ja idd...ze moest toch haar bek wat meer opentrekken en haar mening geven...niet tegen hem zeker?quote:Op maandag 19 februari 2007 12:16 schreef CHAOS_ het volgende:
Hoe haalt Sylvia het in haar hoofd om Brutaal tegen Koning Brianless te doen
Gisteren hadden ze het ook over 3 weken geleden, weet niet of dat waar is, maar volgens mij heeft Bart dat gezegd.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:02 schreef Dark het volgende:
Dit staat op de site:
Poging twee: "Hé Les, met Bart. Ik spreek nogmaals wat in, ik heb net een berichtje gehoord wat me heel veel pijn heeft gedaan ik weet niet of ik het aan moet nemen voor waar. Ik hoop dat het een lulverhaal is. Ik kreeg een berichtje van jij en Serge in de Jimmy. Je moet in ieder geval eerlijk tegen me zijn, ik ben zo lam als een aap. Toen ik je berichtje hoorde...snapte ik er geen fluit van. Ik begrijp het wel, maar ook niet! Doe alles eerlijk en zet me niet voor lul!"
Nogmaals, dit kan NIET op zaterdagavond geweest zijn!
Nena en Lesley waren in de Musk in Hilversum, samen en ze hielden zich redelijk afzijdig en zijn om een uur of 3 weggegaan.
De Jimmy is in Amsterdam, dat gaat niet meer lukken na drieen.
quote:Op maandag 19 februari 2007 12:17 schreef suleika25 het volgende:
Natasia heeft vanacht sylvia zelfs nog gepushed om met brian te praten over amanda.....nu weet ze daar natuurlijk niets meer van.......en was het niet natasia die steeds de wijn bijschonk??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |