ze zei: er zijn foto's van gemaakt, nou laat ze maar zien dan..quote:Op maandag 19 februari 2007 13:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Die ontmoetingen van Natasia zijn echt wel waar, dat hoor je op de manier waarop ze het zegt...zijn er foto's gemaakt nee...dan is het niet gebeurd
5 inmiddelsquote:Op maandag 19 februari 2007 13:52 schreef itsme het volgende:
Lol nu zijn er 3.
iedereen F5 en maar wachten end an alle 3 tegelijk.![]()
ik had een respectabele 3e plekquote:
volgens mij hebben ze het zelf niet door dat er constant een fontein te horen is. Normaal is rond deze tijd er wel geluidquote:Op maandag 19 februari 2007 13:52 schreef BONG4002 het volgende:
S3+4 zijn trouwens wel geactiveerd maar staan soundlocked dus daar heb je ook niet veel aan
sorry, dat was ikquote:Op maandag 19 februari 2007 13:53 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ik had een respectabele 3e plek
Daarom is het ook zo vervelend, ik wilde het laatst nog zeggen in het DGK_REDACTIE topic maar daar komen ze de laatste tijd ook niet meer, dus zodra ze weer meeposten geef ik die "bug" gelijk ff doorquote:Op maandag 19 februari 2007 13:53 schreef n1ek het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze het zelf niet door dat er constant een fontein te horen is. Normaal is rond deze tijd er wel geluid
quote:Op maandag 19 februari 2007 13:55 schreef noekje het volgende:
Dit is mijn 1e!!! Ik ben de eeuwige telaatkomer maar het is me gelukt!
Bedankt namens man en kinderen! Gelieve geen bloemen te sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |