abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 februari 2007 @ 12:25:19 #151
168159 FSR
Just myself
pi_46453892
quote:
Op maandag 19 februari 2007 12:22 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:

[..]

Maar worden we hier vrolijker van??
Dat heeft de redactie gehoord nou zitten we weer met the Master opgescheept...
When exist, things are inévitable
pi_46453895
Blabla brian
  † In Memoriam † maandag 19 februari 2007 @ 12:26:13 #153
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_46453913
Mogge lieve Fokkertjes,

Ik ben van mening dat de show niet gescript wordt maar.... wel degelijk wordt aangestuurd.
Bijvoorbeeld RED. zegt: jongens meer actie.
Huub, Eric en Natasja interpreteren dat als: okay we gaan mee ruzie maken of discussies. (Misschien geef ik Natasja teveel krediet hier maar okay...)
Bijvoorbeeld RED. zegt: Sylvia meer in beeld meer je meer ergens in mengen. We geven je daarvoor meer tijd door tango en motorrijden voorlopig in te trekken.
Sylvia ziet dat, omdat ze niet anders ziet in het programma, dat ze ook mee moet schreeuwen in discussies.
Bijvoobeeld RED. zegt: Bart, je kan nu wel hard lopen roepen dat je eruit wilt en bij Lesley te zijn maar gerucht gaat dat Lesley in de Jimmy Woo is gezien met Serge (whoever he may be). Denk na wat je doet!
Bart, boos en gefrustreerd, stort in want hij wilde er ECHT uit. En ondertussen draaien de camera's door want, it's all Jazz dear folks! Dat willen we toch zien?

Brian hoeven ze niet aan te sturen want die is zoals hij is, een gefrustreerde hersenloze mafkees. Amanda dito met een sterretje. Laat maar zo denkt RED. Die maken wel TV met hun stommiteiten.

Vergeet niet, het is COMMERCIELE TV, tuurlijk worden ze wel degelijk aangestuurd want anders gaan wij weer roepen: er gebeurd helemaal niets, enz. enz.
Er wordt wel degelijk rekening gehouden met de streamers door RED. Dat heb ik ook zien gebeuren hier en op de streams. Bijv. toen het zo saai was in huis voordat Huub terug kwam, zaten wij ook niet anders dan te klagen. actie actie actie. Ik ook. En hup Huub kwam terug. Maar ik weet wel dat het TV is en Tien heeft alles op alles moeten zetten om DGK meer kijkcijfers te geven. Dat is ze ook gelukt. Kijk maar hoeveel streamers erbij zijn gekomen bij FOK en op VOL.

Nu kunnen wij wel denken/zeggen, waarom kijken wij dit programma eigenlijk nog als het wordt aangestuurd of gescript? Ik kan alleen voor mezelf antwoorden. Ik heb geen leven, ik verveel me en vind het stiekem heerlijk om me op te winden over een idioot als Brian en een Amanda en ik ben een Hubist (so to speak) ik lig vaak in een deuk om zijn opmerkingen. Ik was dan ook zeer content toen Huub weer terug kwam in het programma. Maar... intereseert het mij iets wanneer de bewoners (lees:verliezers) het huis uitlopen/worden gestemd? Nee, geen kont. Intereseert het mij dat de bewoners hierna getraumatiseerd door het leven moeten gaan omdat ze een "stempel" op gedrukt hebben gekregen door het TV kijken publiek/streamers van DGK? Ja, best wel een beetje,....... oh nee stiekem toch niet echt. Ze moeten maar lekker hun leven verder leven zoals zij dat willen. Het was hun keuze om op TV te komen, dus deal dan ook maar met de consequenties die daaraan vastzitten.

Nou zo denk ik er iig over. Misschien zit ik er wel totaal naast hoor qua DGK gescript of niet maar ook dat intereseert me niet (meer). Ik lach me gek hier! En vooral om mezelf wanneer ol me weer eens druk maak.

Maar goed, ik ga even wat anders doen, want toch probeer ik nog enigzins een sociaal leven erop na te houden naast DGK.

