Ik ook nuquote:Op maandag 19 februari 2007 12:44 schreef Dogga het volgende:
Net EINDERLIJK dat alfabet van amanda gezien
LACHEN DIT...HAHAHAH geweldig gewoon
heeft.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:58 schreef Brici het volgende:
amanda krijgt hair extentions
Wanneer was natasia dan aan het friemelen met amanda??quote:Op maandag 19 februari 2007 12:51 schreef FSR het volgende:
heeft iemand ook het lfilmpje van dat B en N met Amanda "friemelen" van vannacht ?
Beter lezen, er staat vannacht. Zdngmw heeft Snollie ook gedoucht , da wil ik ook wel graag zien, HiDiHo in da house?quote:Op maandag 19 februari 2007 13:05 schreef suleika25 het volgende:
[..]
Wanneer was natasia dan aan het friemelen met amanda??
Ze was haar alleen aan het wassen, niet zo gek als je ziet wat er allemaal in dat bad lag, haren...want amanda was haar beenharen aan het scheren in bad, wijn, etc....maar ik heb geen gefriemel gezien.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:07 schreef Brici het volgende:
in de douche?
Zou dat graag met eigen ogen zien, gezien de reputatie van Zdngmw.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:10 schreef suleika25 het volgende:
[..]
Ze was haar alleen aan het wassen, niet zo gek als je ziet wat er allemaal in dat bad lag, haren...want amanda was haar beenharen aan het scheren in bad, wijn, etc....maar ik heb geen gefriemel gezien.
Ook in bed niet, ze heeft even over haar hoofd gestreeld, net zoals je dat bij een klein kind doet die ziek is.....maar ik vind het een beetje overdreven om meteen te roepen dat ze gefriemeld heeft.
Ik kan wel lezen hoor....alleen als je het gezien heb vanacht ( en dat heb ik) dan vraag ik me eigen af, wanneer dan.....want er is geen gefriemel geweest.....dat word er weer van gemaakt, en het gaat weer een eigen leventje lijden......quote:Op maandag 19 februari 2007 13:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Beter lezen, er staat vannacht. Zdngmw heeft Snollie ook gedoucht , da wil ik ook wel graag zien, HiDiHo in da house?
Een uur geleden hadden we wel 4 streams, maar dat hebben ze dus weer opgegeven.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:12 schreef BONG4002 het volgende:
Ze zijn weer traag met het vrijgeven van S3+4 vandaag![]()
(het is nl. al 13:00uur geweest)
Dat zeg ik, wil dat zelf graag zienquote:Op maandag 19 februari 2007 13:14 schreef suleika25 het volgende:
[..]
Ik kan wel lezen hoor....alleen als je het gezien heb vanacht ( en dat heb ik) dan vraag ik me eigen af, wanneer dan.....want er is geen gefriemel geweest.....dat word er weer van gemaakt, en het gaat weer een eigen leventje lijden......
Staat er nog niets op youtube danquote:Op maandag 19 februari 2007 13:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zeg ik, wil dat zelf graag zien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |