Ik spreek überhaupt maar 1 woord duits.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:27 schreef Reneuh het volgende:
Man: Sprechen Sie Deutsch.
Jij: Nee
Man: Ik ook niet!
![]()
![]()
!!!111
![]()
Weet jij wqaar de Kalverstraat is?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:28 schreef rece het volgende:
Weet jij waar de Kalverstraat is?
ja, das mooi ik ook.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:30 schreef _GdR_ het volgende:
zullen we zoenen?
nee!
dan blijf je toch gewoon een kikker. stom wijf!
Was sagen sie?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:27 schreef Reneuh het volgende:
Man: Sprechen Sie Deutsch.
Jij: Nee
Man: Ik ook niet!
![]()
![]()
!!!111
![]()
probeer het nog eens met leestekens!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:39 schreef Luigi_ het volgende:
Leraar vraagt aan mij wat doe je stom
Ik geef geen antwoord
Leraar stuurt me dr uit
Ik + leraar+coördinator overdenken de situatie
Coördinator waarom gaf je geen antwoord
Ik wat doe je stom is een retorische vraag daar dien je geen antwoord op te geven
Coordinator ga maar terug naar de klas
Ben je nou echt zo lomp dat je het niet snaptquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
probeer het nog eens met leestekens!
nja je probeert heel intelligent over te komen...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:58 schreef Luigi_ het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo lomp dat je het niet snapt![]()
![]()
Hil-la-risch!!!!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:39 schreef Luigi_ het volgende:
Leraar vraagt aan mij wat doe je stom
Ik geef geen antwoord
Leraar stuurt me dr uit
Ik + leraar+coördinator overdenken de situatie
Coördinator waarom gaf je geen antwoord
Ik wat doe je stom is een retorische vraag daar dien je geen antwoord op te geven
Coordinator ga maar terug naar de klas
wederom, zelfde commentaar!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:58 schreef Luigi_ het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo lomp dat je het niet snapt![]()
![]()
Of probeer het nog eens met leestekens!was een bijdehante opmerking?
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
- weet jij wat 348 + 128 is?
"ja"
Gebruik dan zelf ook hoofdletters als je zo nodig de taalpurist moet uithangen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wederom, zelfde commentaar!
en leer PI's lezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |