abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190173
wat ik zo vreemd vond dat waren die vrienden van martin die allerlij vragen over hem moesten beantworden en ze kende hem maar 2 dagen...lol.

Nu moet hij ook nog met zijn "vrienden"op een eiland zitten...zal zijn vriendin blij mee zijn (misschien wel net zo blij als dat rolf x met haar was)

Gaby

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
  vrijdag 24 september 1999 @ 13:34:00 #2
169 Amoebe
Is there more to say???
pi_190174
Goed opgemerkt!

Op zich lijkt me Martin trouwens best een aardige gozer. Hij 'molesteert' tenminste de mannen waarmee z'n vrouw het bed deelt. (dat was hij toch?)

Geen woorden maar daden, zou Ruud zeggen.

pi_190175
Die Martin is echt zum kotsen , wat een gore rat is dat. Die vieze gefrustreerde geile blik op zijn gezicht toen hij rondzwalkte met Sabine zegt mij genoeg. Constant probeerde hij die avond haar te omarmen, op zijn schoot krijgen, etc. Wat een zak stront, als ik die vriendin was had ik hem terplekke gedumpt. Rukker eersteklas die gast.

De kleine dingen in het leven zullen je het meeste geven.
pi_190176
En dan dat zielige verhaal over hoe z'n wijf vreemd ging. . En wat deed onze held??? Hij sloeg de stiekeme wippert door de flat waarna de vriendin de politie moest bellen zo erg was het . Vervolgens geen vrienden in de studio . Een oost europese vriendin die hij links laat liggen en die live heeft kunnen zien hoe haar vriend Sabine probeerde te staven. Nee, het gaat hartstikke goed met deze ondernemer die 100 dagen van z'n eigen zaak weg kan blijven. Verkoopt hij vriesvakijsvrijmakers in roestvrijstalen verpakkingen of zo???

Overigens zelfs superhomo en bewezen engerd BART probeerde wat met deze clown Zelfs deze macho boy liep een blauwtje.

Aan het innige kussen tussen Ruud en Martin aan het einde voorspel ik overigens geweldige beelden van Ruud en Bart onder de douche.

Let op de scene als Ruud de zeep laat vallen!!!

If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something.

vrijdag 24 september 1999 @ 16:46:00 #5
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_190177
>Aan het innige kussen tussen Ruud en Martin aan het einde voorspel ik overigens geweldige beelden van Ruud en Bart onder de douche.
Aan ruud zal het niet liggen, die vindt alles wel best lijkt me

>Let op de scene als Ruud de zeep laat vallen!!!
oooooowww mmmyyyyyy gooooodddddd!!!

mag ik je er even op wijzen dat ik dadelijk nog moet eten

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_190178
Ja sorry, niet aan gedacht.

Nu ik er verder nadenk besef ik me dat de kans klein is dat ik ooit nog enig vast voedsel kan verdragen door deze walgelijke gedachten.

If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something.

pi_190179
Ik mocht die Martin wel, juist omdat vanaf het begin vaststond dat hij het huis uit zou moeten. Ik bedoel: een wijf dat met anderen wipt, vrienden die die al 2 dagen kent....duh....typisch geval van een lulletje rozewater, die dus het huis uit moest....

Bart is gewoon poot of bi of zo, en straks wordt het in de dagboekkamer sex met Bart, Ruud en Sabine of zo...hehehe leuke tv beelden!

I'm back, big as life and twice as ugly!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')