abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46483389
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 10:24 schreef My_ het volgende:
Ik vind Eric ook irritant. Het lijkt wel een klein meisje, overal over janken en zeiken.
Tis gewoon een triest figuur...
Kwam met grote praatjes binnen, zou wel ff de Diva van de DGK worden en Natasia gek maken.
Maar Eric is totaal geen partij van Natasia.
pi_46483423
Palma tegen Brian je gitaarles gaat niet door,
Brian: Waarom dan niet?
Palma: Weet ik niet hij kon niet,
Brian: Dat is nu al de 4e keer
pi_46483447
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 10:37 schreef Forme het volgende:
Waarschijnlijk heeft de leraar ook wat streams gekeken
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 10:39:53 #204
130054 demins
We weten niks
pi_46483451
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 10:37 schreef Forme het volgende:
Brian moest zelfs eerst nog even stoer doen: "I know..."
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_46483465
Ik snap echt niet dat niemand Natasia op haar kinderen en slechte opvoeding heeft gepakt. Dat ze alleen maar materialistisch is. Dat ze egoistisch is. Dat een echte diva goed kan zingen. Op wie ze nou verliefd was, Of ze echt een hoer is geweest? Of die ex haar mishandelde, etc.

Brian moet eens in zijn gezicht gezegd worden dat hij niet kan dichten, gitaarspelen en dat hij BrainDead Braindamage en Brainless word genoemd op internet. Dat hij agressief en sexueel gefrustreerd is. Dat hij moet leren omgaan met vrouwen etc.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_46483471
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 10:39 schreef demins het volgende:

[..]

Brian moest zelfs eerst nog even stoer doen: "I know..."
Ik dacht dat hij zei : "ai no' bedoelend oh nee
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_46483509
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 10:40 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik snap echt niet dat niemand Natasia op haar kinderen en slechte opvoeding heeft gepakt. Dat ze alleen maar materialistisch is. Dat ze egoistisch is. Dat een echte diva goed kan zingen. Op wie ze nou verliefd was, Of ze echt een hoer is geweest? Of die ex haar mishandelde, etc.

Brian moet eens in zijn gezicht gezegd worden dat hij niet kan dichten, gitaarspelen en dat hij BrainDead Braindamage en Brainless word genoemd op internet. Dat hij agressief en sexueel gefrustreerd is. Dat hij moet leren omgaan met vrouwen etc.
dat snap ik ook niet dat niemand dat doet
pi_46483530
Als verzoekplaatje had ik bij die radio-uitzending overigens The Creeps van Fedde Le Grand..zag pas later in hoe toepasselijk dat nummer was na Natasia's radio-interview
  dinsdag 20 februari 2007 @ 10:44:36 #209
130054 demins
We weten niks
pi_46483544
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 10:40 schreef pullup het volgende:

[..]

Ik dacht dat hij zei : "ai no' bedoelend oh nee
Ik moet bekennen dat ik Brian inderdaad meestal verkeerd versta!
pi_46483550
zeg zeg

doordat 1 vieze rotnicht gister zegt dat ie eric niet mag betekent dit niet dat alle homo's eric niet mogen...

lekker generaliserend..

ik vind eric wel redelijk ok en ben homo.

niet te snel je conclusies trekken en generaliseren hier mafkezen.
pi_46483568
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 10:44 schreef choepachoep het volgende:
zeg zeg

doordat 1 vieze rotnicht gister zegt dat ie eric niet mag betekent dit niet dat alle homo's eric niet mogen...

lekker generaliserend..

ik vind eric wel redelijk ok en ben homo.

niet te snel je conclusies trekken en generaliseren hier mafkezen.
Generaliseren alle homo's zo snel ?
pi_46483599
hahaha pullup.
pi_46483617
alleen maar even zodat jullie weten dat er niet opeens een enorme groep mensen in nederland is die brian lekker vind en eric walgelijk...

dat zou een te eng wereldbeeld zijn.
pi_46483618
quote:

Morgen
Omdat dat niet mag van achter?
  † In Memoriam † dinsdag 20 februari 2007 @ 10:48:24 #215
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_46483619
quote:

Voor de streamers interessant wellicht, maar voor TV nee
Haar kinderen kijken ook natuurlijk.

Wb Brian, die dingen zijn heus wel gezegd tegen hem door Huub.

Ware het niet dat beide toch schijt hebben aan wat er over hen wordt gezegd. Die twee gaan dat pas voelen als ze weer in de buitenwereld komen. Uiteraard zullen ze op internet gaan kijken wat mensen over hen hebben geschreven, dat zal ze niet in de koude kleren zitten Een langdurig verblijf in Suriname en resp. Antillen na DGK zal dan ook een goede optie voor beiden zijn. Opzouten met die 2
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 10:50:06 #216
168159 FSR
Just myself
pi_46483648
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 10:46 schreef pullup het volgende:

[..]

Generaliseren alle homo's zo snel ?
Nee, alleen de valse nichten
When exist, things are inévitable
pi_46483651
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 10:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Koken jullie ook weleens van woede als jullie de streams kijken?
voor mijn eigen bestwil is het af en toe beter als ik maar gewoon iets anders ga doen dan streams kijken, maak me gewoon echt regelmatig erg kwaad over bepaalde bewoners.
pi_46483661
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 10:47 schreef choepachoep het volgende:
hahaha pullup.
Die Patrick was gewoon een huisvriendje van Natasia en zei wat ze wilde horen.
pi_46483700
Huub doet een moedige poging om die donkere huishoudster te regelen.
pi_46483737
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 10:48 schreef choepachoep het volgende:
alleen maar even zodat jullie weten dat er niet opeens een enorme groep mensen in nederland is die brian lekker vind en eric walgelijk...

dat zou een te eng wereldbeeld zijn.
nee joh, we zijn echt niet gek hier hoor.
kan me van wie dan ook niet voorstellen dat ie gek zou kunnen zijn op braaaiiian
pi_46483766
Die Patrick was ook totaal niet op de hoogte van het programma..die wist niet eens dat Huub terug was.
pi_46483889
Ik vind die Erik eigenlijk wel een verademing om naar te luisteren in dit soort gesprekken met bart.

Hij moet nog wel even een betere manier vinden om Natasia aan te pakken, maar het is hier al eerder gemeld dat dat best moeilijk is.
Dat wijf blijft toch op volume stand 10 een ding continu herhalen zonder verder te luisteren.
pi_46483894
bart wordt helemaal poetisch:

ik had gedacht voor een goudkist gevuld met goud en diamanten te gaan, maar ik heb een heel andere schatkist gevonden, die veel waardevoller is.
(als dat geen liefdesverklaring is dan eet ik mijn schoen op),
hierna ontspint zich met eric een gesprek over relaties
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:01:02 #224
130054 demins
We weten niks
pi_46483898
Bart doet vreselijk zijn best om der rest duidelijk te maken dat hij er uit gestemd wil worden. Zonder er ook maar iets over te zeggen. Alleen superstille hints. Eric lijkt hem niet te begrijpen. Toch is het de enige mogelijkheid: Bart er uit met behoud van 10k!!!
pi_46483960
Huub gaat dat denk wel doen. Hij belde gister niet voor niets naar achter om te vragen of Bart weggestemd mag worden. Dat mocht werd gezegd, dus ik denk dat hij dat wel gaat doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')