whaha nee wel van 70 meter in omtrekquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:17 schreef tslh het volgende:
Wel eens last van 70 meter lange leraren Nederlands in nachtmerries?
hup,slotje, dik-boemmiequote:
Dat vroeg je jezelf niet af, want er staat geen vraag in de OP, alleen jou eigen zieke belevenissen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:19 schreef BonJovi het volgende:
waarom slotje? ik vroeg gewoon af wat voor dromen mensen hebben gehad?
ik droom wel eens dat ik willekeurige kutusers waarvan i kweet hoe hun gezicht eruit ziet in hun bek pisquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:19 schreef BonJovi het volgende:
waarom slotje? ik vroeg gewoon af wat voor dromen mensen hebben gehad?
Vak idioot. Laat die jongen lekker baggerenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:21 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat vroeg je jezelf niet af, want er staat geen vraag in de OP, alleen jou eigen zieke belevenissen.
is maar een droom dat heeft iedereenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:21 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat vroeg je jezelf niet af, want er staat geen vraag in de OP, alleen jou eigen zieke belevenissen.
-> R&Pquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:22 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Vak idioot. Laat die jongen lekker baggeren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WIS heeft ook wat bizarre dromen af en toe..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:02 schreef welkominspace het volgende:
En dat is een probleem.
aangezien die kinderen niet op mij vallen, nee ze vallen niet op mij.
Wel als ze struikelen, maar daar is geen flikker aan. (hiih, ik zei flikker.)
Ik kom klaar over mijn buik, waarna ik mij omdraai en alles in mijn bed smeer.
Ik word daar opgewonden van.
Ik kijk ook altijd met een verkijker naar mijn buurmeisje van 11 als ze zich smorgens aankleed, en natuurlijk uitkleed
Kent iemand dit probleem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |