Inderdaad. goed geraden. Je wint een stoei partijtje metquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:28 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Brian?
Die lult straks wel weer uit zijn neus, gegarandeerd!
Ik vind het gesprek tussen die 2 best wel rustgevend eigenlijk...
Maar hopen dat het niet dezelfde redactie is als BB6. Die waren in staat om het gehele BigBrother format om zeep te helpen. Maar dit terzijde.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als de redactie maar gelooft dat de kijker het gelooft.
Oh please, geef mijn portie maar aan Fikkie... ehhh.... Amanda...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:42 schreef itsme het volgende:
[..]
Inderdaad. goed geraden. Je wint een stoei partijtje met [afbeelding]![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:43 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Oh please, geef mijn portie maar aan Fikkie... ehhh.... Amanda...
Even if he was the last person on earth, I fuck outside my species
Hij is er ook pas 4 maanden mee bezig om dit onder de knie te krijgenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:50 schreef Utrecht het volgende:
Probeert hij nou het nummer "tears in Heaven" te spelen.
STOP Je verneukt echt het hele nummer
Ben blij dat ik het (toevallig) pas voor de eerste keer hoor.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij is er ook pas 4 maanden mee bezig om dit onder de knie te krijgen
Dat is een goed voor Huub, elke dag aan de snaren draaien zodat Brainless hem elke dag weer moet stemmenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:50 schreef FSR het volgende:
Leuke actie voor Sylvia Gitaar in 2en...
Owww waarom lag ie zo laat te slapen dan?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:46 schreef Utrecht het volgende:
Brian heeft vannacht zijn fans teruggeschreven
Dan zal ze het wel gehaald hebben.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:01 schreef pullup het volgende:
Ze heeft niet zo'n goede examenroute gereden jongens. Het gaat er om spannen![]()
Het zal wel een proefrun geweest zijn anders wist ze het toch welquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:03 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dan zal ze het wel gehaald hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |