abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46500621
Gewoon zelf met een verfje van het kruidvat, gaat al tijd goed.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:48:07 #27
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_46509411
Doe ik zelf of soms m'n moeder gewoon verf uit de drogist, meestal schwarzkopff, Live. Dan verf ik het dus (dus donkerder dan je eigen haarkleur).

Vroeger heb ik m'n haar ook wel geblondeerd, dat liet ik wel bij de kapper doen, ik vind het een godsonmogelijke klus om de uitgroei zelf fatsoenlijk bij te werken zonder dat mijn haar meteen wit oplicht omdat ik nog maar halverwege ben en de eerst ingesmeeder helft er eigenlijk al te lang in zit. Maar dat komt ook weer doordat ik mijn haar echt heel heftig blondeerde .

Nu is het zwart (tja ik houd van extremen!) en dan maakt het niet uit als dat spul er wat langer inzit, het weordt niet zwarter ofzow...
klerkje
pi_46511756
Als ik een hele andere kleur wil, laat ik het door de kapster doen. Laatst ben ik van donkerbruin naar blond gegaan, no waii dat ik dan zelf met verf ga zitten kloten.
Bijkleuren doe ik zelf met een pakje haarverf van de Hema of etos eigen merk.
pi_46511899
Donkere kleuren bij de kapper omdat het best veel troep maakt waar mijn moeder dan weer minder blij mee is. Waarschijnlijk omdat ik zelf te weinig geduld heb om heel precies te werk te gaan.
Een keer wilde ik het zelf van onder donker verfen en boven lichter, erg mislukt.

Mijn haar is licht af en toe een kleurshampoo doe ik gewoon thuis en knippen bij een vriendin
pi_46512018
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 18:56 schreef Scandalous het volgende:
Uitgroei werk ik altijd zelf bij met een drogistenkwakkie, maar omdat ik mijn haar zo heb beschadigd met al die verf doe ik het toch wel liever bij de kapper, dan verlies ik niet zoveel haar Alleen kost dat een vermogen dus doe ik dat niet te vaak.
even naar de kapper is idd duur toch probeer ik wel 4x peer jaar te gaan.
pi_46512091
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 23:46 schreef parselmouth het volgende:
Als ik een hele andere kleur wil, laat ik het door de kapster doen. Laatst ben ik van donkerbruin naar blond gegaan, no waii dat ik dan zelf met verf ga zitten kloten.
Bijkleuren doe ik zelf met een pakje haarverf van de Hema of etos eigen merk.
zo doe ik het ook inderdaad.
Radicale veranderingen laat ik liever doen door iemand die weet wat hij doet. Verder ga ik gewoon zelf aan de slag met een pakje van de drogist.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_46512735
M'n moeder is kapster, dus als ik het zou willen, dan is t makkelijk kiezen
pi_46518326
Ik ook extreme veranderingen bij de kapper. Keer van blond naar zwart gegaan, en paar maanden later omgekeerd, dat kun je beter niet zelf doen.

Nu is het gewoon bruin, verf ik altijd met Etos of Hema verf.
  woensdag 21 februari 2007 @ 10:35:11 #34
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_46519153
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 23:57 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

zo doe ik het ook inderdaad.
Radicale veranderingen laat ik liever doen door iemand die weet wat hij doet. Verder ga ik gewoon zelf aan de slag met een pakje van de drogist.
si,same here. Alleen dan niet door de kapper. Maar door mn zus(sen)
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_46519505
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 09:55 schreef Lollifant het volgende:
Ik ook extreme veranderingen bij de kapper. Keer van blond naar zwart gegaan, en paar maanden later omgekeerd, dat kun je beter niet zelf doen.
Ja.... ik heb het wel zelf gedaan, van zwart naar blond, en toen ben ik ongeveer de helft van mijn haar verloren Grote veranderingen doe ik sindsdien dus inderdaad bij de kapper.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_46520129
Als ik meerder kleurtjes er in wil, ga ik naar de kapper (lijkt me wel zo verstandig).

Als ik het zelf verf, haal ik altijd bij een kapperswinkel iets van Keune. Keune bevalt mij veruit het beste.
Heb ook geen goede ervaringen met Goldwell. De kleur is bij mij zo weg.
Keep the faith!!
pi_46525792
met haar mascara =D (voor het moment ) k'heb blond haar en verf er dan zwarte lokke tussen , kost ni vele en is meteen uitwasbaar , is wel ni efficient als het buite regent , maar daar let ik dan op =p gelukkig ga ik binnekort naar de kapper om er zwarte lokke in te verven ! whiie!
pi_46526284
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 14:22 schreef homey17 het volgende:
met haar mascara =D (voor het moment ) k'heb blond haar en verf er dan zwarte lokke tussen , kost ni vele en is meteen uitwasbaar , is wel ni efficient als het buite regent , maar daar let ik dan op =p gelukkig ga ik binnekort naar de kapper om er zwarte lokke in te verven ! whiie!
Haar mascara is kick (ik zie het eigenlijk niet meer in winkels) maar idd niet voor elke dag...
Zwarte lokken heb ik ook weleens zelf gedaan, heel irri. Kan je echt beter de bij de kapper doen
pi_46530714
Gewoon zelf doen
pi_46540277
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 16:26 schreef MeneerMuis het volgende:

[..]

Weet je uberhaupt wel wat een emo inhoud?

Blijkbaar niet
Jij weet het gewoon niet. Stomkop.
kaasboer
pi_46544668
Bij de kapper
pi_46545199
Kapper,heel soms haar ik verf bij een kapperswinkel.
01-08-2008
pi_46555982
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 14:22 schreef homey17 het volgende:
Dat spul zocht ik laatst nog, is wel handig als ik uitgroei heb en geen tijd om het te verven.. Ik zag het nergens meer, waar haal jij het?

Ik verf het zelf altijd met L'Oreal haarverf, Schwarzkopf vervaagt bij mij altijd heel snel
pi_46556118
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 13:04 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Dat spul zocht ik laatst nog, is wel handig als ik uitgroei heb en geen tijd om het te verven.. Ik zag het nergens meer, waar haal jij het?
Ik zag dit gisteren bij het kruidvat. Ik zocht een mascara en had ineens een haarmascara in m'n hand (had ik nog nooit van gehoord).
Ik weet niet meer van welk merk trouwens...

oh, en ontopic;

Ik verf mijn haar meestal zelf (zwart, dus daar kan niet veel aan mis gaan)
pi_46556321
Ah bedankt voor de tip, morgen eens rondstruinen bij de Kruidvat dus

Ik ben van mezelf blond, begon ooit met blauw-zwart (wat wel heel erg blauw werd omdat ik nog niet wist dat je het in het begin niet teveel moest wassen ), daarna een tijd zwart gehad en nu donkerbruin. Wat ook weer naar zwart neigt maar als het een beetje vervaagt ziet dat bruine er mooier uit dan 'licht'zwart
pi_46562127
Mijn moeder doet het altijd bij mij, en het pakt altijd super goed uit .
Gebruik zelf altijd haarverf van L'Oréal (met name excellence), de vorige keer had ik kastanjebruin.

Ik doe het op deze manier omdat het wat makkelijker uitkomt, ik hoef nl geen afspraak te maken bij de kapper en het is goedkoper.
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_46565916
Meestal koop ik een pakje bij de Kruidvat oid. Daarmee verft mijn moeder mijn haar . Ziet er altijd ook erg leuk uit.

Af en toe laat ik het ook wel eens kleuren bij de kapper.
  donderdag 22 februari 2007 @ 23:40:36 #48
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_46580294
Meestal zelf, maar bv van donker naar licht gaan (nu dus van zwart haar naar koperblond gegaan) doe ik toch echt liever bij de kapper.

Verder bijna altijd de haarverf van L'Oreal, goed spul .
pi_46582628
Altijd zelf met haarverf van de Hema. Het is nog altijd goed gegaan!
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_46583379
Wat is dat opeens met al die haarverftopics de laatste tijd
Iedereen aan het verven geslagen of gewoon toeval

een selectie van afgelopen week:
Euh...Mijn haar is oranje..
Haartjes weer terug naar blond
Haar: van rood naar bruin
[Mannen] Rood (nature) haar donker maken (verven?)

Maar goed soms verf ik m'n haren ook. Eerst ontkleuren als ik m'n haren wat lichter van kleur wil hebben en dan meestal die zakjes van de etos. Werkt meestal prima. Zo niet, dan tondeuze eroverheen

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')