FF terugkomend op het eerste bericht:
nickname: bennie24
naam: Bas
Leeftijd: 24
woonachtig in: Enschede
doet op dit moment: niets anders dat de FOK-site afstruinen 

Voor alle hardwarefanaten staat er nu op http://www.fokzine.net/ (dus de mainpage) de tweakers.net update tracker.
Hier staan altijd de laatste 10 updates van tweakers.net
's kijken of we Femme's bezoekersaantallen ook nog wat verder kunnen opkrikken 
Tweakers.net en Fokzine.net will take over Holland !!
) verwijs ik door naar het "wie zijn wij" forum... inderdaad, ik mag me ook forumlijer noemen
.
btw. Danny, ben je van je Buffy signature afgestapt? vond hem juist zo mooi staan...
Hoop dat m'n plaatje het nu doet.
Had me nog niet voorgesteld.
Ben Martin. nee, niet die Martin
, heb gelukkig niet hetzelfde haar, dezelfde leeftijd of hetzelfde beroep. Werk voor De Graaf C. en hobbel heel Nederland door. Ben een kerstkind ´72.Verkeerd jaar, dus geen Jezus-figuur. Lees al een paar dagen mee en heb toen het knopje registreer ontdekt. So here I am.
muziek d.j.eress te worden genoemd.
Naam: Jasper
Leeftijd: 23
Hoe hier: .. ehh., oja, via Planet Internet.
Burg. Staat: Verliefd, al een heel tijdje
Werken: haha, welke student "werkt?"
Studie: Comm. & Management in Utrecht
Wat vind ik van dit forum: Goed, geweldig, fantastisch (genoeg geslijmd?) Maar ff serieus, goed idee. ik had al zo'n medelijden met Truman (u weet wel, uit die film
). één voordeel was wel dat zij zo'n beetje alles lieten zien. V. doet precies het tegenovergestelde..... niets dus. Veel beloven, weinig geven... da's het motto van V.
Ik ben van mening dat we ze flink óp hun nummer kunnen zetten'als we 538 (met name R. v. Velthuizen) veel info en stof om over te praten geven etc. Alleeen wel ff een dealtje sluiten dat ie ónze naam'(algemeen) noemt.
Goed, ga nu weer verder lezen in het forum...dag dag.
Vandaar dat ik sinds een week (inderdaad dankzij de Volkskrant) rondhang. 

Ik ben dus Mi-key, eigenlijk Maaike. Financieel journalistje die eigenlijk ook nog een beetje aan het afstuderen is, vandaar dus de hele tijd achter de computer...en terwijl ik eigenlijk driftig moet werken aan de scriptie, blijk ik plotseling verslaafd aan de perikelen van Danny & CO. O ja, en mijn signatuur komt van Macy Gray
Geboren in '77, studeer rechten in Amsterdam, weet nog niet goed wat ik verder wil met mijn leven, maar dit forum geeft in ieder geval een (tijdelijk?...) doel aan mijn leven. Verder...heb ik lange tijd in een boekhandel gewerkt, maar ik ben onlangs aangenomen op een advocatenkantoor (Jippie!!!). Geen stageplek, maar een bijbaantje dus. Ik ben een beetje stoutig aangelegd: een beetje trappen tegen de gevestigde orde. Maar daar zijn er hier wel meer van geloof ik
Bas V. the name
Net afgestudeerd journalist
1975 is mijn warptime
Begin volgend jaar aan een filmacademie
Ben dol op de Internet stuffies en BB is voor mij the ultimate
Dit gaat helemaal uit de klauwen lopen.
Woonachtig in Alkmaar
altijd bezig met muziek
en natuurlijk internet er is nog zoveel te ontdekken
vind BB interessant alds fenomeen
Leuke is dat BB via internet veel leuker is dan via tv
new media rules
kwam op fokzine via nl.media.tv
Ik ben man, 45 jr.
Begonnen in de psychiatrie, heb ooit produktie werk voor Veronica gedaan werk nu in Almere en ontwikkel nu internet software. Kben ernstig geinteresseerd in de menselijke PSYCHE.
Wat heerlijk om hier dan onernstig te kunnen kleppen over een toch echt wel een bizonder programma.
Idd; als VPRO het had gedaan zou het anders hebben gevoeld dan nu Veronica

Ben een sociologisch onderzoekje aan 't uitvoeren 
Naam: JJ
Plaats: Enschede

Enschede Rules
Gert-Jan van (geloof het of niet) Ruler
Student kunstofchemie (afstuderend)
kom uit de metropool Nijkerk
ben hier gekomen via iets van de startpagina.nl. Ben nu een dag of 4 aanwezig en bevalt heel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |