even naar de kapper is idd duurquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:56 schreef Scandalous het volgende:
Uitgroei werk ik altijd zelf bij met een drogistenkwakkie, maar omdat ik mijn haar zo heb beschadigd met al die verf doe ik het toch wel liever bij de kapper, dan verlies ik niet zoveel haarAlleen kost dat een vermogen dus doe ik dat niet te vaak.
zo doe ik het ook inderdaad.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:46 schreef parselmouth het volgende:
Als ik een hele andere kleur wil, laat ik het door de kapster doen. Laatst ben ik van donkerbruin naar blond gegaan, no waii dat ik dan zelf met verf ga zitten kloten.
Bijkleuren doe ik zelf met een pakje haarverf van de Hema of etos eigen merk.
si,same here. Alleen dan niet door de kapper. Maar door mn zus(sen)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
zo doe ik het ook inderdaad.
Radicale veranderingen laat ik liever doen door iemand die weet wat hij doet. Verder ga ik gewoon zelf aan de slag met een pakje van de drogist.
Ja.... ik heb het wel zelf gedaan, van zwart naar blond, en toen ben ik ongeveer de helft van mijn haar verlorenquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:55 schreef Lollifant het volgende:
Ik ook extreme veranderingen bij de kapper. Keer van blond naar zwart gegaan, en paar maanden later omgekeerd, dat kun je beter niet zelf doen.
Haar mascara is kick (ik zie het eigenlijk niet meer in winkels)quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:22 schreef homey17 het volgende:
met haar mascara =D (voor het moment ) k'heb blond haar en verf er dan zwarte lokke tussen , kost ni vele en is meteen uitwasbaar , is wel ni efficient als het buite regent , maar daar let ik dan op =p gelukkig ga ik binnekort naar de kapper om er zwarte lokke in te verven ! whiie!
Jij weet het gewoon niet. Stomkop.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:26 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Weet je uberhaupt wel wat een emo inhoud?
Blijkbaar niet![]()
Dat spul zocht ik laatst nog, is wel handig als ik uitgroei heb en geen tijd om het te verven.. Ik zag het nergens meer, waar haal jij het?quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:22 schreef homey17 het volgende:
met haar mascara =D (voor het moment ) k'heb blond haar en verf er dan zwarte lokke tussen , kost ni vele en is meteen uitwasbaar , is wel ni efficient als het buite regent , maar daar let ik dan op =p gelukkig ga ik binnekort naar de kapper om er zwarte lokke in te verven ! whiie!
Ik zag dit gisteren bij het kruidvat. Ik zocht een mascara en had ineens een haarmascara in m'n hand (had ik nog nooit van gehoord).quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:04 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Dat spul zocht ik laatst nog, is wel handig als ik uitgroei heb en geen tijd om het te verven.. Ik zag het nergens meer, waar haal jij het?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |