Wat is dan het E-nummer er van? Waarom ben ik het dan nog nooit tegen gekomen op een Europese verpakking? Het is wel degelijk verboden volgens deze site.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En daar hoeft Subway, America Today en de supermarkt op Schiphol zich niet aan te houden?
Lijkt me niet dus.
quote:To prevent ringing - the colored ring at the top of a beverage caused by the separation of the oil from the beverage - brominated vegetable oil (BVO) has been used to weight the oil. However, in 1970, studies determined that BVOs were possible mutagens and consequently they were disallowed in many countries, including the EU, Japan and Australia. The United States has limited BVO to a maximum of 15 ppm in finished beverages. In most cases, this level is not sufficient to prevent ringing.
IK kan het niet zo gauw ergens mee vergelijken, het is een citroenlimonade.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:21 schreef Stansfield het volgende:
Heb het nog nooit gedronken eigenlijk. Waar is het mee te vergelijken?
quote:Laffe 7-up
Ho, laat maarquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:16 schreef Blue Thunder het volgende:
*kickje*
Sommige Vomar filialen hebben nu een Amerikaanse maand. Hier in Den Helder is dat sowieso de Vomar in het Falga...
Koelkast op het werk staat vol met Mountain Dew
Mijn vrouw omschrijft de smaak als
[..]
quote:Op maandag 9 april 2007 13:23 schreef sanni het volgende:
Okee, MD...segt me niks. Iemand een antwoordt waar het zoal naar smaakt en evt mee te vergelijken is? [afbeelding]
quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:16 schreef Blue Thunder het volgende:
*kickje*
Mijn vrouw omschrijft de smaak als laffe 7-up
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:08 schreef Slappe_hap het volgende:
Veel meer dan een laffe Sprite is het niet..
Bij welke van de 4 Hema's in Utrecht?quote:Op maandag 26 februari 2007 21:01 schreef Kings het volgende:
Ik haal mountain dew altijd bij america today of het importwinkeltje in Utrecht (in het rijtje van de hema enzo)
Ik denk dat hij de Steenweg bedoeld. Winkeltje zit naast de Schoenenreus volgens mij...quote:Op zondag 13 mei 2007 02:53 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Bij welke van de 4 Hema's in Utrecht?
Sorry, geen flauw idee. Dat weet Kings misschien dan welquote:Op zondag 13 mei 2007 13:45 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Bedankt voor de tip, dan wandel ik daar volgende week even langs.
Weet je ook nog wat ze voor een blikje vragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |