 Voske - BoF - Betaald Bank
13 Zwager Jedi - Betaald Bank
14 Vriend zwager Jedi - Betaald Bank
15 Lies - BoF - Filmen
16 Relaxteb - BoF - Betaald
17 Vondutch1 - BoF - Betaald Bank
18 Broer Lies - Betaald Bank
19 Roland - Broer van Lies
20 Ruud - Neef Lies Bank
21 Karlijn - Vriendin van Neef Lies Bank
22 Dr. Bravo - BoF Contant
23 Martijn - Broer van Dr. Bravo Bank
24 Caab - Maat Rudy Betaald Contant
25 Melvin - Maat Rudy Betaald Contant
@ Lies, kwam er nu iemand voor jou in de plaats? En Egg-bird gaat die nog mee? En wie stond er dubbel?
Ze staan idd ergens in je bf2 map. Het zijn .ogg files (mp3's kan je wel converten naar .ogg) En je kan ongetwijfeld die files aanpassen, zolang de files hun naam maar behouden.. Heb wel eerder games aangepast op die manier. Maar het is wel client side, dus persoonlijk.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Maar die mp3s zitten in de BF2 map?Dan zou je ze ook aan kunnen vervangen door een ander mp3tje. Vervolgens een virus schrijven wat de mp3s vervang voor de custom mp3s en dan horen een heleboel mensen opeens keihard the Ateam door de speakers blazen ofzo
![]()
[..]
:
Ja maar met jou typefouten geschiedenis kan ik me niet voorstellen dat er ooit 1 gewerkt heeftquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:55 schreef dekkered het volgende:
[..]
iedereen kan toch wel een scriptje schrijven
o ja wel horquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:58 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ja maar met jou typefouten geschiedenis kan ik me niet voorstellen dat er ooit 1 gewerkt heeft![]()
Sound uit het fieldfuck filmpje rippen.. Met zijn allen een fieldfuck houden (op elkaars kont kruipen, in cocksuck pose poseren e.d.) En dan een player die een zwarte skin heeft als instructor..quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:57 schreef dekkered het volgende:
maare we moeten eigenlijk een keer een filmpje maken met onderandere
Band Of Brothers er in ook Brothers In Arms en natuurlijk Gay Bar ofzo
quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:59 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Sound uit het fieldfuck filmpje rippen.. Met zijn allen een fieldfuck houden (op elkaars kont kruipen, in cocksuck pose poseren e.d.) En dan een player die een zwarte skin heeft als instructor..
Hilarisch filmpje zal dat worden en met de juiste reclame wereldwijd bekend, jammer dat je geen kleren uit kan trekken in bf2![]()
Kon het niet latenquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:58 schreef -chiel- het volgende:
Ja maar met jouw typefouten geschiedenis kan ik me niet voorstellen dat er ooit 1 gewerkt heeft![]()
Yup maar wel geinig om te doen natuurlijkquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:57 schreef Mr_Baus het volgende:
Ze staan idd ergens in je bf2 map. Het zijn .ogg files (mp3's kan je wel converten naar .ogg) En je kan ongetwijfeld die files aanpassen, zolang de files hun naam maar behouden.. Heb wel eerder games aangepast op die manier. Maar het is wel client side, dus persoonlijk.
Ach, iedereen kan toch wel een scriptje schrijvenquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:59 schreef Mr_Baus het volgende:
Sound uit het fieldfuck filmpje rippen.. Met zijn allen een fieldfuck houden (op elkaars kont kruipen, in cocksuck pose poseren e.d.) En dan een player die een zwarte skin heeft als instructor..
Hilarisch filmpje zal dat worden en met de juiste reclame wereldwijd bekend, jammer dat je geen kleren uit kan trekken in bf2![]()
Ach, hij wint het van mequote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:07 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ach, iedereen kan toch wel een scriptje schrijven![]()
[..]
Ach, hij wint het van me![]()
Het kan.. serieus.. Dan moet het als mod. Maar dan moet er iemand (half) naakte players modellen en er moet een animatie aan gekoppeldt worden. Voor zover ik weet heeft niemand binnen BoF die 3d skills. Maar het is mogelijkquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:07 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ach, iedereen kan toch wel een scriptje schrijven![]()
[..]
Ok dank.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:56 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Nee er kwam in principe niemand in de plaats voor mij, alleen het geld wat ik heb betaald is voor 23 Martijn - Broer van Dr. Bravo Bank. That's all!
Sterke grapquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:07 schreef staticdata het volgende:
Dus dan moet je nog zorgen dat EA deze mp3s overneemt en dan via een patch 1.42 download. anders werkt het toch niet.
ik doneer vast geld voor diegene die dit gaat doenquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:09 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Het kan.. serieus.. Dan moet het als mod. Maar dan moet er iemand (half) naakte players modellen en er moet een animatie aan gekoppeldt worden. Voor zover ik weet heeft niemand binnen BoF die 3d skills. Maar het is mogelijk![]()
Die hoor ik altijd al, maar ik kan me nog herinneren dat ik steeds muziek hoorde bij de vlaggen op road to jallalalalabad en niemand mij geloofdequote:Op woensdag 21 februari 2007 14:12 schreef Mr_Baus het volgende:
Zo.. klaar!![]()
http://media.putfile.com/bf2-lachjes-eastereggs
Alle 3 de verschillende lachjes achter elkaar.. Dit hoor je dus als je commander bent, bij bepaalde acties ofzo![]()
Volgens mij gaat het random.. Maar je krapt je wel even achter je oren als je het meemaakt.. De eerste keer dacht ik, WTF ik heb TS toch niet aanstaan? 2e keer dacht ik.. welke squadleader doet er maf op de VOIP..
Maar het is dus gewoon een Dev grapje![]()
ik wil het wel proberen horquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:12 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik doneer vast geld voor diegene die dit gaat doen![]()
Komen ze ook spammen of ben je dan bang dat ze weten hoe weinig je werkt?quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:17 schreef IJsmuts het volgende:
whehehe sta ik net te roken, blijken 2 van mn collega's ook BF2 te spelen![]()
http://www.bf2s.com/player/68213152/
http://www.bf2s.com/player/86765395/
quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Komen ze ook spammen of ben je dan bang dat ze weten hoe weinig je werkt?
de bovenste heb ik voor vanavond uitgenodigd op de serverquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Komen ze ook spammen of ben je dan bang dat ze weten hoe weinig je werkt?
Je koopt je games maar gewoonquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Ander vraagje. Als ik een 360 een beetje aanpas (ander kleurtje ofzo) kan ik daar dan ook m'n Xbox spellen uit een andere regio op spelen?
Speel nooit meer op m'n PS2, speel liever racespellen en dus wilde ik de normale Xdoos voor weinig geld maar goed als de 360 dat ook kan dan haal ik liever een 360 om Amped te kunnen spelen
Ben jij er vanavond dan ook?quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:24 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
de bovenste heb ik voor vanavond uitgenodigd op de server![]()
en aangezien ze niet binnen finance werken zullen zij het wel gewoon druk hebben![]()
quote:
Fifa 2006quote:
ik heb ze..quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Fifa 2006
Fifa 2007
Flatout 2
DTM Race Driver 3
GTR2
Ghost Recon: Advanced Warfighter
Frank, de legale versies van deze PC spellen wil ik graag van je overnemen
Ow ja en als je Vista koopt neem ik je legale XP ook wel voor een zacht prijsje over
chiel, ken jij TV2 clan een beetje? ook zweeds volgens mij. die collega van me is daar admin. Hij kent iig slir, admin bij T3quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:15 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Die hoor ik altijd al, maar ik kan me nog herinneren dat ik steeds muziek hoorde bij de vlaggen op road to jallalalalabad en niemand mij geloofde![]()
He Arie wat ga jij met je Xdoos doen als je verhuist naar India?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |