Tada... TS, zie hier uw antwoordquote:Tot ik wakker werd. Christel had een arm om me heen geslagen en lag naar me te kijken. Toen trok ze me naar haar toe en kuste me vol op mijn mond. MET TONG! Ik was te verbijsterd om te reageren, en trok niet eens terug.
Ik wilde op staan en weg, maar ze begon te huilen en greep mijn hand. Ze keek me aan met haar betraande gezicht, en ik wilde haar op dat moment graag zoenen, om haar te laten weten dat het goed was. Maar ik deed niks.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:51 schreef Everett het volgende:
TS, waar ben je nu het meest van geschrokken? Dat je beste vriendin gevoelens voor jou heeft of dat je zelf niet weet op welke manier jij van haar houdt?
Misschien zit ik er wel helemaal naast, maar tussen de regels door lijkt het wel alsof jouw vriendin bij jou iets los heeft gemaakt waar je je nog niets helemaal bewust van was/bent.
Tja, hetzelfde eigenlijk. Voor mij dan. Na het rituele 'waar is het mondwater!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:39 schreef Posdnous het volgende:
Prachtig dit.
Ik ben benieuwd hoe de reacties waren als het om twee jongens ging.
Gelukkig dat er nog iemand is die tussen alle (quasi-komische) reacties de essentie van het verhaal ziet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:11 schreef teamlead het volgende:
[..]zo komt het op mij ook over idd.
ik denk van niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:51 schreef Everett het volgende:
TS, waar ben je nu het meest van geschrokken? Dat je beste vriendin gevoelens voor jou heeft of dat je zelf niet weet op welke manier jij van haar houdt?
Misschien zit ik er wel helemaal naast, maar tussen de regels door lijkt het wel alsof jouw vriendin bij jou iets los heeft gemaakt waar je je nog niets helemaal bewust van was/bent.
komt op mij over alsof TS op zijn minst niet heel goed weet wat ze zelf voelt nuquote:Toch voelde het goed om met haar op de bank te zitten. Alsof het klopt.
dat is gewoon onderdeel van de verwarring.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:23 schreef teamlead het volgende:
zeker niks raars om daarvan te schrikken, maar
[..]
komt op mij over alsof TS op zijn minst niet heel goed weet wat ze zelf voelt nu
Tja, laat die emoties maar gaan zou ik zeggen, maakt ook niet uit als het niet veel meer wordt dan wat incoherente snikken aan beide kanten van de lijnquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:21 schreef Re-Joyce het volgende:
Bedankt voor de lieve reacties (een enkeling daargelaten).
Een paar mensen hebben gezegd dat ik naar haar toe moet gaan. Mijn probleem is dat ik niet goed durf.
Ze heeft een paar sms-jes gestuurd met de vraag of ik haar wil bellen, en daar ben ik nu de moed voor aan het verzamelen. Ik weet wel een beetje al wat ik wil gaan zeggen, maar ik weet nog niet zo goed hoe.
Ik las dat er mensen zijn die denken dat ik homofoob ben. Ik vind dat kwetsend. Ik heb zelf nooit zo stilgestaan bij homosexualiteit, maar ik denk niet dat ik er bang voor ben. Dat neemt niet weg dat ik er behoorlijk van schrik dat mijn beste vriendin zo'n geheim met zich meedraagt zonder dat ik dat eerder heb gemerkt. Het doet pijn dat ze me niet eerder genoeg heeft vertrouwd om dat te kunnen zeggen, en ik kan me niet voorstellen hoe erg dit voor haar moet zijn geweest. Iedere keer dat ik de telefoon pak om haar te bellen moet ik huilen.
En ja, dit is serieus. Ik heb er zelfs speciaal een profiel voor aangemaakt, omdat ik anders niet kon schrijven hier.
Waarom is dat kwetsend? Ik vroeg het me alleen af gezien je abrupte reactie wat betreft jullie vriendschap.. ik (en anderen moeten) moet het verder ook maar doen met het topic dat je geopend hebt.. ik ken je verder niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:21 schreef Re-Joyce het volgende:
Ik las dat er mensen zijn die denken dat ik homofoob ben. Ik vind dat kwetsend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |