Verwar je jezelf niet met LA Noire?quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:04 schreef jp84 het volgende:
update!!!!!!!
quote mij maar na de trailer dan zal je zien dat ik gelijk heb!!!
het spel gaat zich afspelen rond de el-capone tijd in chicago
dat is alles wat ik erover zeg
en ja ik weet dit voor 99,9% cker
en hoe ik dit weet zeg ik niet, ik zeg aleleen quote mij gerust na de realese van de trailer.
NOES! I have been wronged!quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:50 schreef r8ality het volgende:
[..]
Wrong!
Uit mijn mailbox, van 21-08-04:
[..]
Van de Rockstar Mailing List.
Indeed indeed.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:06 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Verwar je jezelf niet met LA Noire?
Dat zou wel geweldig zijn. Londen, links rijden. Maar dan waarschijnlijk geen helikopters en dat zou ik wel erg jammer vinden.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:11 schreef Evil_Jur het volgende:
London / UK, jaren '70 blijft mijn schatting.
Toen bestonden ook al helicopters, dus misschien wel.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:31 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Dat zou wel geweldig zijn. Londen, links rijden. Maar dan waarschijnlijk geen helikopters en dat zou ik wel erg jammer vinden.
dat zou wel vet zijn jaquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:44 schreef Retuobak het volgende:
Ik hoop op 1969, maar dat gebeurt vast niet.
A.u.b. niet 2007... Krijg je weer dat zwarte gangstahgedoe. Dat vond ik echt het grote minpunt van GTA SA.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:29 schreef Djensen het volgende:
Gewoon 2007! En dan speelt het zich af in 3 continenten: Amerika, Europa en Azie. Met alle karakteristieken die erbij horen! Radiozenders met de muziek van nu
Ik kan niet wachten, ben maar weer SA gaan spelen
Ik wil gewoon de multiplayer-map vol met npc's zoals de single player ook gewoon heeft.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:05 schreef JediMindTricks het volgende:
Ze moeten er gewoon een Massive Multiplayer van maken.
Dat je online tegen een paar honderd andere gasten in een stad speelt.
2007 < > gangsta gedoe?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:41 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
A.u.b. niet 2007... Krijg je weer dat zwarte gangstahgedoe. Dat vond ik echt het grote minpunt van GTA SA.
Ik ben nu trouwens maar eens begonnen met GTA SA:Multiplayer. Dat is toch ook wel erg vet.
Can you blame him? Zet MTV of TMF eens op zou ik zeggenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:45 schreef HL_Dog43 het volgende:
2007 < > gangsta gedoe?
Dus jij associeert 2007 met urban.Hmm ok.
Mwoh, limiteert je ook weer op andere gebieden. Het personage in Saints Row is nagenoeg stom (in de zin van, hij spreekt vier zinnetjes in de hele game). Personages als Tommy Vercetti en CJ voegden wat mij betreft toch veel toe aan resp. GTA:VC en GTA:SA.quote:En het mooiste zou zijn als je de speler zelf kan maken zoals bij Saints Row.
ik vind het juist stoer dat hij niks zegt op die paar momenten na! ik schrok er bijna van toen ze in de lift stonden en hij ze bek opentrokquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:24 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Can you blame him? Zet MTV of TMF eens op zou ik zeggen.
[..]
Mwoh, limiteert je ook weer op andere gebieden. Het personage in Saints Row is nagenoeg stom (in de zin van, hij spreekt vier zinnetjes in de hele game). Personages als Tommy Vercetti en CJ voegden wat mij betreft toch veel toe aan resp. GTA:VC en GTA:SA.
Nou, ik associeer 2007 in de VS met gangsta gedoe.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:45 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
2007 < > gangsta gedoe?
Dus jij associeert 2007 met urban.Hmm ok.
En het mooiste zou zijn als je de speler zelf kan maken zoals bij Saints Row.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |