en waar wilde je die vandaan halen dan?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:25 schreef logitechboy het volgende:
bekende van mij stimuleren mij om een chcike te scoren
Ik wens je veel succes.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:27 schreef logitechboy het volgende:
van de straat
Bestond die straat ook?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:27 schreef logitechboy het volgende:
van de straat
ouder dan datquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:27 schreef logitechboy het volgende:
en jij?
Zou je voor de duidelijkheid die gang van zaken eens op een rij willen zetten? Nu gaat het van psychiater naar chickies en weer terug. Geen touw aan vast te knopen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:29 schreef logitechboy het volgende:
geen flauw idee maar wat wik wil weten of iemand ervaring heeft met deze gang van zaken????
iemand met veel levens ervaring krijgt de voorkeur
ik denk dat het niet aan de mensen is hier op het forum maar aan de mensen in de opvang, en zeker niet je oude bekenden van straatquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:29 schreef logitechboy het volgende:
geen flauw idee maar wat wik wil weten of iemand ervaring heeft met deze gang van zaken????
iemand met veel levens ervaring krijgt de voorkeur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |