Je weet toch dat ik van je hou he?quote:Op woensdag 18 april 2007 08:18 schreef LuQas het volgende:
Nu het hele album is gelekt zijn dit wel mijn favorieten:
- Beauty of Speed
- Smokey Joe
- Mr. Bad Man
- Digital Ghost
- Father's Son
- Almost Rosey
- Big Wheel (nog steeds)
Meen je dat!? Ik vind het pure schoonheid.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:01 schreef Ang3l het volgende:
Ik ging meteen naar Beauty of speed........ maar ik vind het met muziek dus helemaal niks. Ik vind de achtergrondmuziek totaal niet bij de tekst en het ritme passen.
Ik vond de live versie ook pure schoonheid, maar met de muziek erbij vind ik het niks.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:30 schreef LuQas het volgende:
[..]
Meen je dat!? Ik vind het pure schoonheid.
Dat zou kunnen, maar mijn 1e indruk is totaaaaaal ontstemd.quote:Misschien moet je het gewoon een paar keer vaker te horen.
quote:En het nummer heet Beauty of Speed, had je een langzame ballad verwacht?
Ja de piano is mooi, jammer dat de rest van de toeters en bellen er doorheen rammen alsof ze een ander ritme spelen.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:12 schreef MadGuy het volgende:
Ik vind het pianospel van Beauty of Speed iets weghebben van Barons of Suburbia, en dat is voor mij per definitie mooi.
Ja, Code Red vond ik ook wel wat hebbenquote:Op woensdag 18 april 2007 21:48 schreef MadGuy het volgende:
Je kunt hem al downloaden.
Oeh en ik begin een beetje verliefd te raken op Code Red.
iemand is "creatief" geweest met wa t promotie materiaalquote:
gebruik dan ook http://photobucket.comquote:
Volgens hereinmyhead is het echt de clip van Big Wheelquote:Op woensdag 18 april 2007 22:58 schreef Slayage het volgende:
[..]
iemand is "creatief" geweest met wa t promotie materiaal
Die heb ik ook. Maar ik was te belazerd om het plaatje te downloaden en op mijn account te uploaden...quote:
serieus?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens hereinmyhead is het echt de clip van Big Wheel
Maar ik dacht eerst ook dat iemand wat had zitten knippen en plakken.
war zijn we allemaal tegenwoordig vreselijk lui hehquote:Op woensdag 18 april 2007 23:07 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Die heb ik ook. Maar ik was te belazerd om het plaatje te downloaden en op mijn account te uploaden...
Ik vind hem juist hilarisch!quote:Op woensdag 18 april 2007 23:07 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Overigens vind ik het een erg makkelijke clip...
Beauty of Speed doet me ergens ook denken aan nummers als Carbon en Virginia, ook twee van mijn favorieten. Maar die komen van Scarlet's Walk en dat is geloof ik niet een van je lievelings-albums, wel?quote:Ik weet wat me stoort aan Beauty of Speed op de cd: die drums en het koortje storen me enorm, de rest is mooi (piano, tekst, stem) en de erge drum en koortjes verdwijnen gelukkig naarmate het nr vordert.
Dáár moest ik wel om lachen ja.quote:Op donderdag 19 april 2007 08:49 schreef LuQas het volgende:
[..]
Dat begin: 'BIG .... WHEEL' - kwam echt niet meer bij.
Carbon is wel 1 van m'n favorieten van SW hoorquote:Op donderdag 19 april 2007 08:52 schreef LuQas het volgende:
[..]
Beauty of Speed doet me ergens ook denken aan nummers als Carbon en Virginia, ook twee van mijn favorieten. Maar die komen van Scarlet's Walk en dat is geloof ik niet een van je lievelings-albums, wel?
Jaaaaaaaa Dragon is op het moment mijn favoriet!quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:30 schreef Ang3l het volgende:
Don't tell me a woman did this to you... candy lies, candy lies
Just stay a while, stay a while, stay a while.quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:20 schreef LuQas het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa Dragon is op het moment mijn favoriet!
....and I will bring kisses for the beast...lay with me... here with me, hey
Ik kan er niets aan doen, maar ik moet voortdurend aan Mr. Zebra denken bij het horen van dit liedje.quote:
Zou wel een cover van "Believe" willen horen door Tori. Wie weet zit er weer een cover blok in de nieuwe tour.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:02 schreef MadGuy het volgende:
Hebben jullie Tori en haar Cherpruik al gezien btw?
Same here, alhoewel mijn voorkeur nog steeds uit gaat naar de live versie met piano.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik begin Beauty of Speed (ondanks de drums en koortjes) toch steeds meer te waarderen
Ik ben hardleersquote:
En met A Piano ook, toch?quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben hardleers
Hij staat nog steeds in behandeling. Ik ga 'm morgen gewoon kopen en dan annuleer ik die fucking bestelling.
Had ik dat vorige keer met The Beekeeper ook niet gedaan?
Ik heb m in Haarlem al zien liggen, de normale versie en de versie met een dvd erbij. In Sounds ligt ie, vlakbij de Houtquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:23 schreef Ang3l het volgende:
Wel een beetje vreemd trouwens dat de free record shop hem al op 27-4 in de winkels legt terwijl zelfs de officiële tori site zegt dat ie pas 1 mei uitkomt.
Ik heb vijf verschillende:Tori met dat rookdingetje, Pip met vuist tegen de muur, dat halve hoofd van Santa met die volle rode lippen, Isabel met de Amerikaanse vlag in haar hand en Clyde op haar hurken met een steen in haar hand.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:44 schreef LuQas het volgende:
En welke verzamelkaarten hebben julie?
Ik heb de serie met Clyde die 'ssssssttt' gebaart.
Dat zijn exact dezelfde die ik ook heb.quote:Op zondag 29 april 2007 11:15 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik heb vijf verschillende:Tori met dat rookdingetje, Pip met vuist tegen de muur, dat halve hoofd van Santa met die volle rode lippen, Isabel met de Amerikaanse vlag in haar hand en Clyde op haar hurken met een steen in haar hand.
Jep. Die heb ik dus ookquote:
heb precies hetzelfde setjequote:Op maandag 30 april 2007 12:33 schreef MadGuy het volgende:
Hier een linkje naar mijn setje. Wel leuk dat ze schijnbaar bij iedere editie wel vijf verschillende Tori's hebben verpakt.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:55 schreef Misstique het volgende:
DH, mag ik je complimenteren met je icon..
die skip ik standaard altijdquote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:26 schreef Ang3l het volgende:
O.... en ik vind china nog wel een van de minste nummers van dat album, wat mijn fav album is
Ik niet eens "bijna".quote:
Hier juist niet, hij is deze week maar liefst nieuw binnengekomen op #5 in de albumcharts!quote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 22:03 schreef LuQas het volgende:
En dat klappen! Het lijkt 'op losse schroeven' wel![]()
Ik vind staanplaatsen wel leuk, maar dan moet het wel een beetje een swingend concert worden. Ik ben alleen bevreesd voor de überfanatieke Torifans, het is ook een zondag. Nou ja, we zullen zien.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:57 schreef Ang3l het volgende:
Jaaa
Alleen baal ik nog steeds dat het staanplaatsen zijn. Ik ben verdomme gewend op de eerste rij te zitten![]()
(I'm a spoiled little child when it comes to Tori)
Hoe zit het nou eigenlijk met die plaatsen? Is het gewoon een kwestie van wie het eerst komt die het eerst maalt? Of wat?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:42 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik vind staanplaatsen wel leuk, maar dan moet het wel een beetje een swingend concert worden. Ik ben alleen bevreesd voor de überfanatieke Torifans, het is ook een zondag. Nou ja, we zullen zien.
Hm valt misschien wel mee... bij de Scissor Sisters had ik ook een enorme hype verwacht, maar dat viel ook nog mee. Alhoewel, we hebben het nu wel over Tori.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:41 schreef Ang3l het volgende:
Dat wil zeggen dat er 's middags al riiiiiiiijjjjjjjen dik voor de deur staan ja
iddquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:19 schreef Ang3l het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=j7Sp8-avprA
Hoorde ik dat nou goed en zong ze bij Letterman: I am a M.I.L.X.
*LOL*
die gast heeft een aantal hele leuke covers op you tubequote:O, en ik ben verliefd: http://www.youtube.com/watch?v=llHbPSOq6CU&mode=related&search=
ach ja, alles wat vre-se-lijk emotioneel overdreven is, geilen de amerikanen nu eenmal opquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:36 schreef Ang3l het volgende:
Ja ben ze nu ana het luisteren. maar vind zijn TOAST echt vre-se-lijk emotioneel overdreven![]()
Het lijkt de Welcome to Sunny Florida dvd wel.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:19 schreef Ang3l het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=j7Sp8-avprA
Hoorde ik dat nou goed en zong ze bij Letterman: I am a M.I.L.X.
*LOL*
Dat is toch écht een echte video, ben ik bang.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:32 schreef Slayage het volgende:
krijgen we eigenlijk nog een echte video voor adp ? die van big wheel telt niet uiteraard![]()
ja maar, die telt dus niet!quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:18 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Dat is toch écht een echte video, ben ik bang.
Er is momenteel een prijsvraag lopende waarbij fans een videoclip voor Big Wheel in elkaar mogen zetten. De winnende videoclip-maker wordt naar Amerika gevlogen voor een Tori concert. Het loopt via youtube geloof ik.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:32 schreef Slayage het volgende:
krijgen we eigenlijk nog een echte video voor adp ? die van big wheel telt niet uiteraard![]()
Naja, tzijn toch allemaal staanplaatsen? Dan maakt het mij ook niet echt veel uit. Ik hoef het niet heel erg goed te zien, als ik het maar wel kan horenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:41 schreef Ang3l het volgende:
Dat wil zeggen dat er 's middags al riiiiiiiijjjjjjjen dik voor de deur staan ja
Ik kan er pas rond 7 uur zijnquote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:10 schreef Elegy het volgende:
[..]
Naja, tzijn toch allemaal staanplaatsen? Dan maakt het mij ook niet echt veel uit. Ik hoef het niet heel erg goed te zien, als ik het maar wel kan horen
Om het goed te zien lukt het me toch niet met mijn schamele 1m73
ja idd, las ik in de nieuwsbrief , goede zaakquote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:18 schreef LuQas het volgende:
[..]
Er is momenteel een prijsvraag lopende waarbij fans een videoclip voor Big Wheel in elkaar mogen zetten. De winnende videoclip-maker wordt naar Amerika gevlogen voor een Tori concert. Het loopt via youtube geloof ik.
Ik denk dat het concert sowieso een pruikenparade wordt. Eerst het centrale karakter en vervolgens neemt Tori het over.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:14 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind sowieso die pruik maar niks. maakt haar veels te stijf en kil vind ik.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:31 schreef SCH het volgende:
Ik heb toch ook maar kaartjes gekocht!
www.toriamos.comquote:A MESSAGE FOR HIS HOLINESS POPE BENIDICT XVI
As a Daughter of the Christian Church I invite you, The Father of The Vatican to partake in Musical Communion as we commence The American Doll Posse World Tour in Rome. Because it’s you, a small entourage would be welcome.
As Always
I am
Tori Amos
-----
'UN MESSAGIO PER SUA SANTITA' BENEDETTO XVI
Sono una figlia della chiesa cristiana e dunque Vi invito Padre Del Vaticano, ad assistere ad una comunione musicale mentre iniziamo 'The American Doll Posse Tour' a Roma.
Visto che l'invito è per Voi, un piccolo entourage sarà il benvenuto.
Come sempre,
Io sono
Tori Amos
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:55 schreef MadGuy het volgende:
Tori heeft een open brief aan de paus geschreven:
[..]
www.toriamos.com
@ SCH: Cool!
Ja, of Santa. Het is een duet.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:36 schreef LuQas het volgende:
Tori heeft Body and Soul gesoundcheckt hoor ik net. Dat belooft een opening met Pip vanavond!
Ik hoop voor zondag ook op Pipquote:Op maandag 28 mei 2007 20:53 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ja, of Santa. Het is een duet.Pip vind ik wel leuker...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |