Als hij nog steeds samen is met de moeder van zijn kinderen, dan vertelt hij al twee seizoenen lang over zijn ex!quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:11 schreef Sc0tTy het volgende:
ik ook niet.. is raar verhaal omdat te vertellen over je ex...btw ik heb de kinderen al weer een tijdje niet gezien
Ik zeg toch juist dat Robin niet hun moeder is!quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:28 schreef Lod het volgende:
Maar toen hij voor het eerst tegen zijn kinderen sprak over Robin zei hij (vrijwel letterlijk): "And that's how I met your aunt Robin". Wat de geschiedenis ook moge zijn, je praat niet met iemand over zijn moeder als "je tante".
Nee, leuk.quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:40 schreef Merkie het volgende:
Zou stom zijn.
Ik heb geen ervaring met dat soort situaties maar spreek je dan nog steeds over tante?quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:37 schreef Zhenar het volgende:
En dat uiteindelijk blijkt dat hij en Robin toch weer samen zijn gekomen.
Het zou zomaar kunnen![]()
Ik vind het sowieso freaky dat hij het altijd maar over "tante" en "oom" heeft, alsof zijn vrienden ook bloedverwanten zijn. Volgens mij hebben ze die terminologie gekozen om juist vaag te blijven: nu hoeft hij niet te spreken over "my girlfriend/ wife Robin", maar spreekt hij over "your aunt Robin", zonder dat dat verder uitgelegd wordt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:55 schreef Lod het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met dat soort situaties maar spreek je dan nog steeds over tante?
In het Zuiden doen ze dat vast, maar normale Nederlanders doen dat niet hoorquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:26 schreef bladibladibla het volgende:
Dat doen ze in Nederland toch ook wel?
Teminste in de zuidelijke regio waar ik woon
Klopt, in friends zit dat ook wel.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:08 schreef MaxC het volgende:
Maar in Amerika doen ze dat best vaak, vrienden als Uncle of Aunt zeggen.
Fijn dat ik toch nog als normale Nederlander geklasseerd kan worden danquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:54 schreef Zhenar het volgende:
In het Zuiden doen ze dat vast, maar normale Nederlanders doen dat niet hoor![]()
Aunt Rachel, Phoebe, Monica..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 03:30 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Klopt, in friends zit dat ook wel.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:36 schreef -Mo- het volgende:
Kids...Check dat filmpje op http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=2015409479
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |