Ivecoquote:Op maandag 2 april 2007 23:18 schreef Peterselieman het volgende:
Die Volvo's interesseren me niet, omdat ik ze lelijke barrels vind. Evenals de Dennissen. Geef mij de Iveco Berkhof uit de 12xx serie maar![]()
Deze bus is verkocht en gaat binnenkort naar Nigeriaquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:22 schreef RealZeus het volgende:
Drenthe tours heeft bijv. de oude 7643 van de GADO (met geplakte ruiten) en nog steeds ,als dat ding voorbij komt blijf ik even staan,alleen dat motorgeluid al.Alleen jammer dat de oranje stoffen stoelen vervngen zijn door rode skai.
Ik weet het. Het is touring 466 geworden, helaasquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:37 schreef Ou-Tannu het volgende:
ooh! de 1279 van Arriva.. om geplakt naar arriva touring![]()
tis geen schoot hondje, maar als ik het lees mag ze ze idd op reductie tarief mee..quote:Op woensdag 4 april 2007 00:27 schreef Peterselieman het volgende:
Ik denk dat je dat toch aan de sjoof moet vragen. Tegen gereduceerd tarief mag je (schoot)hondje zeker mee.
quote:Connexxion keurt nieuwe bussen af
Heerenveen - Er rijden voorlopig geen nieuwe bussen door Noord- en Zuidwest-Fryslân. Connexxion heeft de 113 nieuwe bussen, de compacte Fryskers, afgekeurd. De vervoermaatschappij eist een veiliger remsysteem van fabrikant VDL Berkhof uit Heerenveen. De nieuwe dienstregeling gaat wel in op zondag 15 april.
http://www.frieschdagblad.nl/artikel.asp?artID=33522
mercedesjes?quote:Op woensdag 4 april 2007 18:03 schreef Peterselieman het volgende:
zeker weten. De nieuwe dienstregeling, daar kunnen ze niet meer vanaf, dus het zal mij benieuwen wat ze uit de opleg halen
32 bleven er..quote:Op woensdag 4 april 2007 18:08 schreef Peterselieman het volgende:
Alles, op 27 amba's en 5 integro's na.
* Ou-Tannu ziet de touringcars al op de lijndienst :-)quote:Op woensdag 4 april 2007 18:13 schreef Peterselieman het volgende:
Goeie vraag. Ik denk een stuk of 100. Met de nieuwe dienstregeling zijn er 109 + 32 = 141 nodig. Dus moeten ze nog een stuk of 45 uit de reserve halen. Er rekening mee houdend dat de reserve het iets minder lang uithoudt dan het normale wagenpark.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Deze bus is verkocht en gaat binnenkort naar Nigeria
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |