quote:
Op woensdag 6 juni 2007 10:20 schreef PimD het volgende:Gistermiddag kaartjes geregeld voor 15 euro p/s
![]()
Zaten al lang te twijfelen of we er heen wilden, zijn allebei geen die-hard Who fans (vooral Tommy, Who's Next en de hitjes
![]()
) en vonden bijna 65 euro dus wel erg aan de prijs.
Maar wat een show.
Die schermen
![]()
Die setlist
Die band
![]()
Enige wat van mij niet zo hoefde was die ellenlange uitgesponnen versie van My Generation met een ander Who nummer er doorheen wat ik niet kende
14,50 dude, geen 15 euro
![]()
We zaten eerste rang, op de eerste rij (helemaal onderaan dus) zo dicht mogelijk bij het podium. Mooiere zitplaatsen hadden we niet kunnen wensen. En zeker niet omdat we 14,50 hadden betaald in plaats van de volledige 58.00 + 4,15 service kosten.
Ik vond eigenlijk alles wat Pim hier boven mij reeds zei. Ik vond het jammer dat ze zo'n lullige opkomst verwachte. Van zo'n grote band verwacht je wel iets beters dan gewoon het podium op komen lopen, dan rustig nog even de versterkers goed zetten en stemmen enzo. Maarja... misschien ben ik wel wat verwend met Queen enzo
![]()
De band speelde echt super en ook het geluid was goed. De schermen vond ik een zeer leuke toevoeging