abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190022
WHAOHAHAHAHAHA!! Wat had die Rolf het moeilijk met die vriendin van Martin. Ze zei hem lekker in zijn face dat ook zei dacht dat de beelden zo gemanipuleerd waren, dat ze Martin hebben laten zien op een manier zoals zij(V.) dat willen, en niet zoals Martin in het echt is.

Misschien zit zijn vriendin ook op internet de streams te volgen, ze zit toch in de fotobranche? Dan heeft ze dus een dikke comp met photoshop en internet!

Rolf dacht ff slim te zijn met zijn opmerking :"Als je twee mensen ziet praten, lijkt het al snel op roddelen"
Martins vriendin:"Dat ligt eraan op de welke manier je het laat zien, he??!!"

Rolf "drol" Wouters: "Laten we het er maar op houden dat Martin een leuk persoon is"

JAJA, mr. X, daar zat je ff in het nauw he? Bleek die chick toch wat slimmer dan je gladde Veronica smoel!

Mzzl. P.

Isj dat sjo?
  vrijdag 24 september 1999 @ 10:51:00 #2
169 Amoebe
Is there more to say???
pi_190023
Ja!
Is het jullie trouwens ook wel opgevallen dat Martin helemaal niet zo om z'n vriendin zat te springen. Volgens mij was hij al lang blij dat hij het huis een poosje uit was. Ik kreeg niet echt het idee dat het lekker loopt tussen die twee.
Fijn dat V. op het einde nog even een paar beelden van Martin en Sabine samen lieten zien.
Martin zal wel het een en ander uit te leggen hebben. (no way goede sex)

Lijkt me een leuk verhaal voor de Prive en Story.

"Relatie kapot na BB."

We merken het wel!

vrijdag 24 september 1999 @ 10:57:00 #3
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_190024
Rolf werd wel even flink in de zeik gezet door haar...

Kunnen we Bianca niet ruilen met haar... Ze lijkt me wel iemand die haar mond opentrekt als ze het ergens niet mee eens is...

kan je nog lachen

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  vrijdag 24 september 1999 @ 11:08:00 #4
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_190025
Dat gevoel had ik ook,ja...

Die vriendin van Martin zei ook dat het haar wat te kort had geduurd... Maar ik kan me sowieso al niet goed voorstellen dat je in het BB-huis gaat zitten als je relatie lekker loopt... Maar ja, ik ben ook gewoon een huiselijke theemuts
Dus hoe zit het met de relaties van Karin, Ruud, Maurice en Tara????

V

PS
Ik zal me even voorstellen: Ik ben Verbal... hahaha

Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 24 september 1999 @ 11:10:00 #5
81 JayTaph
pi_190026
Beter een theemuts dan koffiePOT..

mhuhaha

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_190027
Moet je nog vragen hoe het met die relaties zit? Het moge duidelijk zijn dat iedereen in zichzelf een beetje zijn/haar vriend/(in)/man/vrouw mist, maar dat Tara de enige is die dat ook regelmatig kenbaar maakt. Vandaar dat 'kleine drama' met Ruud over het feit dat hij gezegd heeft tegen 'BB' dat Tara het moeilijk heeft.

(overigens: daar moeten we nou eens niet intrappen! we zijn er bij martin al ingestonken, en nu zou Ruud dan de rol van verrader gaan spelen? Volgens mij is ruud gewoon een goeie gozer en gangmaker maar wil veronica hem weghebben vanwege zijn blote bast (wat mij overigens totaal niet stoort, die mensen zijn toch gewoon 'thuis'?)
Anders had Rolf Wouters gisteren niet zo'n heisa gemaakt over t-shirts (opname vooraf en tijdens uitzending!).

weather

pi_190028
Ons Rolfje is toch al niet op z'n sterkst.

Vergeleken bij hem komt niet alleen deze oost europese vriendin (leuke meid overigens, waar scoor je die???) slim over maar zelfs Mevrouw Dekkers lijkt in aanmerking te komen voor een Nobel prijs.

Valt het jullie ook op dat de sminck afdeling er alles aan doet om Rolfje er uit te laten zien alsof hij dag en nacht buiten het huis zit om dit drama te volgen??

If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something.

pi_190029
En dan nog even dit.

Martin kust zijn moeder inniger en langer als zijn vriendin.

Daarna beelden van het afscheid voor de opnames.

Martin passeert zijn vriendin zonder haar een blik waardig te gunnen en kust de mevrouw naast haar innig.

Net zoals de uitslag verdacht is (luister naar Rob Stenders) lijkt ook Ruud mij de aangewezen persoon voor een dubbelrol.

If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something.

vrijdag 24 september 1999 @ 11:35:00 #9
168 Is2Funky
Koude start.. kuche!
pi_190030
Sinds het eerste artikel in de volkskrant ben ik fervent lezer geworden van het Fok!forum! Mijn complimenten aan iedereen die zoveel tijd stopt in het 'controleren' van het 'integere' cokesnuivende zooitje van Veronica! Zelf heb ik freelance gewerkt bij Endemol en nu en dan te maken gehad met Rolf X... gewoon een omhooggevallen copywritertje die toevallig een keer meedeed aan een quiz.. ( die meneer John die in zijn programma's meedoet is overigens echt niet helemaal 100%.. dus die spaar ik een beetje)
Ontzettende eikel! De gangbare quote is daar: "vergeleken bij Rolf Wouters is Peter Jan Rens nog sympathiek!". ik was dan ook bijzonder blij te zien dat hij even lik op stuk kreeg gisteren van de vriendin van Martin..
Zien is kopen... http://www.zeepaard.nl
  vrijdag 24 september 1999 @ 11:37:00 #10
81 JayTaph
pi_190031
Gaat stenders er zich nou ook alweer mee bemoeien?? Die halen allemaal hun info van deze site af

Ruud is een toffe gast, ik zou er alleen niet naast willen slapen

pi_190032
Als het echt in scene is gezet is Willem degene die overblijft!
I'm back, big as life and twice as ugly!
  vrijdag 24 september 1999 @ 12:36:00 #12
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_190033
Is het zowiezo niet vreemd dat Martin eerst een heel gesprek voert met Rolf en daarna pas de kans krijgt om zijn familie te begroeten. Camera's of geen camera's, maar als ik een week mijn vriend niet heb gezien, ga ik hem toch eerst een dikke zoen geven.

Wat nou..'k zie niks!!! Je bent toch niet blind???
pi_190034
Volgens mij komen ze gewoon wel eens buiten of zo, of die relatie tussen Martin en zijn vriendin is niet echt goed...hij zat ook al achter sabine aan toch...
I'm back, big as life and twice as ugly!
pi_190035
Die Martin is echt zum kotsen , wat een gore rat is dat. Die vieze gefrustreerde geile blik op zijn gezicht toen hij rondzwalkte met Sabine zegt mij genoeg. Is het jullie overigens ook opgevallen dat hij iedereen zijn "vrienden" noemt? De luitjes waarmee hij 2 dagen een trial gedaan heeft zijn zijn vrienden, de lui in het echte BB huis ook. Hij gaat zelfs met die lui (van die trial) naar dat hutje in Brabant! Martin heeft echt wat therapie nodig heb ik het idee.

De kleine dingen in het leven zullen je het meeste geven.
  vrijdag 24 september 1999 @ 13:42:00 #15
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_190036
Sowieso denk ik dat iedereen die langer dan een week in dat huis heeft gezeten, een therapie'tje moeten volgen
Enne leuk, dat reisje wat'ie kreeg, zal V. veel gekost hebben......

quote:
op 09-24-1999 om 01:23 PM schreef orrymain het volgende:
Die Martin is echt zum kotsen , wat een gore rat is dat. Die vieze gefrustreerde geile blik op zijn gezicht toen hij rondzwalkte met Sabine zegt mij genoeg. Is het jullie overigens ook opgevallen dat hij iedereen zijn "vrienden" noemt? De luitjes waarmee hij 2 dagen een trial gedaan heeft zijn zijn vrienden, de lui in het echte BB huis ook. Hij gaat zelfs met die lui (van die trial) naar dat hutje in Brabant! Martin heeft echt wat therapie nodig heb ik het idee.

When when your left hand is gone...., your right hand is left...

vrijdag 24 september 1999 @ 13:48:00 #16
169 Amoebe
Is there more to say???
pi_190037
Je zag Martin's ogen even heel groot worden toen hem werd verteld dat hij niet met lege handen naar huis zou gaan. (krijg ik dan toch nog een cabrio?).

Maar nee, een sullig reisje naar de Biesbos of all places.

Fijn trouwens dat zijn 'vrienden' ook mee mochten. Dan hoeft hij niet teveel bekentenissen aan zijn (inmiddels ex?) vriendin te doen.

Zijn zijn wel aardig bij Veronica

pi_190038
Zeg, ik geloof dat we het toch onderhand wel eens zijn over de reden waarom Martin niet gelijk naar zijn vriendin ging: hij is homo!
Eigenlijk had zijn vriendin hetzelfde moeten flikken als zijn vorige vriendin: het bed in duiken met een echte man.
Heeft ze misschien ook wel gedaan, getuige haar opmerking dat het te kort duurde.
pi_190039
En het ergste van Rulufje X is dat hij zo "oprecht" wil overkomen (yeah, sure). In z'n oude programma's deed hij gewoon als de lul die ook hij is. Nu staat die kwijl met samengeknepen billen een serieus babbeltje te houden. En zijn haar zit trouwens nog kutter dan voorheen.
Fok!zine 2 the rescue!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')