quote:Op maandag 19 februari 2007 15:14 schreef XiChico het volgende:
Whaha .. Amanda dronken onder de douche met NatasiaVet grappig .. heel de tijd Amanda.. ohhhhhhhhhhhh ahhhh ohhhhhhhhhhhhh
Ik vond het een trieste en genante vertoningquote:Op maandag 19 februari 2007 15:14 schreef XiChico het volgende:
Whaha .. Amanda dronken onder de douche met NatasiaVet grappig .. heel de tijd Amanda.. ohhhhhhhhhhhh ahhhh ohhhhhhhhhhhhh
Yep. Hiermee is mijn twijfel aan welke kant Bart nu eigenlijk stond ook wel weggenomen.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:05 schreef noekje het volgende:
Hij is wel heel open naar Huub toe he. Vanmorgen in de kapsalon ook al.
Hij redt het ook niet alleen. Dat leel wel zo maar hij trekt dat ook niet.
Dan wordt het ook tijd dat hij hoort welke walgelijke dingen Natasia over Lesley heeft gezegd.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:17 schreef Sporti het volgende:
Bart zijn zwakke plek is in ieder geval heel erg duidelijk nu![]()
Dat was mij ook al opgevallen. Die Braajen is echt een kneus.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:15 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Wat is die Brainless toch ook een ongelooflijk treurig en on-origineel geval.
Hij heeft laatst op de web-log van Huub gezien dat daar een banner staat voor de Blog Poverty History, en nou denkt hij dat het interessant is om op zijn eigen zielige logje daar ook melding van te maken.
Hij linkt zelfs naar de site waarvan er bij Huub een banner staat.
Copycat![]()
Ben benieuwd wie hem dit gaat vertellen.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan wordt het ook tijd dat hij hoort welke walgelijke dingen Natasia over Lesley heeft gezegd.
Dan gaat het helemaal interessant worden.
Ik verwacht dat niemand zich dan nog kan beheersen want dat sloeg echt alles, lager dan laag die uitspraken.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan wordt het ook tijd dat hij hoort welke walgelijke dingen Natasia over Lesley heeft gezegd.
Dan gaat het helemaal interessant worden.
Nieuwe actie van Fok ?quote:Op maandag 19 februari 2007 15:21 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik verwacht dat niemand zich dan nog kan beheersen want dat sloeg echt alles, lager dan laag die uitspraken.
Uh.. aan wie verteld Huub dat dan nu?quote:Op maandag 19 februari 2007 15:22 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Het was een goede brief van Jurre. Dat ze drie keer bij Jimmy Whoo is geweest, maar altijd met de jongens"
Script voor vanavond: Videoboodschap voor Bart, te beginnen met de vuilspuiterij van Natasia over Lesley, en daarna Lesley zelf in beeld die heel duidelijk aan Bart uitlegt dat zij écht op hem zal wachten en dat hij zich nergens zorgen over hoeft te maken. Waarna ze tenslotte nog even fijntjes een toespeling maakt op Natasia's vuilbekkerij.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie hem dit gaat vertellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |