abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46559865
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 15:02 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

Bestond in 1970 nog niet, en duh dat je als UEFA cup winnaar niet wint van de Champions league winnaar over het algemeen. trouwens een onbelangrijke buttprijs ook.
nou en? De vraag was ofd ze alles gewonnen hadden.

Nee dus.
pi_46559879
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 15:16 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

Controleer de cijfers van de VI er maar op na. En da's een jeaudenblaadje.
[..]

Liever simpel dan een successupporter-mongool in hoop op betere tijden.
Wat lul je nou over cijfers van de VI???

Ik heb fukking eigen ogen. En zie die lege plekken toch. Damn.
JOHNNY HEITINGA
pi_46560218
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 15:17 schreef Camplo het volgende:

[..]

Wat lul je nou over cijfers van de VI???

Ik heb fukking eigen ogen. En zie die lege plekken toch. Damn.
O mijn god, wat voor mongool kun je zijn.

PROCENTUEEL RELATIEF GEZIEN zijn er MEER supporters in de KUIP dan in de ArenA. Bron: VI.nl

Bij die mongolenclub van jou zijn er dus relatief gezien minder supporters aanwezig dan bij ons.

Snap je het nu wel, of heeft het meisje buiten je geld ook de intelligentie uit je geneukt?
Kutkloon.
pi_46560352
Nee leg nog eens uit.
JOHNNY HEITINGA
  donderdag 22 februari 2007 @ 15:32:24 #185
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_46560421
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 15:30 schreef Camplo het volgende:
Nee leg nog eens uit.
Waar zit jij eigenlijk elke week? In Amsterdam op de Tribune?
pi_46560845
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 15:32 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Waar zit jij eigenlijk elke week? In Amsterdam op de Tribune?
Geen seizoenskaart meer vriend. Kom wat vaker in die topics en je hoeft geen domme vragen te stellen
JOHNNY HEITINGA
pi_46560992
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 15:44 schreef Camplo het volgende:

[..]

Geen seizoenskaart meer vriend. Kom wat vaker in die topics en je hoeft geen domme vragen te stellen
En dat komt omdat je geen geld meer hebt omdat het feyenoord-meisje het gejat heeft, of omdat je een successupportert bent en de successen nu uitblijven?
Kutkloon.
pi_46561065
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 15:47 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

En dat komt omdat je geen geld meer hebt omdat het feyenoord-meisje het gejat heeft, of omdat je een successupportert bent en de successen nu uitblijven?
Nope andere verplichtingen etc

We werken niet allemaal in de haven
JOHNNY HEITINGA
  donderdag 22 februari 2007 @ 15:51:46 #189
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_46561125
Gezellig topic
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  donderdag 22 februari 2007 @ 15:53:18 #190
36431 bleiblei
pi_46561191
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 15:44 schreef Camplo het volgende:

[..]

Was een retorische vraag kwezel .
Daarnaast zal het me verrekken hoe trouw supporters zijn. Je hebt alleen een grote bek over vanalles terwijl je zelf 1 van de lameass supporters bent. Als echte stoere supporter heb je toch wel geld over voor je clubje . Anders tel je niet mee .
pi_46561341
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 15:53 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Daarnaast zal het me verrekken hoe trouw supporters zijn. Je hebt alleen een grote bek over vanalles terwijl je zelf 1 van de lameass supporters bent. Als echte stoere supporter heb je toch wel geld over voor je clubje . Anders tel je niet mee .
Hell, ik heb in mijn contract op laten nemen dat ik niet kan werken op dagen dat Feyenoord speelt, en daar staan dus serieus 3 handtekeningen van 3 directeuren onder.

Heb het 1 keer gedaan, was bij de bevalling van een collega zijn vrouw waar hij naartoe wilde, toen wilde ik wel 1 keer over mn hart strijken.

Andere verplichtingen... pffft Sommigen van ons komen zelfs met een verbrijzelde arm naar Feyenoord - groningen toe, ffs......
Kutkloon.
pi_46561945
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 15:53 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Hoezo zou ik geen geld over hebben?
Ik KÁN vaak niet in het weekend.
En vanaf 1 augustus t/m 1 januari zit ik sowieso in het buitenland....
ZzZzZ
JOHNNY HEITINGA
  donderdag 22 februari 2007 @ 16:15:09 #193
36431 bleiblei
pi_46562018
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:13 schreef Camplo het volgende:

[..]

ZzZzZ
Je bent gewoon een nep ajaxied. Je hebt geen hart voor je club! .
Tssss... Je bent gewoon nog erger dan al die kakkerlakken bij elkaar.
Sowieso, een Ajaxied die in Helmond woont en met een Feijenoordse dacht te neuken .
Je bent 1 grote grap .
pi_46562019
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:13 schreef Camplo het volgende:

[..]

ZzZzZ
Een echt vent MAAKT tijd voor zijn club.
Kutkloon.
pi_46562051
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:15 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Je bent gewoon een nep ajaxied. Je hebt geen hart voor je club! .
Tssss... Je bent gewoon nog erger dan al die kakkerlakken bij elkaar.
Sowieso, een Ajaxied die in Helmond woont en met een Feijenoordse dacht te neuken .
Je bent 1 grote grap .
Fijn om het eens uit de mond van een niet Rotterdammer te horen.
Kutkloon.
pi_46562052
Popcornn!
pi_46562108
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:15 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

Een echt vent MAAKT tijd voor zijn club.
Jah dan is het bij defensie.

Een echte vent volgt orders, jij niet kick Camplo... en weg carričre.

We zijn gvd niet allemaal kolenboeren uit rotterdam like I said before.

Damn.. sukkelz.

iQ van jou is volgens mij echt erg laag. Zelden zo'n sukkel gezien in discussies als die BiMeWet.
JOHNNY HEITINGA
pi_46562279
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:18 schreef Camplo het volgende:

[..]

Damn.. sukkelz.

iQ van jou is volgens mij echt erg laag. Zelden zo'n sukkel gezien in discussies als die BiMeWet.
Nou, BMW's zijn best mooie auto's hoor.
pi_46562407
Hijs wel meteen stil die BMW...
Wat een stakker, nu komt ie dalijk weer met complete offtopic gezwets maar bij deze is dat einde discussie. Blijf niet bezig.
JOHNNY HEITINGA
pi_46562432
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:34 schreef Camplo het volgende:

[..]

Stadioncapaciteit van 50.000 maar geen supporters hebben clap clap clap
Geen supporters? Feyenoord heeft er meer dan Ajax. Niet elk jochie van 10 dat roept dat ie voor Ajax is, is een Ajax-supporter namelijk.
pi_46562473
quote:

[..]

Damn.. sukkelz.

Nee, die raamambtenaars of legerknuppels bij defensie hebben het IQ van Einstein. . Je taalgebruik is ook van zulks hoogstaand niveau, teveel kogels in die knar van je gehad ofzo?

En kolenboer... Je ként me niet eens mafkees . Laat ik het zo zeggen: Als hetgeen ik op mijn werk doe platligt, kan het bedrijf wereldwijd een dag niet werken, wat ongeveer 3,5 tot 4 ton per dag kost. En dan tóch in je contract afgedwongen krijgen dat je niet opgeroepen kan worden om op je werk de boel te komen repareren...

Nee homo, dan zoek je maar een baan die ervoor zorgt dat je alsnog naar je club kan. Voor mij niets belangrijkers dan dat. Maargoed, jij neukte een Rotterdamse, dus dat zegt genoeg over het type supportert dat je bent. Broodtrommel + pakje appelsap 410-kleutertje
Kutkloon.
pi_46562487
quote:

[..]

Damn.. sukkelz.

Eerst was je vriendin je excuus. Ik ben gewoon een fan en hou niet zo van stadions (ga liever naar kickboksgala's ), maar je voordoen als die hard supporter op internet en dan iedere keer weer met een andere lulsmoes komen maakt je niet gewoon triest maar intens triest .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_46562490
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:28 schreef dlebrok het volgende:

[..]

Geen supporters? Feyenoord heeft er meer dan Ajax. Niet elk jochie van 10 dat roept dat ie voor Ajax is, is een Ajax-supporter namelijk.
Ohnee nu hebben ze opeens supporters

NOG 1 EN DE KUIP IS LEEG!!!!!
JOHNNY HEITINGA
pi_46562508
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:27 schreef Camplo het volgende:
Wat een stakker, nu komt ie dalijk weer met complete offtopic gezwets maar bij deze is dat einde discussie. Blijf niet bezig.
Dit topic is uberhaupt nou niet bepaald... mjuah, nog ontopic te houden, getuige het feit de wedstrijd alweer 3 dagen terug is en die psv'ers wel lopen te joelen in hun eigen topic van vreugde.

Kutkloon.
pi_46562582
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:29 schreef cultheld het volgende:

[..]

Eerst was je vriendin je excuus. Ik ben gewoon een fan en hou niet zo van stadions (ga liever naar kickboksgala's ), maar je voordoen als die hard supporter op internet en dan iedere keer weer met een andere lulsmoes komen maakt je niet gewoon triest maar intens triest .
Ik doe niks anders voor kneus.
Nu heb ik opeens geen seizoenskaart en nu zit ik plots nooit meer in het stadion. ZzZzZ
Er zijn er hier maar globaal 500 triest en die zijn voor feyenoord.

Live with it.

JOHNNY HEITINGA
pi_46562591
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:29 schreef cultheld het volgende:

[..]

I rest my case.
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:30 schreef Camplo het volgende:

[..]

Ohnee nu hebben ze opeens supporters

NOG 1 EN DE KUIP IS LEEG!!!!!
Jongen, zwets nou niet zo. Zoek gewoon de cijfers van VI eens op. Ik weet dat het pijn doet dat je fan (lees: geen supporter) bent van die (kut)club van je en niemand je serieus neemt, maar neem jezelf dan tenminste in bescherming. Ga nou niet de hippe internetrellert uithangen terwijl je een rotterdamse neukt, waarschijnlijk nooit iets voor je club betekend hebt en er nooit wat voor zult betekenen, en dan nog eens het type rellertje uithangen terwijl je een pakje-appelsap-en-broodtrommel-hoem-papaért bent.
Kutkloon.
pi_46562615
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:29 schreef BiMeWet het volgende:
Maargoed, jij neukte een Rotterdamse, dus dat zegt genoeg over het type supportert dat je bent.
Dat vind ik dan weer onzin. Er staan bij mij 2 dingen boven Feyenoord en dat zijn m'n gezondheid en m'n familie/geliefde dus als ik ooit een vriendin kreeg die voor Ajax was then so it be.
pi_46562630
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:32 schreef Camplo het volgende:

[..]

Ik doe niks anders voor kneus.
Nu heb ik opeens geen seizoenskaart en nu zit ik plots nooit meer in het stadion. ZzZzZ
Er zijn er hier maar globaal 500 triest en die zijn voor feyenoord.

Live with it.

[afbeelding]
Zelfs neuzen storen zich aan jou.

Oh trouwens, de naam van dat plaatje (scorebordjournalistiek.jpg) zegt genoeg over het type supporter wat jij bent. teletekstsupportert.
Kutkloon.
pi_46562675
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:33 schreef dlebrok het volgende:

[..]

Dat vind ik dan weer onzin. Er staan bij mij 2 dingen boven Feyenoord en dat zijn m'n gezondheid en m'n familie/geliefde dus als ik ooit een vriendin kreeg die voor Ajax was then so it be.
Ik zou dus niet kunnen leven met een jeaud he. Beetje lopen krijsen in mn huis als zo'n jeaud er weer 1 inlegt, en een natte doos krijgen van sneijdert. Flikker toch op man, met zo'n persoon zou ik alleen ruzie kunnen hebben.

Zou uberhaupt geen stijve kunnen krijgen op iets waarvan ik 3 dagen in de week zag dat het dat jeaudenlogo op een shirt ronddroeg.

Doet me trouwens denken aan mn (vrouwelijke) manager. Ze zit nu al 21 jaar elke week weer bij Feyenoord, uit of thuis, bezoekt alle europese wedstrijden, affijn, we zitten altijd samen bij Feyenoord en hebben alle hoogte en dieptepunten meegemaakt samen. Op een bepaald moment raakte ze in een kroeg in gesprek over van alles en nog wat met een gozer, die haar wel zag zitten. Was echt zo'n gozer waarbij al het vrouwelijk schoon een natte doos krijgt, en hij zat dus achter d'r reet aan.

Aan het eind van de avond zie ik haar ineens naar me toe rennen, me bij mn arm pakken en met een geërgerd hoofd zeggen "we gaan nu weg!". Ik vraag me af of er wat is, vraag haar dat, en vraag of die mafkees wat heeft geflikt wat ze niet leuk vond.

"Nou, het had kunnen komen tot iets leuks, het was een mooie gast, leek op het eerste gezicht best intelligent, maar toen bleek het een jood te zijn. Je denkt toch niet dat ik met zo'n stuk onbenul naar bed ga?"

Kutkloon.
pi_46562708
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:34 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

Zelfs neuzen storen zich aan jou.

Oh trouwens, de naam van dat plaatje (scorebordjournalistiek.jpg) zegt genoeg over het type supporter wat jij bent. teletekstsupportert.
Ik ben een teletekstsupportert
Mij best joh, jij je zin
Nerd
JOHNNY HEITINGA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')