Boeiend. Ik heb gewoon altijd heel vals gezongen met groep 3 en ze vonden het allemaal leukquote:Op maandag 19 februari 2007 22:44 schreef Jojoortje het volgende:
Oeps.. Ik ging dat liedje net even zingen... Ik kan die laatste noot niet zingen!(2e octaaf D)
Oke ik ga even heel hard oefenen nu!![]()
![]()
Oke, dan zou ik iets minder zelfverzekerd voor die klas staan.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:53 schreef Jojoortje het volgende:
Ja, maar ik moet het opnemen met videocamera en dan aan mijn muziekleraar laten zien. Ik moet alles op de juiste toonhoogte zingen!![]()
Ik las liefde, begreep er al niks van. Nu eerst de rest nalezen voor ik nog meer domme dingen leesquote:Op maandag 19 februari 2007 15:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gaat het goed met je liedje? Doe je ook een liedbewerking? Met instrumenten?
met haar liefde gaat het ook goed..quote:Op maandag 19 februari 2007 23:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik las liefde, begreep er al niks van. Nu eerst de rest nalezen voor ik nog meer domme dingen lees
Thanks!quote:Op maandag 19 februari 2007 23:13 schreef Soempie het volgende:
Oke, dan zou ik iets minder zelfverzekerd voor die klas staan.Sterkte
![]()
Voor morgen!quote:Op maandag 19 februari 2007 23:13 schreef Mikkie het volgende:
Voor wanneer moet dat dan?
quote:Op maandag 19 februari 2007 23:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik las liefde, begreep er al niks van. Nu eerst de rest nalezen voor ik nog meer domme dingen lees
Oja?quote:Op maandag 19 februari 2007 23:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
met haar liefde gaat het ook goed..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |