Ik verwacht dat niemand zich dan nog kan beheersen want dat sloeg echt alles, lager dan laag die uitspraken.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan wordt het ook tijd dat hij hoort welke walgelijke dingen Natasia over Lesley heeft gezegd.
Dan gaat het helemaal interessant worden.
Nieuwe actie van Fok ?quote:Op maandag 19 februari 2007 15:21 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik verwacht dat niemand zich dan nog kan beheersen want dat sloeg echt alles, lager dan laag die uitspraken.
Uh.. aan wie verteld Huub dat dan nu?quote:Op maandag 19 februari 2007 15:22 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Het was een goede brief van Jurre. Dat ze drie keer bij Jimmy Whoo is geweest, maar altijd met de jongens"
Script voor vanavond: Videoboodschap voor Bart, te beginnen met de vuilspuiterij van Natasia over Lesley, en daarna Lesley zelf in beeld die heel duidelijk aan Bart uitlegt dat zij écht op hem zal wachten en dat hij zich nergens zorgen over hoeft te maken. Waarna ze tenslotte nog even fijntjes een toespeling maakt op Natasia's vuilbekkerij.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie hem dit gaat vertellen.
aan Silviaquote:Op maandag 19 februari 2007 15:24 schreef Clank het volgende:
[..]
Uh.. aan wie verteld Huub dat dan nu?
Als alles niet waar is, dan wordt de naam van Lesley en Serge wel behoorlijk door het slijk gehaald. Zouden ze daar 'achter' geen rekening mee houden en eerst het verhaal kontroleren ?quote:Op maandag 19 februari 2007 15:22 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Het was een goede brief van Jurre. Dat ze drie keer bij Jimmy Whoo is geweest, maar altijd met de jongens"
Dat lijkt me een heel goed plan ... actie !!!!quote:Op maandag 19 februari 2007 15:25 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Script voor vanavond: Videoboodschap voor Bart, te beginnen met de vuilspuiterij van Natasia over Lesley, en daarna Lesley zelf in beeld die heel duidelijk aan Bart uitlegt dat zij écht op hem zal wachten en dat hij zich nergens zorgen over hoeft te maken. Waarna ze tenslotte nog even fijntjes een toespeling maakt op Natasia's vuilbekkerij.
DGK_REDACTIE: lezen jullie mee?
Blijkbaar niet. Het tegendeel zou ik zeggen.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als alles niet waar is, dan wordt de naam van Lesley en Serge wel behoorlijk door het slijk gehaald. Zouden ze daar 'achter' geen rekening mee houden en eerst het verhaal kontroleren ?
Ik denk ook niet dat het hun taak is om berichten van familieleden of 'vrienden' te gaan controleren. Ze geven alleen maar door.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef itsme het volgende:
[..]
Blijkbar niet. Het tegendeel zou ik zeggen.![]()
Bij natasia hebben ze toch ook die kaart gewoon gegeven.......of het nou waar is of niet, voor hun is het weer een stukje tv maken, dit komt ze gewoon aangewaaid......denk je nou echt dat ze die kans laten schietenquote:Op maandag 19 februari 2007 15:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als alles niet waar is, dan wordt de naam van Lesley en Serge wel behoorlijk door het slijk gehaald. Zouden ze daar 'achter' geen rekening mee houden en eerst het verhaal kontroleren ?
Echt wel dat dat voor iedereen geldtquote:Op maandag 19 februari 2007 15:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat geldt denk ik voor de meeste mensen in de villa, en wrs ook in de buitenwerld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |