Cameralui, die afgelost worden. Technici, die onderhoud plegen. Of regisseurs die overleggen. Je hoort ze ook praten op de stream.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:37 schreef Brici het volgende:
wie liepen er door de tuin?
kan het niet goed zien, lijkt me eerder een vlaamse gaai.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:42 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
Wie weet vat voor vogel dit is, ik dacht een ijsvogel?
vlaamse gaai is veel groterquote:Op maandag 19 februari 2007 15:44 schreef daWeasel het volgende:
[..]
kan het niet goed zien, lijkt me eerder een vlaamse gaai.
Hoe bedoel je?Het zijn aardige meiden en kletsen gezellig. Er staan wel camera's op je gericht. Daar zijn ze zich van bewust, dat vind ik niet zo raar.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:41 schreef Sporti het volgende:
sterotiep voor de beroepsgroep die meiden ook weer zucht zucht
Paard is ook gescript.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:44 schreef scanman01 het volgende:
Brian vertelde er net over en prompt molt het paard inderdaad het hek.
smaken verschillen dat blijkt maar weerquote:Op maandag 19 februari 2007 15:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?Het zijn aardige meiden en kletsen gezellig. Er staan wel camera's op je gericht. Daar zijn ze zich van bewust, dat vind ik niet zo raar.
*Pinkt een traantje weg*quote:Op maandag 19 februari 2007 15:47 schreef noekje het volgende:
Het is niet te geloven maar het haar is gewassen!!
Toch? Ja..ze loopt met een handdoek over haar hoofd.
Vandaag is er geschiedenis geschreven mensen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |