Tis gewoon een triest figuur...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:24 schreef My_ het volgende:
Ik vind Eric ook irritant. Het lijkt wel een klein meisje, overal over janken en zeiken.
Waarschijnlijk heeft de leraar ook wat streams gekekenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:37 schreef Forme het volgende:
Palma tegen Brian je gitaarles gaat niet door,
Brian: Waarom dan niet?
Palma: Weet ik niet hij kon niet,
Brian: Dat is nu al de 4e keer![]()
Brian moest zelfs eerst nog even stoer doen: "I know..."quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:37 schreef Forme het volgende:
Palma tegen Brian je gitaarles gaat niet door,
Brian: Waarom dan niet?
Palma: Weet ik niet hij kon niet,
Brian: Dat is nu al de 4e keer![]()
Ik dacht dat hij zei : "ai no' bedoelend oh neequote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:39 schreef demins het volgende:
[..]
Brian moest zelfs eerst nog even stoer doen: "I know..."
dat snap ik ook niet dat niemand dat doetquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:40 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik snap echt niet dat niemand Natasia op haar kinderen en slechte opvoeding heeft gepakt. Dat ze alleen maar materialistisch is. Dat ze egoistisch is. Dat een echte diva goed kan zingen. Op wie ze nou verliefd was, Of ze echt een hoer is geweest? Of die ex haar mishandelde, etc.
Brian moet eens in zijn gezicht gezegd worden dat hij niet kan dichten, gitaarspelen en dat hij BrainDead Braindamage en Brainless word genoemd op internet. Dat hij agressief en sexueel gefrustreerd is. Dat hij moet leren omgaan met vrouwen etc.
Ik moet bekennen dat ik Brian inderdaad meestal verkeerd versta!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij zei : "ai no' bedoelend oh nee
Generaliseren alle homo's zo snel ?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:44 schreef choepachoep het volgende:
zeg zeg
doordat 1 vieze rotnicht gister zegt dat ie eric niet mag betekent dit niet dat alle homo's eric niet mogen...
lekker generaliserend..
ik vind eric wel redelijk ok en ben homo.
niet te snel je conclusies trekken en generaliseren hier mafkezen.
Morgenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:40 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik snap echt niet dat niemand Natasia op haar kinderen en slechte opvoeding heeft gepakt. Dat ze alleen maar materialistisch is. Dat ze egoistisch is. Dat een echte diva goed kan zingen. Op wie ze nou verliefd was, Of ze echt een hoer is geweest? Of die ex haar mishandelde, etc.
Brian moet eens in zijn gezicht gezegd worden dat hij niet kan dichten, gitaarspelen en dat hij BrainDead Braindamage en Brainless word genoemd op internet. Dat hij agressief en sexueel gefrustreerd is. Dat hij moet leren omgaan met vrouwen etc.
Voor de streamers interessant wellicht, maar voor TV neequote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:40 schreef LoveProfusion het volgende:
Nee, alleen de valse nichtenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Generaliseren alle homo's zo snel ?
voor mijn eigen bestwil is het af en toe beter als ik maar gewoon iets anders ga doen dan streams kijken, maak me gewoon echt regelmatig erg kwaad over bepaalde bewoners.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Koken jullie ook weleens van woede als jullie de streams kijken?
Die Patrick was gewoon een huisvriendje van Natasia en zei wat ze wilde horen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:47 schreef choepachoep het volgende:
hahaha pullup.
nee joh, we zijn echt niet gek hier hoor.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:48 schreef choepachoep het volgende:
alleen maar even zodat jullie weten dat er niet opeens een enorme groep mensen in nederland is die brian lekker vind en eric walgelijk...
dat zou een te eng wereldbeeld zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |