abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 20 februari 2007 @ 11:21:36 #251
128220 Peter6000
pi_46484424
Dit is een hele mooie gedachte, dat je ouders al het geld waar ze zo hard voor gewerkt hebben allemaal zelf opmaken.
pi_46484439
En jah hoor ik zit er oook weer achter

saai 4 streams op die 2
In Life Unbeatable - In Death Irreplaceable
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:26:51 #253
168159 FSR
Just myself
pi_46484566
Ik heb maar het idee dat ze de laatste dagen zitten te wachten en niets mogen.....
When exist, things are inévitable
pi_46484580
Saaie streams al weer dagen. Toch?
Hoe is het met ?
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:28:17 #255
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_46484601
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:05 schreef farceman het volgende:

[..]

Hewhe jij bent de eerste die dat door heeft!
Hij wil er gewoon uitgestemd worden en maakt al een week hints daarna.
Echt niemand lijkt dat door te hebben hier....
Lijkt mij de invloed van de redactie. Immers het lijkt erop dat Silvia gepushed word om meer te laten zien en anders krijgt ze de toneelhaak. Huub is dan z'n backup kwijt. Ik denk dat Huub probeert te bewerkstelligen dat Bart ook zijn backup maatje wordt en Brian laat vallen. Just in case.
Die toneelhaak vind ik echt belachelihjk omdat Silvia juist sterk geworden is door te blijven wie ze is. Daar zou nu eens een aktie over opgezet moeten worden: Laat de mensen in het huis zijn wie ze zijn of doe een betere screening.

Ik heb al eens eerder de vergelijking aangehaald.
Silvia heeft voor 10.000 euro een lot gekocht om een villa en geld te winnen door zo lang mogelijk te blijven zitten.
Stel dat jij een staatslot koopt waarop de hoofdprijs is gevallen maar de staatsloterij keert niet uit omdat je te weinig reclame hebt gemaakt voor deze staatsloterij.
  † In Memoriam † dinsdag 20 februari 2007 @ 11:28:38 #256
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_46484613
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:27 schreef itsme het volgende:
Saiie streams al weer dagen. Toch?
Hoe is het met [afbeelding] ?
Brian?
Die lult straks wel weer uit zijn neus, gegarandeerd!

Ik vind het gesprek tussen die 2 best wel rustgevend eigenlijk...
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
pi_46484641
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:05 schreef Brici het volgende:
waarom om 12 uur verzamelen?
De aankomst van diva Natasia met haar rijbewijsje??
pi_46484643
Wat is de toneelhaak precies?
Huub zou Sylvia er toch niet uitstemmen..dus hoe willen ze haar dan uit de villa krijgen?
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_46484695
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:29 schreef Clank het volgende:

[..]

De aankomst van diva Natasia met haar rijbewijsje??
Natasia bebloed met het levenloze lichaam van de rij-instructeur in haar armen. Bij het hek zien we nog snel hoe Natasia word opgepoets door de redactie en een slechte kopie van een echt rijbewijs in haar handen krijgt gedrukt.

John de Mol geeft Natasia een peptalk "jij bent de ster, straal ster, STRAAL" ...en terwijl het bloed uit haar schedel loopt deelt Natasia mee dat ze ondanks de vele gewonden ze toch geslaagd is.
pi_46484746
Is alleen maar gunstig als ze haar rijbewijs eindelijk haalt. Weer een doel bereikt!!
pi_46484747
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Huub zou Sylvia er toch niet uitstemmen..dus hoe willen ze haar dan uit de villa krijgen?
Einde oefening voor Sylvia. Dat ze van de redactie haar koffers moet pakken.
pi_46484776
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:33 schreef schatje het volgende:

[..]

Einde oefening voor Sylvia. Dat ze van de redactie haar koffers moet pakken.
Maar ze kunnen haar toch er niet uitgelikkeren? Dat kan toch alleen door een stemming. Alsof we zouden horen "Sylvia is geen aanwinst voor het programma dus hebben wij haar eruit gedonderd" .
pi_46484793
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:28 schreef akveor het volgende:

[..]

Lijkt mij de invloed van de redactie. Immers het lijkt erop dat Silvia gepushed word om meer te laten zien en anders krijgt ze de toneelhaak. Huub is dan z'n backup kwijt. Ik denk dat Huub probeert te bewerkstelligen dat Bart ook zijn backup maatje wordt en Brian laat vallen. Just in case.
Die toneelhaak vind ik echt belachelihjk omdat Silvia juist sterk geworden is door te blijven wie ze is. Daar zou nu eens een aktie over opgezet moeten worden: Laat de mensen in het huis zijn wie ze zijn of doe een betere screening.

Ik heb al eens eerder de vergelijking aangehaald.
Silvia heeft voor 10.000 euro een lot gekocht om een villa en geld te winnen door zo lang mogelijk te blijven zitten.
Stel dat jij een staatslot koopt waarop de hoofdprijs is gevallen maar de staatsloterij keert niet uit omdat je te weinig reclame hebt gemaakt voor deze staatsloterij.
Is ook te zot voor woorden, maar het stond in de kleine lettertjes.
pi_46484802
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:33 schreef Clank het volgende:
Is alleen maar gunstig als ze haar rijbewijs eindelijk haalt. Weer een doel bereikt!!
het is juist leuk als ze na 1 jaar niks heeft bereikt, haar relatie over is en als Milton de voogdij over de kinderen wil. Haar ex pooier nog geld tegoed heeft en niemand haar een baan wil geven.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:35:33 #265
168159 FSR
Just myself
pi_46484803
Best kans op dat ze dalijk klaar moeten zitten...

Maar most ze niet morgen afrijden..???
When exist, things are inévitable
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:35:34 #266
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_46484804
quote:
Je hoort het de miljonairs toch regelmatig zeggen dat Silvia zich meer moet laten zien omdat de redactie anders kan besluiten Silvia terug te trekken (de toneelhaak is om iemand van het podium te halen). Ze is ook naar achteren geroepen en je kunt uit de gesprekken onderling oppikken dat ze op de schopstoel zit/zat.
Ik las ook ergens dat ze deze week minimaal 3 keer ruzie moet maken. (Maar dat kan nergens geverifieerd worden dus kan ook een lulverhaal zijn).
Op dinsdag 20 februari 2007 11:34 schreef LoveProfusion het volgende:

[..]

Maar ze kunnen haar toch er niet uitgelikkeren? Dat kan toch alleen door een stemming. Alsof we zouden horen "Sylvia is geen aanwinst voor het programma dus hebben wij haar eruit gedonderd" .
Ik kan me het dus ook niet voorstellen dat dat legaal zou zijn
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_46484811
quote:
Gewoon eruit halen. Ik heb me ook altijd afgevraagd hoe ze dat dan willen verkopen, dus ik denk dat het wel los zal lopen. Maar het is natuurlijk een raar verhaal.
pi_46484820
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:34 schreef LoveProfusion het volgende:

[..]

misschien dat ze haar een verleidelijke oprotpremie geven wat ze accepteert, echt leuk vindt ze het daar namelijk niet, zeker weten.
pi_46484837
Huub zit er vanmorgen op los te flirten met Anne-Floor
pi_46484838
Maar HOE kan de redactie Sylvia terug trekken? Alsof Sylvia zelf zou zeggen "sorry maar ik moet wegens familieomstandigheden naar huis" ...dat gelooft niemand.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:38:48 #272
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_46484884
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:35 schreef pullup het volgende:

[..]

Ik kan me het dus ook niet voorstellen dat dat legaal zou zijn
Ik kan me ook niet voorstellen dat de streamkijkers en fokkers dit zouden accepteren. AKTIE!!!
Op dinsdag 20 februari 2007 11:36 schreef Clank het volgende:
Huub zit er vanmorgen op los te flirten met Anne-Floor
Die is ook leuk
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:39:12 #274
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46484898
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:36 schreef LoveProfusion het volgende:
Maar HOE kan de redactie Sylvia terug trekken? Alsof Sylvia zelf zou zeggen "sorry maar ik moet wegens familieomstandigheden naar huis" ...dat gelooft niemand.
Als de redactie maar gelooft dat de kijker het gelooft .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_46484989
ze kunnen der echt niet der uit halen man.

dan zou het programma echt naar de klote zijn gewoon
In Life Unbeatable - In Death Irreplaceable
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')