Altijd gedacht dat "aap" voornamelijk in voetbal-stadions gebruikt wordt. Ik heb het nog nooit daarbuiten gehoord...tenminste niet als rascistische term...quote:
Laat hem maar even, hij begint weer een beetje terug te komen, in de goede groep.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:24 schreef Mika25 het volgende:
Dat masage-ding van Bart begint irritant te worden...
Nou scan, een softie ben je wel een beetje hoorquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat krijgen we nu ?
Ik heb gewoon nog iets toegevoegd om de eerste zin te verduidelijken. En dat siert mij niet? Ik maak zelf wel uit of ik even een post wil verduidelijken door er wat bij te zetten. Het siert jou niet door er achteraf over te gaan zeiken. Bekende racistische termen hoef je gewoon niet te gaan gebruiken, ook al bedoel je ze niet racistisch.
hij luisterde naar je, alleen nu gaat Huub ermee verderquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:25 schreef scanman01 het volgende:
Bart KAP EENS MET DAT DING
Dat ben ik dan graag.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nou scan, een softie ben je wel een beetje hoor
wáárom zie ik dat niet!!? (ik wil het zien!)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:28 schreef Mika25 het volgende:
Wel opvallend...Huub kijkt naar Bart en Sylvia kijkt de hele tijd naar Huub op een manier die toch meer lijkt te zijn dan gewone vriendschap...dus wie weet...we hebben nog 19 maanden te gaan
Omgekeerd niet dan? Ze kunnen het van elkaar hebben (ze weten wie het zegt.)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:32 schreef tipsch het volgende:
Ik vind sylvia soms zelfs een beetje onaardig doen tegen Huub de laatste tijd - is dat een onzekerheid die ze heeft dan? (zou hij wel, zou hij niet)
oh zeker!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:33 schreef Mika25 het volgende:
Well...Huub kan afentoe best wel erg irritant zijn, logisch dat ze dan ook afentoe eens onaardig is
Heerlijk!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:32 schreef daWeasel het volgende:
Hee, een keer een gesprek op niveau in DGK in plaats van over bewerkstelligen en kindertjes en mannetjes. Hoogtepunt!
Mwah, laat Huub maar schuivenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:37 schreef Taurus het volgende:
Ik vind 't zo irritant om te zien dat Huub zo tegen Bart op kijkt. Nergens voor nodigTenminste het lijkt wel echt zo, hij zit altijd zo hoopvol om hoog te kijken lijkt 't.
Hij doet niet alles met voorbedachte rade hoor, volgens mij wil hij gewoon echt graag dat Bart hem mag en dat hij en Bart over blijven. Terwijl Bart hem nog steeds het liefst zo snel mogelijk er uit loost volgens mij, alleen nu is Huub sterker dan de andere kant denkt ie. Maar hij mag hem absoluut niet.quote:
Is toch begrijpelijk dat Huub Bart in zijn groep wil hebben.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:37 schreef Taurus het volgende:
Ik vind 't zo irritant om te zien dat Huub zo tegen Bart op kijkt. Nergens voor nodigTenminste het lijkt wel echt zo, hij zit altijd zo hoopvol om hoog te kijken lijkt 't.
Bart is ook van andere klasse want die ziet zichzelf als oppergod van 't huis. Alleen uit hij dat niet want dat is niet nodig bij hem, zolang hij 't zelf maar weet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is toch begrijpelijk dat Huub Bart in zijn groep wil hebben.
brainless, zdngmw en amoebje zijn toch van een andere klasse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |