abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190059
Dit is dus een niks zeggend persoon: we zien haar nooit/ horen haar nooit / waarom is ze daar en waarom heeft niemand het over haar.

ben ik blind of delen jullie mijn mening?

Gaby

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_190060
Karin
zit die er nog dan?
Nee je hebt gelijk echt veelzeggend is ze niet, maar gisteren was sowieso een saaie dag ook
I'm back, big as life and twice as ugly!
  vrijdag 24 september 1999 @ 12:42:00 #3
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_190061
Helemaal mee eens. Van mij had Karin er gelijk uitgemogen. Je ziet haar inderdaad nooit en als je iets van haar hoort, is het dat ze zegt dat ze zit te luisteren.
(of was jullie dat niet opgevallen gisteren op televisie na het bekendmaken dat Martin weg zou gaan.)
Wat nou..'k zie niks!!! Je bent toch niet blind???
pi_190062
Tja Karin
Beetje zweverig type dat er over drie weken wel uit zal vliegen. Al maak ik me ook zorgen voor Willem.
Greetz,
Wings
-,,C'mon Yolanda! What's Fonzy like?"-
  vrijdag 24 september 1999 @ 13:20:00 #5
169 Amoebe
Is there more to say???
pi_190063
Ik vrees dat Karin en Willem er juist het langst zullen blijven zitten en mooi de 250.000 op zullen strijken. Doordat ze zo saai zijn komen ze nooit in beeld en zal niemand bellen om hun weg te krijgen. Wij belt er eigenlijk uberhaupt? Volgens mij alleen de vriendjes van Bart die er voor zorgen dat Bart's concurrentie het huis uit verdwijnt. Als ik al zou bellen dan zou ik de laatste week bellen om hem te ditchen.

Jammer toch, dat Martin weg moest, met hem in de buurt was er tenminste nog eens wat te zien.

pi_190064
Karin, Karin , who the fuck is Karin?
Ook beertje, beertje heeft gevoel!!!

vrijdag 24 september 1999 @ 15:24:00 #7
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_190065
Als we nou gewoon afspreken dat we volgende keer met z'n allen op Karin gaan stemmen...wie weet helpt het.
pi_190066
good idea...
pi_190067
mijn stem zal ook naar karin gaan. dat is zo duidelijk als ..... ja als wat eigenlijk.

nou ja jullie snappen het

Gaby

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
pi_190068
Ik blijf er bij dat Maurice met afstand de allersaaiste is. Maar toegegeven, in een dergelijk gezelschap heeft hij een aanzienlijke concurrentie.
  vrijdag 24 september 1999 @ 17:05:00 #11
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_190069
Ik vind Karin ook behoorlijk irri, maar ik wacht nog even af met zeggen op wie ik ga stemmen... Mijn mening is van de week ook een paar keer behoorlijk omgeslagen...
Tattoo-woman is ook heeeeel erg.
V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 24 september 1999 @ 18:43:00 #12
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_190070
Maurice is misschien wel saai, maar je hebt verder geen last van 'm.
Karin is gewoon irritant en een matennaaier.
Ruud heeft er ook wel een handje van wat dat betreft, maar hij is wel relaxt en dat is karin niet.
  vrijdag 24 september 1999 @ 18:43:00 #13
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_190071
JAAAAAAAAAAAAAAA, Maurice en Karin die samen sexen.dat willen we toch allemaal Wie weet wordt t wat met die twee
When when your left hand is gone...., your right hand is left...

pi_190072
Ace, wil je niet van die vieze dingen zeggen
pi_190073
Karin: ik hoop dat ze van mij een betere foto maken......jonge jonge nou ik zeg verder niks meer wat een trut. )

Gaby

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
pi_190074
Wat dacht je dan van haar reactie toen haar werd gevraagd hoe ze haar genomineerden had gekozen: 'nou gewoon iene miene mutte. gaan jullie mee naar buiten?'

Aan de andere kant, de mannen hebben het over de vrouwen gehad en stuk voor stuk vonden ze Karin een 'tof wijf'. dus misschien laat V. wel weer wat beelden weg (het wordt steeds gewoner lijkt wel).

zaterdag 25 september 1999 @ 11:15:00 #17
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_190075
Shit hee,... de rest ligt nog te maffen en zij is al bijna een uur ofzow begin met SCHOONMAKEN!!!

zo'n huis is toch veel leuker als het een zwijnestal is... (althans, ik voel me dan beter thuis

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_190076
kan iemand me alsjeblieft even updaten? ik ben net nieuw hier!
CU
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')