Heerlijk toch.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:26 schreef leolinedance het volgende:
De bussen tussen Arnhem en Wageningen zijn relaxed![]()
Vooral lijn 251, die schiet tenminste beetje op. 50 is ook wel leuk als je de tijd hebt, dan zie je nog eens wat![]()
Hoorde eerder allemaal verhalen over agressie/gezeik in de bus enzo. Maar heb het in een half jaar nog niet meegemaakt (gelukkig). Sommige van die chauffeurs blazen hem trouwens wel aardig door met zo'n lomp gevaarte zeg!
schiet t ttenminste op als ze t m gewoon intrappen.. met t idee dr zit toch n begrenzer op :")quote:
schijnbaar niet.. scholt vast niet veelquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:52 schreef Peterselieman het volgende:
Valt dat barrel dan niet uit elkaar?
Nou stoer joh,zwart rijden in een gesloopte bus.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:13 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[afbeelding]
![]()
Dit zijn pas bussen. Van die chijle gelede bakbeesten waar je achterin kunt stappen. Heerlijk zwart rijden daar.
Je moet ook niet raar op kijken als er een stoel onder handen is genomen door één of andere zwarte vandaal.![]()
Het is heul niet stoer, maar voordelig.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou stoer joh,zwart rijden in een gesloopte bus.
Dat heb ik nog nooit gezien.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:08 schreef Ou-Tannu het volgende:
op die slooplijnen moet je gewoon een vaste omloop nemen.. welke t laatste deel alleen STAANPLAATSEN kent..
eh en zwartkarren wordt met OVchip wel lastiger denk ik
ik was het nietquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Zaten 2cv en ik vandaag wat busfoto's te maken op station Leeuwarden, komt er doodleuk nog iemand busfoto's maken!
Iemand van hier?
jaa die heb ik ook gespot!quote:Op maandag 5 maart 2007 13:25 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens mij niemand van hier, want ik was het ook niet.
Vanochtend in een rammelbak genaamd ex-hermes alliance gezeten.
Deze rijden nu ook al bij xx Fryslân:
[afbeelding]
Vrijdag namelijk 2 gezien.
Ook vrijdag nog een amba op de stadsdienst in Leeuwarden gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |