Presentquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:33 schreef -Mo- het volgende:
In de zomervakantie mag ik van mijn mama een HOWIMETYOURMOTHERMARATHONFEESTJE geven. Hetgeen ik dan ook ga doen. S1 en S2 staan achter elkaar op het programma. Komen jullie ook?: D:D:
D:D:
Je moet toch wat doen in je vakantie.
Aanwezig.. en ik neem kip mee!quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:33 schreef -Mo- het volgende:
In de zomervakantie mag ik van mijn mama een HOWIMETYOURMOTHERMARATHONFEESTJE geven. Hetgeen ik dan ook ga doen. S1 en S2 staan achter elkaar op het programma. Komen jullie ook?: D:D:
Superquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:33 schreef -Mo- het volgende:
Een bauer icoon én een How I Met Your Mother feestjequote:Op donderdag 29 maart 2007 00:33 schreef -Mo- het volgende:
En geen geslaagd feest zonder ananas natuurlijkquote:Op donderdag 29 maart 2007 02:44 schreef 2Mini het volgende:
Aanwezig.. en ik neem kip mee!
quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:33 schreef -Mo- het volgende:
Nee, naakt is beter.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Laat me raden, je gaat niet zeggen wat de verassing is, maar we moeten wel ons badpak mee?
Geeft niet, we'll make it work.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:11 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik raad je aan voortaan eerst even mijn profiel te checken, hihi![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:2x19 Bachelor Party 4/9/2007 & 2x20 May the Best Man Win 4/30/2007
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De titel van aflevering 21. Lief
We lopen al weer bijna tot een einde:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:HOW I MET YOUR MOTHER: Per sources, some suits at CBS don't find the show that funny and are thinking of yanking it. Seems that currently changes for HIMYM are 70% cancellation and 30% renewal. Better start your petitions, sending tiny paper suits to CBS by snail mail, and have all your US friends watch the remaining episodes or... I can't bear myself to say it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |