"Zoekt en gij zult vinden!"quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:58 schreef Q. het volgende:
Niet alleen zoeken maar ook vinden!
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Is daar de jaarlijkse hamsterconventie?
Kijk.. dat zou ik niet te vaak tegen vrouwen zeggen mcD.. dat spreekt nou niet echt in je voordeel...quote:
Vandaar de dubbelepuntzevenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Kijk.. dat zou ik niet te vaak tegen vrouwen zeggen mcD.. dat spreekt nou niet echt in je voordeel...
Wel gvd, nu haal je dit topic al twee keer van 'centraal' af terwijl ik em centraal probeer te zetten J...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Kijk.. dat zou ik niet te vaak tegen vrouwen zeggen mcD.. dat spreekt nou niet echt in je voordeel...
Warme chocomel met slagroom mag ook.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
frietuur![]()
![]()
bier![]()
(medische redenen)
Hij stond al centraal toen ik hier kwam.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Wel gvd, nu haal je dit topic al twee keer van 'centraal' af terwijl ik em centraal probeer te zetten J...
In het vervolg doe je het zelf meer
Mwach, rap van tong?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Euhm... ik probeerde em ook centraal te zetten.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Wel gvd, nu haal je dit topic al twee keer van 'centraal' af terwijl ik em centraal probeer te zetten J...
In het vervolg doe je het zelf maar
quote:
Blijf dat volhouden.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:03 schreef mcDavid het volgende:
[..]
In dit geval was het rap met de vingers.
Misschien moet BeF toch maar naar FC dan, zijn we iig van dat probleem afquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Euhm... ik probeerde em ook centraal te zetten..
Beschuldig mij maar niet meteen Remlof.. ik weet dat je me haat -wat overigens wederzijds is- maar ik heb het niet altijd gedaan.quote:
Tegen dat krulhoofd.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:04 schreef Dagonet het volgende:
Tegen wie heb je het nu?
Jamaar dan kan mcD niet meeposten!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien moet BeF toch maar naar FC dan, zijn we iig van dat probleem af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |