Gelijk had je met de azijn tot donderdag laten staan.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:11 schreef Bos81 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Sorry voor mijn pessimisme van voor de wedstrijd.
Maar wat is dit een geweldige overwinning
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Je hebt helemaal gelijk gehadquote:
Mag ik een keer even euforisch zijn. Het realisme komt morgen welquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:12 schreef Eilanden het volgende:
Een goede overwinning Bossie .. geweldig is overdreven .. zo goed was PSV nu ook weer niet
Met de kater?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mag ik een keer even euforisch zijn. Het realisme komt morgen wel![]()
Liev dat je me naar mijn werk brengtquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:43 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat vroeg slapen, moet er ook vroeg uit.
Bluezz en Bossie![]()
D'r zijn ook mensen.quote:
Zo flauw dat ik hem niet snapquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:20 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
D'r zijn ook mensen.
Flauw, ja. I know.
Geen zorgen, ik snap 'm nu zelf niet eens meer.quote:
Doe maar op kosten van Lille, want de bar rekening valt hopelijk in het niet bij de boete welke die kut Fransen nu behoren te krijgen.quote:
Wat is er gebeurd dan? Ik ben op dit moment alleen op de hoogte wat betreft PSV - Arsenalquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:27 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Doe maar op kosten van Lille, want de bar rekening valt hopelijk in het niet bij de boete welke die kut Fransen nu behoren te krijgen.
1/8ste finale UEFA Champions League #1 en verderquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd dan? Ik ben op dit moment alleen op de hoogte wat betreft PSV - Arsenal
OKee, dat wordt leesvoer voor morgenochtend.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:31 schreef DIGGER het volgende:
[..]
1/8ste finale UEFA Champions League #1 en verder
Was weer gezellig in Frankrijk zo te zien:quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:29 schreef Bos81 het volgende:
Wat is er gebeurd dan? Ik ben op dit moment alleen op de hoogte wat betreft PSV - Arsenal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |