De link naar introductie via je pagina doet het nietquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:50 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Nee, maar we zoeken nog wel een paar developers. Zie sig.
[/spam]
Je 'rechtermuisknopafvangding' is een beetje overactief. Ik kan ook niet de middle-mouse-button gebruiken om een pagina in een andere tab te openen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:50 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Nee, maar we zoeken nog wel een paar developers. Zie sig.
[/spam]
Inderdaad, SuperRembo, zorg er eens voor dat die alert van de site gaatquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:21 schreef HuHu het volgende:
[..]
Je 'rechtermuisknopafvangding' is een beetje overactief. Ik kan ook niet de middle-mouse-button gebruiken om een pagina in een andere tab te openen.
Daarnaast ben ik meer dan benieuwd waar al die teksten en foto's dan gedeponeerd zijnquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:21 schreef HuHu het volgende:
[..]
Je 'rechtermuisknopafvangding' is een beetje overactief. Ik kan ook niet de middle-mouse-button gebruiken om een pagina in een andere tab te openen.
Page -> View Sourcequote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:49 schreef CraZaay het volgende:
[..]
Daarnaast ben ik meer dan benieuwd waar al die teksten en foto's dan gedeponeerd zijn
Wat mij betreft zou ie er ook direct weg mogen. Gelukkig werkt de persoon die de website bouwt niet aan de code van het product. Dat soort punten hebben op dit moment lage prioriteit, als we meer devvers zouden hebben dan was het zo gefixt. De collega's die troep produceerden zijn inmiddels ex-collega's waar we dus vervanging voor zoekenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:29 schreef JeRa het volgende:
[..]
Inderdaad, SuperRembo, zorg er eens voor dat die alert van de site gaatals ik naar een baan zocht was dat al een punt waarop ik zou afhaken. Een javascript right mouse click alert is tot daaraan toe, eentje die niet voor 100% werkt duidt op een halve developer ergens en ik zou niet willen werken bij een bedrijf waar je de helft van de tijd bezig bent de troep van je collega's op te ruimen.
Copyrights zijn allemaal netjes voor elkaar.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:49 schreef CraZaay het volgende:
Daarnaast ben ik meer dan benieuwd waar al die teksten en foto's dan gedeponeerd zijn
Zeldzaam off topic, maar goedquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:24 schreef SuperRembo het volgende:
Copyrights zijn allemaal netjes voor elkaar.
Thanks, kan het ook in SQL zelf ?quote:Op maandag 26 februari 2007 19:04 schreef HuHu het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen databases en tabellen hè. In een database zitten tabellen.
[ code verwijderd ]
Of:
[ code verwijderd ]
Gokje:quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:21 schreef Orealo het volgende:
[..]
Thanks, kan het ook in SQL zelf ?
Kzit hier direct in een sql database, en php werkt niet..
1 2 3 4 5 | FROM pizza, macaroni, spaghetti WHERE pizza.groente = 'wortel' OR macaroni.groente = 'wortel' OR spaghetti.groente = 'wortel' |
Dan krijg je al snel heeeeel veel resultaten. Met een union krijg je niet te veelquote:
1 2 3 4 5 | UNION ALL SELECT * FROM macaroni WHERE macaroni.groente = 'wortel' UNION ALL SELECT * FROM spaghetti WHERE spaghetti.groente = 'wortel' |
Tja, bedrijfsspul.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:47 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Dan krijg je al snel heeeeel veel resultaten. Met een union krijg je niet te veel
[ code verwijderd ]
Maar ik denk dat je datamodel niet handig is. Je zou beter 1 tabel 'gerechten' kunnen hebben waar alles in staat.
Of een tabel gerechten, een tabel ingredienten en een koppeltabel.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:47 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Dan krijg je al snel heeeeel veel resultaten. Met een union krijg je niet te veel
[ code verwijderd ]
Maar ik denk dat je datamodel niet handig is. Je zou beter 1 tabel 'gerechten' kunnen hebben waar alles in staat.
Hoe corrigeer ik deze fout, maar vooral hoe voorkom ik deze melding?quote:Fatal error: Cannot redeclare class dbase in C:\htdocsclasscls_dbase.php on line 2
Mijn gok zou zijn: de class maar één keer declarerenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:38 schreef ExCibular het volgende:
Hoe corrigeer ik deze fout, maar vooral hoe voorkom ik deze melding?
1 2 3 4 5 | require 'class/cls_template.php'; $page = new templateparser($main,$user_var); $page->parse_template(); $page->print_template(); |
1 2 3 4 5 6 7 8 | function menu_ver($current,$active) { require 'class/cls_dbase.php'; $menu = new dbase(bluecons); $menuitems = $menu->db_fetch_multid("SELECT titel, url FROM titels WHERE menu='$current' ORDER BY TID"); //doe iets return $menu_ver; }} |
require_once verhelpt het probleemquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:49 schreef CraZaay het volgende:
Twee keer "'require 'class/cls_dbase.php'" dus
Probeer het eens met require_once() zou ik zeggen.
Zolang jouw includes alleen definities van functies en classes bevatten wél, bevatten ze ook inline code dan moet je eerst nagaan of het niet uitmaakt dat de code maar één keer wordt uitgevoerdquote:Op woensdag 28 februari 2007 07:18 schreef ExCibular het volgende:
[..]
Kan je zonder negatieve consequenties overal require vervangen voor require_once?
waar haalt hij dat dik gedrukte gedeelte vandaan?quote:Server versie: 4.0.26-nt
Protocol version: 10
Server: 10.0.0.180 via TCP/IP
Gebruiker: milo@fia181-83.dsl.hccnet.nl
gethostbyaddr(). Oftewel, een simpele reverse DNS lookup.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:30 schreef mschol het volgende:
klein vraagje m.b.t. phpmyadmin 2.10 :
[..]
waar haalt hij dat dik gedrukte gedeelte vandaan?
1 2 3 | echo gethostbyaddr('62.251.83.181'); ?> |
Wat mag er niet gebruikt worden en waarom is het niet netjes?quote:dit vraag ik omdat dat inmiddels niet meer gebruikt mag worden... (werkt voor de rest prima hoor maar dit is toch niet echt netjes)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |