Ja erg he maar ik bescherm mezelf ook op die manierquote:Op maandag 19 februari 2007 15:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voor mijn eigen gemoedsrust lees ik dat niet.![]()
Het was cynisch bedoeld door mij. Tuurlijk schrijft die Narcis geen stukjes over anderen dan zichzelf...quote:Op maandag 19 februari 2007 15:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voor mijn eigen gemoedsrust lees ik dat niet.![]()
Dat denk ik dus ook.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat het meevalt en Lesley (aangenomen dat het een brief van haar is) uitlegd dat er niets is gebeurd met een ander en ze gewoon voor Bart gaat
Huub zegt dat hij zich niet gek moet laten makenquote:Op maandag 19 februari 2007 15:05 schreef scanman01 het volgende:
Bart zegt nu dat hij dus niets kan vertrouwen omdat nu ook al berichten van de makers niet blijken te kloppen. Huub zegt dat hij in een psychologisch experiment zit.
Je kunt het niet laten he?quote:Op maandag 19 februari 2007 15:03 schreef Copycat het volgende:
Deze is ook mooi, uit het met spel- en taalfouten doorspekte gedicht op Brians blog:
"Een alledaagse spiegel geeft antwoord op je uiterlijk,
Niet hetgeen wat jou onderscheid als bijzonderlijk."
Dat is hetgeen dat mij maakt bijzonderlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |