Lijkt mij de invloed van de redactie. Immers het lijkt erop dat Silvia gepushed word om meer te laten zien en anders krijgt ze de toneelhaak. Huub is dan z'n backup kwijt. Ik denk dat Huub probeert te bewerkstelligen dat Bart ook zijn backup maatje wordt en Brian laat vallen. Just in case.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:05 schreef farceman het volgende:
[..]
Hewhe jij bent de eerste die dat door heeft!
Hij wil er gewoon uitgestemd worden en maakt al een week hints daarna.
Echt niemand lijkt dat door te hebben hier....
Brian?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:27 schreef itsme het volgende:
Saiie streams al weer dagen. Toch?
Hoe is het met [afbeelding] ?![]()
De aankomst van diva Natasia met haar rijbewijsje??quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:05 schreef Brici het volgende:
waarom om 12 uur verzamelen?
Natasia bebloed met het levenloze lichaam van de rij-instructeur in haar armen. Bij het hek zien we nog snel hoe Natasia word opgepoets door de redactie en een slechte kopie van een echt rijbewijs in haar handen krijgt gedrukt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:29 schreef Clank het volgende:
[..]
De aankomst van diva Natasia met haar rijbewijsje??
Einde oefening voor Sylvia. Dat ze van de redactie haar koffers moet pakken.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat is de toneelhaak precies?
Huub zou Sylvia er toch niet uitstemmen..dus hoe willen ze haar dan uit de villa krijgen?
Maar ze kunnen haar toch er niet uitgelikkeren? Dat kan toch alleen door een stemming. Alsof we zouden horen "Sylvia is geen aanwinst voor het programma dus hebben wij haar eruit gedonderd" .quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:33 schreef schatje het volgende:
[..]
Einde oefening voor Sylvia. Dat ze van de redactie haar koffers moet pakken.
Is ook te zot voor woorden, maar het stond in de kleine lettertjes.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Lijkt mij de invloed van de redactie. Immers het lijkt erop dat Silvia gepushed word om meer te laten zien en anders krijgt ze de toneelhaak. Huub is dan z'n backup kwijt. Ik denk dat Huub probeert te bewerkstelligen dat Bart ook zijn backup maatje wordt en Brian laat vallen. Just in case.
Die toneelhaak vind ik echt belachelihjk omdat Silvia juist sterk geworden is door te blijven wie ze is. Daar zou nu eens een aktie over opgezet moeten worden: Laat de mensen in het huis zijn wie ze zijn of doe een betere screening.
Ik heb al eens eerder de vergelijking aangehaald.
Silvia heeft voor 10.000 euro een lot gekocht om een villa en geld te winnen door zo lang mogelijk te blijven zitten.
Stel dat jij een staatslot koopt waarop de hoofdprijs is gevallen maar de staatsloterij keert niet uit omdat je te weinig reclame hebt gemaakt voor deze staatsloterij.
het is juist leuk als ze na 1 jaar niks heeft bereikt, haar relatie over is en als Milton de voogdij over de kinderen wil. Haar ex pooier nog geld tegoed heeft en niemand haar een baan wil geven.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:33 schreef Clank het volgende:
Is alleen maar gunstig als ze haar rijbewijs eindelijk haalt. Weer een doel bereikt!!
Je hoort het de miljonairs toch regelmatig zeggen dat Silvia zich meer moet laten zien omdat de redactie anders kan besluiten Silvia terug te trekken (de toneelhaak is om iemand van het podium te halen). Ze is ook naar achteren geroepen en je kunt uit de gesprekken onderling oppikken dat ze op de schopstoel zit/zat.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Huub zou Sylvia er toch niet uitstemmen..dus hoe willen ze haar dan uit de villa krijgen?
Ik kan me het dus ook niet voorstellen dat dat legaal zou zijnquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:34 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Maar ze kunnen haar toch er niet uitgelikkeren? Dat kan toch alleen door een stemming. Alsof we zouden horen "Sylvia is geen aanwinst voor het programma dus hebben wij haar eruit gedonderd" .
Gewoon eruit halen. Ik heb me ook altijd afgevraagd hoe ze dat dan willen verkopen, dus ik denk dat het wel los zal lopen. Maar het is natuurlijk een raar verhaal.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:29 schreef LoveProfusion het volgende:
misschien dat ze haar een verleidelijke oprotpremie geven wat ze accepteert, echt leuk vindt ze het daar namelijk niet, zeker weten.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:34 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Maar ze kunnen haar toch er niet uitgelikkeren? Dat kan toch alleen door een stemming. Alsof we zouden horen "Sylvia is geen aanwinst voor het programma dus hebben wij haar eruit gedonderd" .
Ik kan me ook niet voorstellen dat de streamkijkers en fokkers dit zouden accepteren. AKTIE!!!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kan me het dus ook niet voorstellen dat dat legaal zou zijn
Die is ook leukquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:36 schreef Clank het volgende:
Huub zit er vanmorgen op los te flirten met Anne-Floor![]()
Als de redactie maar gelooft dat de kijker het gelooftquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:36 schreef LoveProfusion het volgende:
Maar HOE kan de redactie Sylvia terug trekken? Alsof Sylvia zelf zou zeggen "sorry maar ik moet wegens familieomstandigheden naar huis" ...dat gelooft niemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |