Nog wat info over haar van Wikipedia:
quote:
Lolo Ferrari
Van Wikipedia
Ga naar: navigatie, zoek
Lolo Ferrari (Clermont-Ferrand, Puy-de-Dôme, 9 februari 1963 - 5 maart 2000) was een Franse danseres die, naar verluidt, de grootste borsten ooit had, met een borstomvang van 130 centimeter. Zij werd geboren als Eve Valois in een probleemgezin. Als tiener deed ze wat modellenwerk.
Haar natuurlijke borstomvang vond zij niet voldoende; zij liet vergrotende prothesen plaatsen. Niet eenmaal, maar een groot aantal (22) malen, en iedere keer grotere.
Het resultaat was uiteindelijk grotesk. Haar relatie met een regisseur die erotische films maakte was misschien een stimulans voor dit gedrag. Ze kon niet op haar buik slapen, en iedere borst zou drie kilo hebben gewogen.
Lolo Ferrari werd opgemerkt op het Festival van Cannes 1996 bij de voorstelling van de film Camping Cosmos waarin zij de rol speelt van de wulpse echtgenote van de campinguitbater. De scène waarbij zij naakt uit de zee komt is geïnspireerd op de scène uit de film La Dolce Vita met Anita Ekberg in de Trevifontein.
Uiteindelijk kon zij alleen nog maar in relatie tot haar borsten worden gezien. Ze is er een aantal malen mee op televisie geweest. Uiteindelijk pleegde ze zelfmoord.
[bewerk] Filmografie
* Big DD (1996)
* Camping Cosmos (1996) van Jan Bucquoy
* Double Airbags (1996)
* Le King de ces Dames (1999)
* Lolo Ferrari Special - The Biggest Tits In The World
* Mega Tits
* Planet Boobs (1996)
* Quasimodo d'El Paris (1999)
Wat is ze alweer lang dood, ik herinner me haar nog goed. Ze was een keer bij Ivo Niehe te gast bij de TV-show en dat heeft toen wel indruk op me gemaakt. Wat een treurig leven heeft ze gehad. Ze was uiteindelijk alleen maar op zoek naar liefde...
Er zijn nog genoeg foto's van haar te vinden.
![]()
![]()
Er is/was zelfs een wassen beeld van haar: