mwa.. ik vind em matig.. die andere was beterquote:Op maandag 16 april 2007 14:42 schreef -Mo- het volgende:
[..]
In navolging van dat filmpje, nu The Bachelor Party - How It Really Happened.
Bron? Dan kan ik weer rustig slapenquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:22 schreef TC03 het volgende:
Wordt niet gecancelled hoor, seizoen 3 komt er gewoon.
quote:CBS GIVES NEW SUMMER HOMES TO 'MOTHER,' 'QUEENS'
By Brian Ford Sullivan (TFC)
LOS ANGELES (thefutoncritic.com) -- "How I Met Your Mother" and "The King of Queens" are getting new homes this summer, CBS confirmed today.
The former will move to Mondays at 9:30/8:30c starting June 4 while the latter is set to run back-to-back episodes on Wednesdays at 8:00/7:00c beginning May 30.
Both moves come as the Eye finalizes its summer slate, which includes first-run series "Creature Comforts" (Mondays at 8:00/7:00c starting June 4) and "Pirate Master" (Thursdays at 8:00/7:00c starting May 31) as well as the return of "Big Brother" (July).
Wanneer begint seizoen 3 volgens jou dan?quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:45 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Goed nieuws, S3 begint ook lekker spoedig!
Ja, is bekend?quote:Op zondag 22 april 2007 15:14 schreef hiolpi het volgende:
season 2 is nog bezig, staan nog 3 afleveringen geplanned, namelijk
42. 2-20 2ALH20 30 Apr 07 Showdown
43. 2-21 2ALH21 7 May 07 Something Borrowed
44. 2-22 2ALH22 14 May 07 Something Blue
Tuurlijk, ze kunnen toch niet meteen na seizoen 2 met seizoen 3 beginnen. En CBS gaat nieuwe afleveringen echt niet in de zomer uitzenden want dan kijkt natuurlijk niemandquote:Op zondag 22 april 2007 19:04 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Aaah suf, dan wordt dat dus alsnog wachten tot na de zomer.
Ach waarom niet, met zulke korte afleveringen moet dat zo gemaakt zijnquote:Op zondag 22 april 2007 23:11 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze kunnen toch niet meteen na seizoen 2 met seizoen 3 beginnen. En CBS gaat nieuwe afleveringen echt niet in de zomer uitzenden want dan kijkt natuurlijk niemand. Je moet dus gewoon wachten tot half september.
Ze zijn ongeveer 2 week bezig met 1 aflevering, dan schieten ze 30 uur film, editten, en vervolgens voor een publiek zetten voor de lachbandquote:Op zondag 22 april 2007 23:44 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Ach waarom niet, met zulke korte afleveringen moet dat zo gemaakt zijnSuit up for season 3
![]()
Ongelooflijk he, hoeveel tijd dat nog kost. 2 weken voor 20 minuutjes.quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:40 schreef Hendrik_ het volgende:
[..]
Ze zijn ongeveer 2 week bezig met 1 aflevering, dan schieten ze 30 uur film, editten, en vervolgens voor een publiek zetten voor de lachband
quote:Op dinsdag 24 april 2007 01:09 schreef Geqxon het volgende:
En wat doen wij Hollanders, het downloaden, bekijken, en in de prullenbak gooien
Ja, wilde laatst weer eventjes de pilot bekijken.. Voor ik het wist zat ik alweer met chips naar S01E04 te kijken, en nog altijd even grappigquote:Op dinsdag 24 april 2007 01:34 schreef -Mo- het volgende:
[..]
![]()
Bewaren, vlegel.
Begrijp niet welke malloot zoiets weggooit. HIMYM kan je écht veel vaker dan 1x kijken.
Zo hoort het.quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:41 schreef Merkie het volgende:
Ik gooi nooit series weg. Mits geen Jericho.
Juich nog maar niet te hard...::quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:22 schreef TC03 het volgende:
Wordt niet gecancelled hoor, seizoen 3 komt er gewoon.
Ik weet zeker dat het wel doorgaat. Op verscheidene sites wordt gezegd dat het heel waarschijnlijk is dat er een derde seizoen komt.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:55 schreef -Franktastic- het volgende:
[..]
Juich nog maar niet te hard...::
Question: Do you know anything about whether How I Met Your Mother is returning next season?— Una
Ausiello: Only that it's still on the bubble. If it's any comfort — and it probably isn't — the season finale could easily function as a series finale (for reasons I won't go into because not even I'm that much of a spoiler whore).
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:10 schreef 2Mini het volgende:
Dit las ik trouwens op torrentspy
Luca, CBS hasn't announced yet.. they announce their fall schedule on the 16th of may.. but the producers are fairly sure that they will be renewed... I hope they do , i love this show.
Nog even afwachten dan..
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:30 schreef -Mo- het volgende:
Als ik me niet vergis wordt de toekomst van HIMYM pas bij de upfronts bekend gemaakt overigens.
Zijn we toch nog ergens goed voorquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:37 schreef botar het volgende:
Dankzij dit topic gisteren eens de eerste 5 afleveringen gekeken van seizoen 1... Wat een heerlijke serie... Vandaag maar even meer kijken
8 en 15 mei zijn de dagen van de laatste twee afleveringen (NL data).quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:10 schreef 2Mini het volgende:
Yeah! Sublieme aflevering weer!
Wanneer is de volgende?
* Sc0tTy bewaart ALLE series die hij kijkt en brand volledige seizoenen op DVDRquote:Op dinsdag 24 april 2007 08:41 schreef Merkie het volgende:
Ik gooi nooit series weg. Mits geen Jericho.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:32 schreef Merkie het volgende:
Zomg. Ik heb nog een tweede broer van Barney gevonden.
[afbeelding]
[afbeelding]
Zou hij een drieling zijn?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:32 schreef Merkie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |