JAAAAAAAA goed idee!!!!quote:Op maandag 19 februari 2007 12:27 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Of het liedje van Doe Maar ... "Je loopt je lul achterna"
Dat krijg je dan te zien in de brieven.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:31 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik ben wel voor een fok-actie om Brainless en Amoebe te overstelpen met reality post. Gewoon keihard zeggen wat er allemaal is voorgevallen.
Als ze nou filmpjes laten zien word het een stuk leuker ja.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:32 schreef suleika25 het volgende:
Ja, redaktie, laat die beelden maar eens zien, wie er steeds met die fles wijn stond
En wie er bovenop Amanda lag te hijgen toen ze even alleen waren.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:32 schreef suleika25 het volgende:
Ja, redaktie, laat die beelden maar eens zien, wie er steeds met die fles wijn stond
Laat ze maar strepen, maar misschien gaat DGK dan wel een keer begrijpen dat dit echt niet kan. Ze hebben het veel te ver laten komen.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:34 schreef nlboy het volgende:
[..]
Dat krijg je dan te zien in de brieven.
Ah mooi, dan kunnen de streams hier weer aan.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:31 schreef pullup het volgende:
Gelukkig de stream wisselt weer
RED: Als jullie echt goede TV willen hebben moeten jullie zeker nu het filmpje laten tonen aan Natasia, Brain en Amanda. Dan ziet Amanda dat er gewoon dik word gelogen en dan kunnen wij kijken wat ze er mee doet.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:31 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nee, echt niet ... het is een aangepast verhaald die nu verteld wordt. Echt te ziek voor woorden. Iemand moet hier toch gaan ingrijpen.
Misschien gewoon tijd voor een exit van Amoebe.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:34 schreef Lieve het volgende:
Madamme Natasja is de hoerenmadame geworden. Ze wijst Amoebe haar plaats. Ze is gewoon het neukertje van brian brains en hij KON niet met haar gisterenavond. Nadat de andeen haar dronken hadden gevoerd.
Over een kinky tonel stukje gesproken.... die lui hebben teveel naar foute films gekeken. Het is een hoog Bfilm gehalte.
Ik denk dat amoebje straks op haar blote knietjes mag smeken of brian brain haar nog iets wil gunnen. Misschien zelf wel.... wil neuken....? Als ze maar diep genoeg voor Madamme Natasja buigt!
amanda laat zich niet zo snel overtuigen door beelden...ze gelooft nog steeds dat huub nathanael bij de keel heeft gegrepen.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:36 schreef nlboy het volgende:
[..]
RED: Als jullie echt goede TV willen hebben moeten jullie zeker nu het filmpje laten tonen aan Natasia, Brain en Amanda. Dan ziet Amanda dat er gewoon dik word gelogen en dan kunnen wij kijken wat ze er mee doet.
quote:Op maandag 19 februari 2007 12:23 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik wil echt dat ie dood neervalt..serieus! wat een teringlijer die klootzak. Je zou bijna wensen dat die domme kuthoer van een Hetty wat overkomt. Wat een slechte moeder is zij dat ze tuig als Brian op de wereld heeft gezegd. pleur op naar curacou TEEF
ik ben nooit voor filmpjes, maar ruzie tussen Amanda en Natasia vind ik leukquote:Op maandag 19 februari 2007 12:32 schreef suleika25 het volgende:
Ja sorry maar ik KOOK. Mijn collega is nu ook aan het koken. Ze vind Brian een verkrachter LOL en Natasia had gewoon abortus moeten laten plegen vind ze.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:39 schreef Gert het volgende:
[..]
over het randje (al begrijp ik je emotie
)
Judas kus.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:41 schreef Lieve het volgende:
Exit van brian brains of Madame Nasty aSS. Je laat je toch niet kussen door zo'n door en door verrot varken? Zelfs niet op de wang!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |