Misschien zit zijn vriendin ook op internet de streams te volgen, ze zit toch in de fotobranche? Dan heeft ze dus een dikke comp met photoshop en internet!
Rolf dacht ff slim te zijn met zijn opmerking :"Als je twee mensen ziet praten, lijkt het al snel op roddelen"
Martins vriendin:"Dat ligt eraan op de welke manier je het laat zien, he??!!"
Rolf "drol" Wouters: "Laten we het er maar op houden dat Martin een leuk persoon is"
JAJA, mr. X, daar zat je ff in het nauw he? Bleek die chick toch wat slimmer dan je gladde Veronica smoel!
Mzzl. P.
Lijkt me een leuk verhaal voor de Prive en Story.
"Relatie kapot na BB."
We merken het wel!
Kunnen we Bianca niet ruilen met haar... Ze lijkt me wel iemand die haar mond opentrekt als ze het ergens niet mee eens is...
kan je nog lachen
Die vriendin van Martin zei ook dat het haar wat te kort had geduurd... Maar ik kan me sowieso al niet goed voorstellen dat je in het BB-huis gaat zitten als je relatie lekker loopt... Maar ja, ik ben ook gewoon een huiselijke theemuts
Dus hoe zit het met de relaties van Karin, Ruud, Maurice en Tara????
V
PS
Ik zal me even voorstellen: Ik ben Verbal... hahaha
mhuhaha
(overigens: daar moeten we nou eens niet intrappen! we zijn er bij martin al ingestonken, en nu zou Ruud dan de rol van verrader gaan spelen? Volgens mij is ruud gewoon een goeie gozer en gangmaker maar wil veronica hem weghebben vanwege zijn blote bast (wat mij overigens totaal niet stoort, die mensen zijn toch gewoon 'thuis'?)
Anders had Rolf Wouters gisteren niet zo'n heisa gemaakt over t-shirts (opname vooraf en tijdens uitzending!).
weather
Vergeleken bij hem komt niet alleen deze oost europese vriendin (leuke meid overigens, waar scoor je die???) slim over maar zelfs Mevrouw Dekkers lijkt in aanmerking te komen voor een Nobel prijs.
Valt het jullie ook op dat de sminck afdeling er alles aan doet om Rolfje er uit te laten zien alsof hij dag en nacht buiten het huis zit om dit drama te volgen??
Martin kust zijn moeder inniger en langer als zijn vriendin.
Daarna beelden van het afscheid voor de opnames.
Martin passeert zijn vriendin zonder haar een blik waardig te gunnen en kust de mevrouw naast haar innig.
Net zoals de uitslag verdacht is (luister naar Rob Stenders) lijkt ook Ruud mij de aangewezen persoon voor een dubbelrol.
Ruud is een toffe gast, ik zou er alleen niet naast willen slapen
quote:
op 09-24-1999 om 01:23 PM schreef orrymain het volgende:
Die Martin is echt zum kotsen, wat een gore rat is dat. Die vieze gefrustreerde geile blik op zijn gezicht toen hij rondzwalkte met Sabine zegt mij genoeg. Is het jullie overigens ook opgevallen dat hij iedereen zijn "vrienden" noemt? De luitjes waarmee hij 2 dagen een trial gedaan heeft zijn zijn vrienden, de lui in het echte BB huis ook. Hij gaat zelfs met die lui (van die trial) naar dat hutje in Brabant! Martin heeft echt wat therapie nodig heb ik het idee.
Maar nee, een sullig reisje naar de Biesbos of all places.
Fijn trouwens dat zijn 'vrienden' ook mee mochten. Dan hoeft hij niet teveel bekentenissen aan zijn (inmiddels ex?) vriendin te doen.
Zijn zijn wel aardig bij Veronica
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |