Hij kreeg natuurlijk ook alle tijd en ruimte in zijn eigen 'Bram-show' -wie krijgt er zoveel tijd om zonder tegenwerpingen zijn eigen verhaal zo te brengen. Hij bracht het slim en met gedoseerde emotie maar zoals ik al zei: zonder ook maar een enkele kritische vraag is dat niet zo moeilijk.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:11 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, hij was de eerste 20 minuten erg 'technisch' , beetje veel info over teveel dingen, waardoor je ms de draad of het te maken punt wat kwijt raakte, maar daarna werd het sterker, juist omdat hij ook emotioneler werd.
hij is echt kwaad en ik vind hem daar ook geloofwaardig in, het gaat om volgens mij echt niet om Bram maar om de zaak, de beroepseer.
Als Holleeder kookt, is dat dan het moment dat ie een rood kruisje door je avatar zet en dat je dan bang moet worden ?quote:Op maandag 19 februari 2007 16:50 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Holleeder zit vast en kan amper communiceren met de buitenwereld en wordt even een oor aangenaaid door een arrogante kakker met een veel te grote mond, ik kan je op een briefje geven dat hij kookt.
En er zijn er genoeg voor minder omgelegd, ga lekker even googelen.....
Weet je zeker dat je niet naar as the world turns zat te kijken ?quote:Op maandag 19 februari 2007 17:56 schreef Frances het volgende:
Heb net pas de persconferentie gezien. Toppie wat Moszkowicz zei. Een duidelijke boodschap. Hij kan trots zijn op zichzelf![]()
Nee, dat is niet waar - de media heeft niet leeg kunnen lopen. Waar baseer je dat op. Er moet altijd feitelijk bericht worden en dat is ook gedaan, zeker met de nodige fouten maar ook heel vaak correct. Deze pc was een louter eenzijdig verhaal met veel emotie en een zorgvuldige opbouw. Dat kan je aan zo'n topadvocaat wel overlaten natuurlijk.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:53 schreef milagro het volgende:
de media heeft toch tot nu toe ook alle vrijheid gehad om leeg te lopen, en blijkbaar klopt er een en ander niet, maar wordt dat klakkeloos overgenomen en aangenomen.
quote:als niemand achteraf dan enig zinnige vraag weet te stellen, tjaa... ze hadden hem zo op de door jouw genoemde punten kunnen aanspreken, ik neem aan dat journalisten bij machte zijn direct in te gaan op een hele hoop informatie.
quote:Op maandag 19 februari 2007 17:12 schreef bleiblei het volgende:
Die JohnDope.
Wat een hoogstaand intellect.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
etc. etc. etc.
Jongen, hierbij krijg je van mij de Meki-Award. Tering wat een onzin. Tis maar net van wie je fan bent
.
wat mij betreft verdien jij de bansheeboy en meki award.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:12 schreef bleiblei het volgende:
Die JohnDope.
Wat een hoogstaand intellect.
etc. etc. etc.
Jongen, hierbij krijg je van mij de Meki-Award. Tering wat een onzin. Tis maar net van wie je fan bent
.
Kutkloon.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:03 schreef PVV het volgende:
met zo'n reactie wil je alleen maar populair doen zonder inhoudelijk te reageren.
Leuke kloonquote:Op maandag 19 februari 2007 19:03 schreef PVV het volgende:
[..]
wat mij betreft verdien jij de bansheeboy en meki award.
met zo'n reactie wil je alleen maar populair doen zonder inhoudelijk te reageren.
quote:Vijf vragen over de driehoek Moszkowicz, Holleeder en Endstra
1. Waar was advocaat Bram Moszkowicz dit weekeinde en waarom gaf hij een persconferentie?
Advocaat Bram Moszkowicz gaf vanmiddag tijdens een persconferentie in Amsterdam een toelichting over de verdediging van Heinekenontvoerder Willem Holleeder.
De Amsterdamse advocaat moest vrijdagavond wegens een acute dreiging onderduiken. Die beslissing werd genomen na overleg met de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding, onder dit soort omstandigheden verantwoordelijk voor persoonsbeveiliging. Het NOS Journaal suggereerde gisteravond dat die bedreiging uit de kring van Holleeder komt. Dat wordt echter door niemand officieel bevestigd.
2 Wie is Willem Holleeder?
Holleeder, bijgenaamd de Neus, is geboren in 1958. Hij maakte naam als kidnapper van biermagnaat en miljardair Freddy Heineken en kreeg daarvoor in 1987 elf jaar cel. Hij groeide na zijn vrijlating in 1992 uit tot een van de meest gevreesde criminelen in de Amsterdamse onderwereld die zich onder meer bezighield met afpersing. Op 30 januari 2006 werd Holleeder met zes anderen gearresteerd op verdenking van afpersing van vier vastgoedhandelaren en mishandeling van vier andere personen.
3 Wie is Willem Endstra?
Deze in Amsterdam geboren vastgoedhandelaar (geboren in 1953) werd op 17 mei 2004 doodgeschoten nadat hij zijn kantoor aan de Apollolaan in Amsterdam had verlaten. Endstra werd sinds begin jaren negentig in verband gebracht met de georganiseerde misdaad als belegger van crimineel geld. Hij werd ooit door een topcrimineel omschreven als de „bankier van de onderwereld”. Veroordeeld werd hij nooit.
Willem Holleeder was een van Endstra’s zakenrelaties. Een belangrijk onderdeel van het dossier van het openbaar ministerie (OM) in de zaak tegen Holleeder zijn de Endstra-tapes: gesprekken van de politie met Endstra die grotendeels gaan over zijn relatie met Holleeder.
4 Wie is Bram Moszkowicz?
Advocaat Bram Moszkowicz (1961) is de jongste en meest succesvolle telg uit de juristenfamilie Moszkowicz. Bram nam zijn cliënt Holleeder over van zijn vader Max, die de raadsman was van Holleeder in de Heinekenzaak. Ook Willem Endstra was tot zijn dood in 2004 cliënt van Bram Moszkowicz.
5 Welke band hebben Moszkowicz, Endstra, en Holleeder?
Willem Endstra en Willem Holleeder zijn beide cliënt (geweest) van Bram Moszkowicz. Willem Endstra is het bekendste slachtoffer van Holleeders afpersing. Het onderzoek naar Holleeder kwam in een stroomversnelling na de moord op Endstra.
De vraag is hoe nauw de banden zijn tussen Holleeder en zijn advocaat. Holleeder heeft onder meer het kantoor van zijn advocaat gebruikt als postadres en vanuit het kantoor getelefoneerd.
Moszkowicz heeft vorig jaar een gesprek gevoerd met de deken van de orde van advocaten over de vraag of hij Holleeder kan verdedigen zonder zijn geheimhoudingsplicht jegens Endstra te schenden. Afgelopen donderdag dienden de erven Endstra bij de orde een klacht in. Uit onderzoek zou blijken dat vanuit het kantoor van Moszkowicz informatie over Endstra is gelekt naar de media.
Koffie?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:39 schreef -scorpione- het volgende:
Het land zakt steeds verder weg. Alle fundamenten waarop ze misschien nog een beetje gebouwd was worden stuk voor stuk weggeslagen. Ik heb er geen vertrouwen meer in.
Denk dat-ie liever een kopje thee heeft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |