abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46505000
quote:

Prive

di 20 feb 2007, 17:13 | 10 reacties
Man Lolo Ferrari niet schuldig aan dood actrice
door onze redactie

AMSTERDAM - De echtgenoot en manager van de Franse actrice Lolo Ferrari, die in 2000 om het leven kwam, is vrijgesproken door het Franse gerecht van alle verwikkelingen met betrekking tot haar dood.

Lolo Ferrari was naast haar borstomtrek van 180 centimeter ook bekend als internationale gaste in talrijke tv-shows.

De 59-jarige Eric Vigne heeft iets meer dan een jaar in voorlopige hechtenis gezeten nadat hij in februari 2002 in verdenking werd gesteld van de moord op zijn echtgenote Lolo Ferrari.

De Franse actrice, die geboren werd onder de naam Eve Valois, werd op 5 maart 2000 op 36-jarige leeftijd dood aangetroffen in haar bed door haar man. Volgens de autopsie die de dag na haar overlijden werd uitgevoerd zou een overdosis medicijnen de doodsoorzaak zijn. Na nieuwe analyses werd Vigne er in verdenking van gesteld zijn vrouw te hebben verstikt en gewurgd.

In een derde onderzoek werd afgestapt van de mogelijke wurging of verstikking. Uiteindelijk werd besloten dat het gebruik van medicatie in een staat van chronische verslaving de doodsoorzaak was.
pi_46505243
Nog wat info over haar van Wikipedia:
quote:
Lolo Ferrari
Van Wikipedia
Ga naar: navigatie, zoek

Lolo Ferrari (Clermont-Ferrand, Puy-de-Dôme, 9 februari 1963 - 5 maart 2000) was een Franse danseres die, naar verluidt, de grootste borsten ooit had, met een borstomvang van 130 centimeter. Zij werd geboren als Eve Valois in een probleemgezin. Als tiener deed ze wat modellenwerk.

Haar natuurlijke borstomvang vond zij niet voldoende; zij liet vergrotende prothesen plaatsen. Niet eenmaal, maar een groot aantal (22) malen, en iedere keer grotere.

Het resultaat was uiteindelijk grotesk. Haar relatie met een regisseur die erotische films maakte was misschien een stimulans voor dit gedrag. Ze kon niet op haar buik slapen, en iedere borst zou drie kilo hebben gewogen.

Lolo Ferrari werd opgemerkt op het Festival van Cannes 1996 bij de voorstelling van de film Camping Cosmos waarin zij de rol speelt van de wulpse echtgenote van de campinguitbater. De scène waarbij zij naakt uit de zee komt is geïnspireerd op de scène uit de film La Dolce Vita met Anita Ekberg in de Trevifontein.

Uiteindelijk kon zij alleen nog maar in relatie tot haar borsten worden gezien. Ze is er een aantal malen mee op televisie geweest. Uiteindelijk pleegde ze zelfmoord.

[bewerk] Filmografie

* Big DD (1996)
* Camping Cosmos (1996) van Jan Bucquoy
* Double Airbags (1996)
* Le King de ces Dames (1999)
* Lolo Ferrari Special - The Biggest Tits In The World
* Mega Tits
* Planet Boobs (1996)
* Quasimodo d'El Paris (1999)
Wat is ze alweer lang dood, ik herinner me haar nog goed. Ze was een keer bij Ivo Niehe te gast bij de TV-show en dat heeft toen wel indruk op me gemaakt. Wat een treurig leven heeft ze gehad. Ze was uiteindelijk alleen maar op zoek naar liefde...

Er zijn nog genoeg foto's van haar te vinden.

Er is/was zelfs een wassen beeld van haar:

dinsdag 20 februari 2007 @ 21:31:12 #3
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_46505271
Ik zeg dit niet voor de grap maar ik dacht echt dat ik ergens had gehoord dat ze was gestikt in die strandballen van haar.
quote:
* Big DD (1996)
* Double Airbags (1996)
* Lolo Ferrari Special - The Biggest Tits In The World
* Mega Tits
* Planet Boobs (1996)
Die titels

Geen filmografie maar een hoopje bizarre docu's.
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
pi_46516944
Heb eens een docu over haar gezien, daar kwam haar moeder ook niet best uit. Ze vond haar dochter vroeger maar lelijk, zou ook die 'verbouwingsgekte' van Lola mede kunnen verklaren. Die vent (met een vermoeden van stiekem homo zijn) van haar mag dan niet daadwerkelijk schuldig zijn aan haar dood maar hij heeft haar wel gestimuleerd haar lichaam als inkomstenbron te gebruiken (bigger the boobs, bigger the bucks), indirect deug je dan ook van geen kant. Inderdaad zag je uiteindelijk een wanhopig mens op zoek naar echte liefde, kreeg ze niet en slikte zoveel troep dat dat haar mogelijk fataal is geworden. Enige overeenkomst met Anna Nicole Smith?
pi_46543274
Ik dacht dat ze was overleden door het knappen van 1 van dr vullingen ofzo, het kan natuurlijk nooit goed zijn. Maar goed, dat was ze ook niet.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_46562400
Mijn god,,, die topless foto.. Het lijken wel ballonnen man
(Un)masking for the greater good.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')