Toedels en tot later!

en oh ja TVP
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
pi_46453923
quote:
Op maandag 19 februari 2007 12:18 schreef KimiK het volgende:

[..]

Gisteren hadden ze het ook over 3 weken geleden, weet niet of dat waar is, maar volgens mij heeft Bart dat gezegd.
Waarom zou het persé zaterdagavond moeten zijn geweest, heeft Bart dat gezegd dan?
  maandag 19 februari 2007 @ 12:26:50 #155
130054 demins
We weten niks
pi_46453932
quote:
Op maandag 19 februari 2007 12:19 schreef nlboy het volgende:

[..]

We zouden gewoon allemaal een kartonne kroontje moeten opsturen naar Brian.
Voor op zijn pik?
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_46453952
quote:
Op maandag 19 februari 2007 12:26 schreef demins het volgende:

[..]

Voor op zijn pik?
Of het liedje van Doe Maar ... "Je loopt je lul achterna"
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_46453979
quote:
Op maandag 19 februari 2007 12:23 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik wil echt dat ie dood neervalt..serieus! wat een teringlijer die klootzak. Je zou bijna wensen dat die domme kuthoer van een Hetty wat overkomt. Wat een slechte moeder is zij dat ze tuig als Brian op de wereld heeft gezegd. pleur op naar curacou TEEF
Wat moet dat mens op Curacao doen dan
pi_46453992
Oh wat erg. Wat is Natasia een leugenaar
pi_46453999
Hoor natasia weer praten
pi_46454001
Natasia tegen Amanda: Doe de deur dicht, ga zitten en luister tante!
En doet vervolgens haar verhaal over gisteravond.
pi_46454003
Natasia is weer op haar schijnheilgst
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  maandag 19 februari 2007 @ 12:30:09 #162
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_46454009
Whaha Natasia zegt ook dat die 2 mensen haar hebben dronken gevoerd.
Zij schenkte bij en Huub heeft er totaal niks mee te maken, alleen Eric misschien een beetje.
pi_46454018
quote:
Op maandag 19 februari 2007 12:29 schreef Clank het volgende:
Natasia tegen Amanda: Doe de deur dicht, ga zitten en luister tante!
En doet vervolgens haar verhaal over gisteravond.
Wel het aangepaste verhaal die iets minder lijkt op de waarheid.
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_46454022
Wie schonkt de wijn voor Amanda, zeg redactie, laat de beelden eens zien!!!
pi_46454023
doe dan op z'n minst ook even geluid op stream 3 en 4
  maandag 19 februari 2007 @ 12:30:38 #166
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_46454024
Brainless durft niet naar kapster Anita, omdat ie wel weet dat ie dan met de billen bloot gaat.
Enorme laffe hond!
Niets is sterker dan dat ene woord!
pi_46454029
Laten ze please het filmpje zien, met het laatste glas wijn, waarop Zdngmw haar zegt opdrinken is zonde om weg te gooien.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_46454033
Bert spreekt weer
  maandag 19 februari 2007 @ 12:31:04 #169
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_46454036
Hoe kan Brain het voor elkaar krijgen om Natasia zo te laten spreken.
pi_46454041
quote:
Op maandag 19 februari 2007 12:30 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Wel het aangepaste verhaal die iets minder totaal niet lijkt op de waarheid.
pi_46454045
Gelukkig de stream wisselt weer
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_46454059
quote:
Op maandag 19 februari 2007 12:30 schreef nlboy het volgende:
Whaha Natasia zegt ook dat die 2 mensen haar hebben dronken gevoerd.
Zij schenkte bij en Huub heeft er totaal niks mee te maken, alleen Eric misschien een beetje.
Nee, echt niet ... het is een aangepast verhaald die nu verteld wordt. Echt te ziek voor woorden. Iemand moet hier toch gaan ingrijpen.

Ik ben wel voor een fok-actie om Brainless en Amoebe te overstelpen met reality post. Gewoon keihard zeggen wat er allemaal is voorgevallen.
pi_46454064
Erik is keihard en eerlijk tegen Bart nu
pi_46454074
quote:
Op maandag 19 februari 2007 12:26 schreef BwennieBren het volgende:
Mogge lieve Fokkertjes,

Ik ben van mening dat de show niet gescript wordt maar.... wel degelijk wordt aangestuurd.
Bijvoorbeeld RED. zegt: jongens meer actie.
Huub, Eric en Natasja interpreteren dat als: okay we gaan mee ruzie maken of discussies. (Misschien geef ik Natasja teveel krediet hier maar okay...)
Bijvoorbeeld RED. zegt: Sylvia meer in beeld meer je meer ergens in mengen. We geven je daarvoor meer tijd door tango en motorrijden voorlopig in te trekken.
Sylvia ziet dat, omdat ze niet anders ziet in het programma, dat ze ook mee moet schreeuwen in discussies.
Bijvoobeeld RED. zegt: Bart, je kan nu wel hard lopen roepen dat je eruit wilt en bij Lesley te zijn maar gerucht gaat dat Lesley in de Jimmy Woo is gezien met Serge (whoever he may be). Denk na wat je doet!
Bart, boos en gefrustreerd, stort in want hij wilde er ECHT uit. En ondertussen draaien de camera's door want, it's all Jazz dear folks! Dat willen we toch zien?

Brian hoeven ze niet aan te sturen want die is zoals hij is, een gefrustreerde hersenloze mafkees. Amanda dito met een sterretje. Laat maar zo denkt RED. Die maken wel TV met hun stommiteiten.

Vergeet niet, het is COMMERCIELE TV, tuurlijk worden ze wel degelijk aangestuurd want anders gaan wij weer roepen: er gebeurd helemaal niets, enz. enz.
Er wordt wel degelijk rekening gehouden met de streamers door RED. Dat heb ik ook zien gebeuren hier en op de streams. Bijv. toen het zo saai was in huis voordat Huub terug kwam, zaten wij ook niet anders dan te klagen. actie actie actie. Ik ook. En hup Huub kwam terug. Maar ik weet wel dat het TV is en Tien heeft alles op alles moeten zetten om DGK meer kijkcijfers te geven. Dat is ze ook gelukt. Kijk maar hoeveel streamers erbij zijn gekomen bij FOK en op VOL.

Nu kunnen wij wel denken/zeggen, waarom kijken wij dit programma eigenlijk nog als het wordt aangestuurd of gescript? Ik kan alleen voor mezelf antwoorden. Ik heb geen leven, ik verveel me en vind het stiekem heerlijk om me op te winden over een idioot als Brian en een Amanda en ik ben een Hubist (so to speak) ik lig vaak in een deuk om zijn opmerkingen. Ik was dan ook zeer content toen Huub weer terug kwam in het programma. Maar... intereseert het mij iets wanneer de bewoners (lees:verliezers) het huis uitlopen/worden gestemd? Nee, geen kont. Intereseert het mij dat de bewoners hierna getraumatiseerd door het leven moeten gaan omdat ze een "stempel" op gedrukt hebben gekregen door het TV kijken publiek/streamers van DGK? Ja, best wel een beetje,....... oh nee stiekem toch niet echt. Ze moeten maar lekker hun leven verder leven zoals zij dat willen. Het was hun keuze om op TV te komen, dus deal dan ook maar met de consequenties die daaraan vastzitten.

Nou zo denk ik er iig over. Misschien zit ik er wel totaal naast hoor qua DGK gescript of niet maar ook dat intereseert me niet (meer). Ik lach me gek hier! En vooral om mezelf wanneer ol me weer eens druk maak.

Maar goed, ik ga even wat anders doen, want toch probeer ik nog enigzins een sociaal leven erop na te houden naast DGK.

Toedels en tot later!

en oh ja TVP

laters
pi_46454075
quote:
Op maandag 19 februari 2007 12:24 schreef choepachoep het volgende:
@ love profusion

ik zou het iets beschaafder brengen maar ben het zoooo met je eens.
Ja sorry hoor maar ik zit hier te koken. En de redactie steekt in de uitzending steeds een veer in zijn reet.
Die jongen moet gewoon KAPOT
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')